2022-04-10, 00:27
Medlem
Om man inte har åtminstone en kroppsbild borde man bli bannad. Så många feta paddor som döljer sin fetma haha
Citera
2022-04-10, 14:58
Medlem
tjallepetters avatar
Ni som har gold.
Har det verkligen hjälpt er på något sätt?
Citera
2022-04-11, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Grattis till dig och Farzan! Han har väl också 9000 likes?

Farzan PM'ade mig idag och sa det iaf: https://ibb.co/F7s1BKm

Tar det stopp där vid 9000 kanske? Den som lever får se

Jag gör inte alls som ni. Sveper väldigt lite bland de som likeat mig.
9000 hahah. Nästan ett skämt , men grattis. Det är sjukt ändå hur det kan skilja så mycket. Känner massa snubbar som är 8,9 poängare som inte har en chans på tinder. Då undrar man liksom.

Att vissa kan få 9000 och andra jämförbara 20.
Citera
2022-04-11, 11:30
Medlem
Kan nån förklara vad skillnaden är att svepa en rond som gratisanvändare jämfört med premium?

Står nåt om synlighet. Visas jag inte för alla som jag sveper höger på om jag har gratis?
Senast redigerad av LuminousChrome 2022-04-11 kl. 11:36.
Citera
2022-04-12, 11:35
Medlem
Så en tjej jag har pratat med vill ha en vindejt hemma hos sig ikväll. Jag kollade upp henne och tydligen har hon en sambo? Kollade såklart även upp honom och han är en marockan som blev fängslad förra året för att han gjorde inbrott och våldtog 2 studenter? Red flag?
Citera
2022-04-12, 12:20
Medlem
Arazands avatar
Vad krävs för att man ska få matcha med tjejer på tinder?
Senast redigerad av Arazand 2022-04-12 kl. 12:22.
Citera
2022-04-12, 12:21
Medlem
Arazands avatar
Tinder är cancer, går inte att använda som kille. Beating a dead horse men herregud blir så deprimerad av skiten
Citera
2022-04-12, 12:21
Medlem
Arazands avatar
Borttaget
Citera
2022-04-12, 12:26
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Så en tjej jag har pratat med vill ha en vindejt hemma hos sig ikväll. Jag kollade upp henne och tydligen har hon en sambo? Kollade såklart även upp honom och han är en marockan som blev fängslad förra året för att han gjorde inbrott och våldtog 2 studenter? Red flag?

Haha ja. Stor red flag. Jag hade hållt mig borta eller som mest träffats ute först. Absolut inte gått hem till henne. Mycket tyder ju på att hon har uselt omdöme så jag hade nog bangat ändå.

Låter annars som ett bra recept på att bli bögrånmördad av marockanen eller hans brushor.
Citera
2022-04-12, 12:31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Tinder är cancer, går inte att använda som kille. Beating a dead horse men herregud blir så deprimerad av skiten
Och de snygga kvinnorna som hänger där år ut och år in är på ett eller annat sätt skadat gods, psykopater och/eller narcissister. Kan de någonsin ha en relation?

F.ö. stor skillnad på vad kvinnor tror de söker och vad de faktiskt söker. Exempelvis romantik och EQ betyder egentligen pengar och rejäl utrustning.
Citera
2022-04-12, 12:42
Medlem
mvpys avatar
Matchade för en vecka sedan med en tjej i min ålder (runt 40). Rätt snygg men inget fantastiskt, och rätt ny på tinder.

Jag föreslår ett glas vin, vilket hon tycker lät bra och föreslog Torsdag vid 19. Torsdag kommer och hon vill ses tidigare, typ klockan 16. Annars föreslår hon Fredag. Vi säger Fredag. Fredagen kommer och jag hör ingenting. Jag skriver "jag har avbokat reservationen ... igen". Hon ber så hemskt mycket om ursäkt -- bla bla jobb, barn -- och säger att hon istället kan laga middag till mig på Måndag. Jag frågar skämtsamt om det är ett "avtal", och hon säger ja. Vi skriver lite under helgen. Måndagen kommer och hon frågar när jag kan komma. Men ett par timmar senare så föreslår hon istället en drink vid 20:00 då hon behöver ha sina barn lite längre än vad hon trodde. Ok säger jag. Vid 18-tiden så tittar jag på min Tinder och då har hon avmatchat.

Det finns så jävla många idioter där ute.
Citera
2022-04-12, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Matchade för en vecka sedan med en tjej i min ålder (runt 40). Rätt snygg men inget fantastiskt, och rätt ny på tinder.

Jag föreslår ett glas vin, vilket hon tycker lät bra och föreslog Torsdag vid 19. Torsdag kommer och hon vill ses tidigare, typ klockan 16. Annars föreslår hon Fredag. Vi säger Fredag. Fredagen kommer och jag hör ingenting. Jag skriver "jag har avbokat reservationen ... igen". Hon ber så hemskt mycket om ursäkt -- bla bla jobb, barn -- och säger att hon istället kan laga middag till mig på Måndag. Jag frågar skämtsamt om det är ett "avtal", och hon säger ja. Vi skriver lite under helgen. Måndagen kommer och hon frågar när jag kan komma. Men ett par timmar senare så föreslår hon istället en drink vid 20:00 då hon behöver ha sina barn lite längre än vad hon trodde. Ok säger jag. Vid 18-tiden så tittar jag på min Tinder och då har hon avmatchat.

Det finns så jävla många idioter där ute.

Tyvärr va hon gift eller hade pojkvän men det kanske du listade ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in