Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusBengtsen
Är fruntimren politiska av sig är de "mot SD". Otroligt modernt och originellt

Har dock bara sett detta på ett par stycken. Andra kvinnor har väl börjat fatta åt vilket håll det blåser, hoppas jag åtminstone.
Som om man själv skulle skriva på presentationen: "är du emot Trump, gå vidare". Fantastiskt romantiskt författat, typ.
Ja det är allmänt känd att tjejerna är otroligt negativa i sina bio på tinder. De tror att de kan komma undan genom att skriva negativa saker möjligtvis kan de komma undan om de matachar med en beta som kan underhålla henne för stunden.
Negativa saker såsom dessa:
”Säg till om jag ska skriva först”
”Korta killar kallar man för kompis”
”Gillar du inte xxx sak swipa vänster”
”Är du här bara för ligga swipa vänster”
”Inte fuckboys tack!”
Vänster swipe helst på dessa tjejer. Dessa tjejer är inget annat än toxic och emotionell icke friska. Så bättre att de visar sitt rätta ansikte så här tidigt så sparar vi våra tid.
Jag vet inte om killar har negativa saker i sina bio eller preferenser. Guys va inte som tjejer håll negativitet borta ifrån bio.
Har också märkt att svenska tjejer har ingen fantasi själva eller kan komma på egna bio utan många har kopierat sina bio från killar typ enstaka repliker eller oneliners. Jag vet inte om det är fler som har märkt det.
Detta är också förstås bevis på att tjejer kan inte vara utan killar och skulle inte kunna ”överleva” öht. Så tänk till detta när ni börjar bli desperata om vem som egentligen är och ska vara desperat efter oss killar.