2022-09-13, 18:18
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
Hur tänker man som kvinna egentligen om man är aktiv på tinder samtidigt som man är gravid och singel????

Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Det kan man verkligen fråga sig...det är på väg att balla ur.

Vad är problemet? Hon är gravid och singel. Det kommer garanterat att finnas ett gäng killar (läs Simpar) som kommer att vilja dejta henne och hjälpa henne med hennes barn. Märk väl, det är vi killar som grupp som är problemet genom att möjliggöra detta för kvinnor.

// CC
Citera
2022-09-13, 18:20
Medlem
CC75s avatar
Vet inte om denna har postats tidigare. En Kanadensisk killes erfarenheter av Tinder. Ganska intressant kan jag tycka. Tror inte skillnaden mellan Sverige och Kanada är så stor.

Tinder Experiment Proves How Brutal it is For Average Guys (13 min lång)

https://www.youtube.com/watch?v=35fiNZTVVtU

// CC
Citera
2022-09-13, 19:03
Medlem
Tinder håller på att spåra ur jag fick nyligen en varning för olämpligt beteende och att man inte får trakassera men jag har knappt skrivit någonting de senaste 2 veckorna och definitivt inte någonting olämpligt. Vad fan är det som händer?

Har någon/några anmält mig i syfte att sabba, borde inte Tinder kolla upp om det finns någon grund för anmälningarna?
Ingenting i min bio eller något som jag skrivit är att räkna som olämpligt eller trakasserier.
Senast redigerad av Hibiscrub 2022-09-13 kl. 19:08.
Citera
2022-09-13, 19:16
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Tinder håller på att spåra ur jag fick nyligen en varning för olämpligt beteende och att man inte får trakassera men jag har knappt skrivit någonting de senaste 2 veckorna och definitivt inte någonting olämpligt. Vad fan är det som händer?

Har någon/några anmält mig i syfte att sabba, borde inte Tinder kolla upp om det finns någon grund för anmälningarna?
Ingenting i min bio eller något som jag skrivit är att räkna som olämpligt eller trakasserier.

Tror du verkligen att Tinder orkar med att kolla upp alla anmälningar och sedan vara "domare"? Mycket enklare att betrakta "alla" som skyldiga då konsekvensen blir betydligt större om de missar någon som faktiskt är det.

// CC
Citera
2022-09-13, 19:35
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Har du inte skrivit något så är det en indirekt trakasseri.
Citera
2022-09-13, 19:36
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein99
Drar tinder pengar månadsvis om man till exempel köper Tinder Gold i 12 månader eller drar de HELA beloppet på en gång??
Hela beloppet samtidigt
Citera
2022-09-13, 20:00
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Vad är problemet? Hon är gravid och singel. Det kommer garanterat att finnas ett gäng killar (läs Simpar) som kommer att vilja dejta henne och hjälpa henne med hennes barn. Märk väl, det är vi killar som grupp som är problemet genom att möjliggöra detta för kvinnor.

// CC

Tack för att du sa det, då slapp jag säga det...
Citera
2022-09-13, 21:56
Medlem
DayNites avatar
har inte fått en matchning på 1 vecka, men har över 80 likes
Citera
2022-09-13, 22:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Dum fråga, men får man ha konto på Tinder utan att ha någon profilbild? Eller är det ett krav för en profil?
Citera
2022-09-13, 23:12
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Dum fråga, men får man ha konto på Tinder utan att ha någon profilbild? Eller är det ett krav för en profil?
Du kan ha bild på typ en blomma eller vad som helst, inget krav på att det ska vara just en ansiktsbild på dig. Fattar dock inte vitsen med såna profiler:'/
Citera
2022-09-13, 23:16
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Du kan ha bild på typ en blomma eller vad som helst, inget krav på att det ska vara just en ansiktsbild på dig. Fattar dock inte vitsen med såna profiler:'/

Tack för svar
Är mest nyfiken på hur man blir bemött om man inte har en bild på sig själv men ändå har en ärligt och uppriktig profil.
Har läst så mycket här i tråden så hade varit intressant att skaffa Tinder bara för att se hur man blir bemött, om det mest är oanständiga förslag eller om det är något vettigt som kommer i textväg ifall man söker nya vänner?
Citera
2022-09-13, 23:23
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Tack för svar
Är mest nyfiken på hur man blir bemött om man inte har en bild på sig själv men ändå har en ärligt och uppriktig profil.
Har läst så mycket här i tråden så hade varit intressant att skaffa Tinder bara för att se hur man blir bemött, om det mest är oanständiga förslag eller om det är något vettigt som kommer i textväg ifall man söker nya vänner?
Aha, jag förstår. Som regel så är det snubbar som vill vänstra som har bilder på sina bara bröst eller typ landskap😂 Jag personligen svajpar vänster på denna typ av profiler, även om profilen i övrigt är välskriven. Men det är jag det😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in