2021-03-05, 14:38
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Förstår om du känner dig skeptisk, det finns så mycket knas i dejtingbranchen. Fördelen med Photofeeler är att det är användare, du själv inkluderad, som bedömer andra personers bilder. Det är inte företaget som sitter och betygsätter.

Men, som sagt, förstår om du inte vill ladda upp bilder. Kan du däremot få en vän, gärna kvinnlig, som ger omdöme på dina bilder? Man är nämligen usel på att bedöma sina egna bilder...
Har gjort det, dom tycker det ser bra ut, men dom själva använder inte Tinder, svårt att veta hur bilderna ska se ut då.
Citera
2021-03-05, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Har gjort det, dom tycker det ser bra ut, men dom själva använder inte Tinder, svårt att veta hur bilderna ska se ut då.
Om du vill så kan jag titta på dina bilder och din presentation och ge lite feedback. Men då får du vara öppen för kritik och det är den sista profil jag hjälper.
Citera
2021-03-05, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Men det är alltså dumt på nått sätt?
Alla nej förstår man ju att det inte funkar, men alla ja borde väl funka
Helst ska man köra ja och nej på samma bilder för att optimera möjligheterna maximalt.
Citera
2021-03-05, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Helst ska man köra ja och nej på samma bilder för att optimera möjligheterna maximalt.
Ja jo absolut. Men trycker man godtyckligt ja/nej med jämna mellanrum(testat detta också) tycker jag inte att resultaten ändrades nämnvärt.
Tyckte det var FÅ människor på tinder, var ju iofs ett par år sedan och i en mindre stad, men ändå.

Kändes då som majoriteten inte använde tinder. Nu verkar det vara standard.

Mest fascinerad. Folk lär väl ragga ändå även fast tinder tagit över lite? Eller känner jag endast tinderfolk?
Citera
2021-03-06, 09:48
Bannlyst
Av de första 50 männen i min ålder ser jag inte en enda som är "ett hot". Det är jag tacksam för.

Har fejk-konto för att titta på brudar och spana in konkurrensen.
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2021-03-06 kl. 10:37.
Citera
2021-03-06, 10:29
Medlem
Drar mig tillbaka från tråden pga sexberoendeproblematik. Stort lycka till alla ni jag haft kontakt med. Dejta med måtta, låt det inte gå över styr.
Citera
2021-03-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Dra åt helvete din malliga rasistapa. Du lovar massa saker sen försvinner du. Du är en horunge som troligtvis sitter och ljuger och tycker synd om dig själv för att du eventuellt får knulla. Häng dig i taket i stället så blir du av med ditt "sexberoendeproblematik".
Ok, jag tänkte kolla in snabbt och se om någon svarat. Oj, du har mycket inbyggd aggression. Sökt hjälp? "Rasistapa?"- du får 5 av 5 i försök av förolämpning men bara 1 av 5 i effekt. Vad lovar jag? Jag kan hålla det jag lovat, som tex att bedöma en persons bilder. Jag föredrar att lämna tråden istället för att hänga mig. Livet har så mycket mer att erbjuda än att dejta på Tinder.

08-123 484 00 är ett akutnummer till psykiatri du kan ringa när aggressionerna svämmar över. Tittade på din posthistorik och du kan säkert ses som ett akutärende. Ta hand om dig

Som sagt, drar mig undan men läser någon eller några dagar till.
Senast redigerad av Farzan73 2021-03-06 kl. 12:36.
Citera
2021-03-06, 13:01
Medlem
Skit i dem Farzan. Omöjligt att förklara för någon som inte begriper. Hoppas du återhämtar dig och hittar ditt välmående igen
Citera
2021-03-06, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Skit i dem Farzan. Omöjligt att förklara för någon som inte begriper. Hoppas du återhämtar dig och hittar ditt välmående igen
Tack så mycket. Du har rätt angående de som inte förstår. Ha det så bra själv
Citera
2021-03-06, 17:26
Medlem
Citat:
Du är en lögnaktig liten horunge som tror att få knulla är ett problem. Prova att gå helt utan och utan bekräftelse ska vi se hur du mår då, din självgoda horunge.
Jag har ingen större önskan än att gå utan sex. Det är mitt problem, får se om en horunge som jag klarar det. Jag hoppas.
Citera
2021-03-06, 18:00
Medlem
Citat:
Dra åt helvete med din fåniga önskan. Du vet om att du bara är mallig och glr dig till. Ingen försöker ta livet av sig för att han får knulla för mycket medan det omvända är vanligt bland män. Du är bara en självgod horunge som fiskar efter medömkan.
Det är säkert inte din mening men du fick mig i alla fall att avsluta dagen med ett leende. Sov gott
Citera
2021-03-06, 20:57
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Det är säkert inte din mening men du fick mig i alla fall att avsluta dagen med ett leende. Sov gott
Du som är Tinderexpert. Vilken tid på året är kvinnor som ivrigast på Tinder, om det märks någon skillnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in