Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Vet inte om det är en företeelse förbehållen unga män, men finner det anmärkningsvärt att så många tror att tjejer är ute efter sex på Tinder.
De är ute efter uppmärksamhet och allt som snygga, välavlönade män kan erbjuda dem. Detta är bara en annan form av prostitution.
Att gå på dejt med en man som bara är snygg är ett nöje; han är inte förhållandematerial.
Inte för att jag ej håller med men hur menar du att det är en annan form av prostitution? Jag känner många som fått till tinderknull och det har inte varit några pengar eller annan form av ersättning inblandad (men det har absolut förekommit).
För övrigt tycker jag alla män borde lägga ner tinder och besöka prostituerade i 1 månads tid, ungefär som en slynkarantän. Delvis bekostat av staten, som permitteringspengar. Tänk hur alla dessa slynor (som ej vågar erkänna att dom ofta i praktiken är prostituerade) skulle vittra bort (inifrån) efter 1 månad utan någon som helst uppmärksamhet från rövslickande simps och promiskuösa alfas!
Jag har mycket, mycket större respekt för prostituerade som är ärliga med det. Det är till och med något attraktivt med en hora som vågar vara hora, öppet! Men de som förtäcker det i guldförpackning ("sugardejting", genom tinder, och så vidare) tillhör samhällets lägsta!