Citat:
Kanske inte blockera i samma ögonblick eller samma dag men vänta några dagar eller en vecka.
Hon får tycka vad hon vill, snarare är det markering vem som är mannen och att man har standards och självrespekt med hög värde och inte nån jävla idiot som simpar efter henne såsom fortsätta följa henne på instagram eller ha henne kvar på Snapchat eller Tinder.
Sen angående avmatcha folk på Tinder, ja den är hälsosamt för algoritmen, den kommer snarare straffa dig om du har massa observerade och döda match som ligger där. Varje gång jag rensar listan så får jag ytterligare flera match inom någon minut eller timme för då tolkar algoritmen att jag har färre match och behöver visas mer i flödet.
Hon får tycka vad hon vill, snarare är det markering vem som är mannen och att man har standards och självrespekt med hög värde och inte nån jävla idiot som simpar efter henne såsom fortsätta följa henne på instagram eller ha henne kvar på Snapchat eller Tinder.
Sen angående avmatcha folk på Tinder, ja den är hälsosamt för algoritmen, den kommer snarare straffa dig om du har massa observerade och döda match som ligger där. Varje gång jag rensar listan så får jag ytterligare flera match inom någon minut eller timme för då tolkar algoritmen att jag har färre match och behöver visas mer i flödet.
Precis. Det handlar inte ett dugg om att tjejen man avmatchar att hon kommer garva för man blir sur. Vem blir sur för att en tjej slutar svara egentligen? Eller inte svarar överhuvudtaget? Sagt det tidigare men säger det igen, vi män är härdade och rycker på axlarna när en tjej slutar svara eller inte svarar alls, next one please. För mig är tjejen glömd i samma stund som jag avmatchat henne eftersom då vet jag att vi inte var menade för varandra.
Och det är hälsosamt bara ha kvar matchningar som faktiskt kan ge något. Att samla matchningar för att det ska se bra ut när mer än hälften bara är för syns skull ger ju inte ett skit.
Vad är det för simps som lägger alla ägg i samma korg på en enda tjej eller fåtal tjejer. Allt handlar om en kombination av kvantitet + kvalitet för att få utdelning. Tjejer kan lukta sig till desperata killar på 100 mils avstånd, djupt inrotat i deras DNA.
Sedan är det bra att rapportera tjejer som spam/skräppost användare som inte svarar alls. Får de många rapporter om samma beteende blir de bannade från tinder. De måste då köpa ny telefon, nytt simkort med nytt nr, registrera ny profil, ta nya bilder. Mycket tid och pengar