2021-04-22, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag försöker akta mig från att kasta sten då jag sitter i glashus

Men, inte den typen av utseende som tilltalar mig, men jag tycks ha lite annorlunda smak än andra kvinnor. Och det är i princip omöjligt att få ett intryck av bara en bild, jag skulle behövt prata med honom både i text och på telefon för att känna av vilka vibbar han sänder ut.

För mig är det en alldeles för ytlig app, då första intrycket fås via en bild.
Så vad jag tycker blir ju ändå lite ovidkommande, då jag inte använder Tinder...
Jag har testat en "av dina sidor". Hade inte alls samma framgång där, eller snarare många förfrågningar men man hade ju inte koll på vem man träffade förrän man stod med ku...skägget i brevlådan..
Citera
2021-04-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Du hade säkert blivit besviken, jag vet faktiskt inte själv varför jag får bra betyg, men jag får intrycket av att jag ser ut som ett mellanting av en äventyrare med clint eastwoodögon och en snäll hemmapappa.

Spännande, undrar mest hur en 10 i bedömning skulle se ut.
Citera
2021-04-22, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Spännande, undrar mest hur en 10 i bedömning skulle se ut.
Ja, tyvärr tänker jag inte visa mitt ansikte, har visat nog. Men en sak är säker, jag är inte ett modellansikte utan snarare ett "vildmarksansikte" med hyffsat snälla drag
Citera
2021-04-22, 16:13
Medlem
Citat:
Ja, tyvärr tänker jag inte visa mitt ansikte, har visat nog. Men en sak är säker, jag är inte ett modellansikte utan snarare ett "vildmarksansikte" med hyffsat snälla drag

Märkligt då att kvinnorna flockas så. Eller vet såklart inte vad du har för konkurrenter.
Citera
2021-04-22, 16:14
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag har testat en "av dina sidor". Hade inte alls samma framgång där, eller snarare många förfrågningar men man hade ju inte koll på vem man träffade förrän man stod med ku...skägget i brevlådan..

Nå, så kan det vara.
Beror på vilka attribut som är viktigast för en såklart. För mig funkar "mina sidor" bra, då hinner man prata en del innan man vet om man vill ses eller inte. Och där kan man i klartext säga vad man söker, utan att det är något konstigt med det. Raka puckar.

Viktigt att ha koll på vart man har skägget, och vem som välkomnar skägg
Citera
2021-04-22, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nå, så kan det vara.
Beror på vilka attribut som är viktigast för en såklart. För mig funkar "mina sidor" bra, då hinner man prata en del innan man vet om man vill ses eller inte. Och där kan man i klartext säga vad man söker, utan att det är något konstigt med det. Raka puckar.

Viktigt att ha koll på vart man har skägget, och vem som välkomnar skägg
Jag ska nog kolla upp läget mer och ha bättre koll på mitt skägg

Är det BC vi pratar om?
Citera
2021-04-22, 16:17
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag ska nog kolla upp läget mer och ha bättre koll på mitt skägg

Är det BC vi pratar om?

Låter bra det

Ja, det är BC jag pratar om.
Citera
2021-04-22, 16:19
Medlem
Citat:
Märkligt då att kvinnorna flockas så. Eller vet såklart inte vad du har för konkurrenter.
Om du är i typ 20-årsåldern så pratar vi inte samma språk, vet inte hur gammal du är. De regler som gäller er yngre kan ibland fungera för mig men jag är 45+ och det har jag alltid varit öppen med. Mitt mål är inte heller att träffa en massa 19-åringar utan minst 35+....
Citera
2021-04-22, 16:22
Medlem
Citat:
Om du är i typ 20-årsåldern så pratar vi inte samma språk, vet inte hur gammal du är. De regler som gäller er yngre kan ibland fungera för mig men jag är 45+ och det har jag alltid varit öppen med. Mitt mål är inte heller att träffa en massa 19-åringar utan minst 35+....

Jo jag har läst att du är i den åldern och att du träffar jämnåriga. Det spelar eg ingen roll för min kommentar, men kul att du är en fullpott och får stor framgång. hehe Jag är kanske 10 år yngre än dig och träffar en som är yngre än mig, 32 år gammal. Killen jag dejtade lite för ett år sen är också 32 år, sicken coincidence och en idiot jag hade lärt känna förra året var i precis samma ålder. hah Samtliga födda -89 råkade det bli vad är oddsen för det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-22 kl. 16:39.
Citera
2021-04-22, 16:25
Medlem
Citat:
Jo jag har läst att du är i den åldern och att du träffar jämnåriga. Det spelar eg ingen roll för min kommentar, men kul att du är en fullpott och får stor framgång. hehe Jag är kanske 10 år yngre än dig och träffar en som är yngre än mig, 32 år gammal.
Tack, hoppas du har framgång själv. Det kan bli svårt att förklara för yngre (män)...jag har framgång även bland yngre. Folk måste bortse från ålder och bara hitta vad de är ute efter. Såklart att det inte få bli helt fel i ålder men det är en annan sak....
Citera
2021-04-22, 16:46
Medlem
Citat:
Jo jag har läst att du är i den åldern och att du träffar jämnåriga. Det spelar eg ingen roll för min kommentar, men kul att du är en fullpott och får stor framgång. hehe Jag är kanske 10 år yngre än dig och träffar en som är yngre än mig, 32 år gammal. Killen jag dejtade lite för ett år sen är också 32 år, sicken coincidence och en idiot jag hade lärt känna förra året var i precis samma ålder. hah Samtliga födda -89 råkade det bli vad är oddsen för det.
Ett tips, gå för de mer erfarna, jag har hört att de som är födda 73 har en massa spännande att erbjuda ....89...Då har ju inte livet börjat än. Men vad vet jag?
Citera
2021-04-22, 16:53
Medlem
Citat:
Ett tips, gå för de mer erfarna, jag har hört att de som är födda 73 har en massa spännande att erbjuda ....89...Då har ju inte livet börjat än. Men vad vet jag?

Nä inte för mig personligen, lammkött är bäst. hehe Lagom lammkött, inte för ungt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in