2020-06-30, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vilket äckel den där Per är. Själv hade jag blockat redan efter BH-frågan.
Vet. Många troll och annat på nätet. De som inte lyckas irl. Har svårt att tro att någon som gör Photoshopade porrbilder på kvinnor, är dem som uppskattas av det motsatta könet i verkligheten heller.

Men du inser inte att en stor majoritet uppträder extremt illa?
Citera
2020-06-30, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasaren1
Vet. Många troll och annat på nätet. De som inte lyckas irl. Har svårt att tro att någon som gör Photoshopade porrbilder på kvinnor, är dem som uppskattas av det motsatta könet i verkligheten heller.

Men du inser inte att en stor majoritet uppträder extremt illa?

Det var ett tag sen man var i den svängen, men det är nog väldigt få som varit respektlösa mot mig på dejtingsidor. Jag har väl haft tur på det sättet. Och hade de börjat prata sex eller skickat en nakenbild så hade jag blockat direkt. Eftersom sliskiga killar inte är min typ. Jag är nog inte deras typ heller.
Citera
2020-06-30, 02:02
Medlem
Citat:
Det var ett tag sen man var i den svängen, men det är nog väldigt få som varit respektlösa mot mig på dejtingsidor. Jag har väl haft tur. Och hade de börjat prata sex eller skickat en nakenbild så hade jag blockat direkt. Eftersom sliskiga killar inte är min typ.
Okej jag har mött alla möjliga dårar under åren. Såpass att jag kan säga det med allvar att människor behöver vara mer försiktiga.
Citera
2020-06-30, 02:14
Medlem
Citat:
Okej jag har mött alla möjliga dårar under åren. Såpass att jag kan säga det med allvar att människor behöver vara mer försiktiga.

Ja det är bra att ha i åtanke. Hur gammal var snubben på skärmdumparna? Undrar om inte män 40+ är mer djärva och respektlösa jämfört med de som är yngre? Har endast haft att göra med killar under 35 år.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-06-30 kl. 02:43.
Citera
2020-06-30, 10:41
Medlem
nijes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Hur vet man om någon avmatchar en?

Testar igen.
Citera
2020-06-30, 12:06
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Det var ett tag sen man var i den svängen, men det är nog väldigt få som varit respektlösa mot mig på dejtingsidor. Jag har väl haft tur på det sättet. Och hade de börjat prata sex eller skickat en nakenbild så hade jag blockat direkt. Eftersom sliskiga killar inte är min typ. Jag är nog inte deras typ heller.
Helt fel strategi för att snärja ett kjoltyg, men Tinder är ju en sexapp så varför vara spela pryd?
Citera
2020-06-30, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Helt fel strategi för att snärja ett kjoltyg, men Tinder är ju en sexapp så varför vara spela pryd?

What? Kjoltyg?

Edit: Förstår inte vad du har med det att göra men jag är 100 % nöjd med den jag är i det avseendet. Om du gillar frigjorda tjejer, dejta såna och blanda inte in mig i det tack. Sedan har jag aldrig sagt att de dejtingssidorna jag varit på var Tinder.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-06-30 kl. 12:59.
Citera
2020-06-30, 12:38
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Testar igen.

På riktigt?
Är du verkligen så här pass dum i huvudet att det är omöjligt att ens fundera ut det själv? Eller liksom bara göra en snabb google-sökning på det? Eller kanske söka i tråden? Häpnadsväckande vilka jubelidioter det finns.

Är en tidigare matchning borta och inte längre syns, så beror det på att någon avmatchade och tog bort den.
Citera
2020-06-30, 13:28
Medlem
Nu är jag (tyvärr?) tillbaka i den här appen igen. Jag har testat en massa bilder på Photofeeler och äntligen har jag fått en bild som faktiskt har 10.0 i attractive där.

Vilken jäkla skillnad det blev på responsen från damerna även om den tidigare bästa bilden hade 9.8 i attractive. Gick från 50 likes om dagen till över 200

Men...jag är äldre än många här på forumet så det är inte riktigt rättvist att jämföra eftersom konkurrensen i min ålder inte är i närheten lika stor som för er yngre. Så, ni som är äldre, Tinder under corona är bättre än någonsin för oss
Citera
2020-06-30, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Tillhör ni killar inte "eliten" i utseende eller status så tycker jag med handen på hjärtat att ni bör radera appen. Jag garanterar er att ni kommer få bättre resultat genom att ragga/prata med tjejer på det traditionella sättet - på fester, krogen, klubben, jobbet, den söta kassörskan på Ica osv. Tinder kan få en kille som ser ganska bra ut att känna sig värdelös och ful, medan samma kille inte skulle ha några problem alls att skaffa tjejer ute i RL. Verkligheten på Tinder är så in i helvete förvrängd och vriden på alla tänkbara sätt och som kille gör man sig själv en fet jävla otjänst genom att vistas där.

Har flera gånger skrivit i tråden om hur jävla svårt det varit för min del på Tinder. Tog bort appen och har nu vistats ute i dessa varma dagar med polare där vi träffat andra umgängen, träffat en söt tjej och bytt nummer, hon verkar superskön och det var inget krångel sedan första stund. Hade jag stött på samma tjej på Tinder så hade hon till 99% svept vänster på mig. RL och Tinder är två helt olika världar, satsa på att träffa/prata med tjejer i RL.
Du har 100 % rätt tyvärr. Vanliga snubbar ingen chans egentligen. Ocn det är en bra ide, man kan ju ha kvar tinder men inte gå in 110 % för det. Går bara åt helvete och man känner sig kass.
Citera
2020-06-30, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Eller så gör man både och, men lägger inte så mycket energi och tankebörda på just tinder.
Alltså typ slentriantindrar och "det som händer, händer".
Precis, oavsett om man vill ligga eller ha ett förhållande så kan man hålla ögonen öppna på alla plattformar. Mår man däremot dåligt av något (som vissa gör av Tinder) så ska man förstås skippa den platsen.
Citera
2020-06-30, 15:26
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Yeah... Vill du sätta pengar på det?

http://www.bilddump.se/bilder/202006....136.20.43.png

Bara för att jag är kvinna så innebär det inte att jag inte vågar vara spydig tillbaka, lägga upp saker när jag ska "skrämmas" osv för att jag inte fogar mig. Män bestämmer inte över mig, varken rasister eller antirasister.

Ni män vet inte ett uns av allt som det faktiskt innebär av att vara kvinna så jag förstår att du tolkar kvinnors erfarenheter som "inte en chans att det hänt på riktigt" du har ett könsprivilegium helt enkelt.

Fortsätt fejka porr och bilder på oss,så otroligt hemskt för kvinnor som upplevt saker på riktigt, eller inte. Faktum är att det är skitsamma och bevisar varför kvinnokampen är viktigast av allt i samhället. Vissa av oss MÅSTE bredda vägen för andra.

usch fy nej blä så tråkigt..min teori är att ju mer olyckligt gifta/sambo de är desto aggressivare och snuskgubbigare är de på tinder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in