2025-08-30, 20:47
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Bara lite nyfiken - varför skulle någons namn ha betydelse för om den gillar dig?
Har betydelse för att i vissa fall kunna identifiera konto för en gillamarkering.

Man kanske bara sett en Elsa, 38, senaste dygnet. Och dyker namnet upp i chattar under meddelanden så vet man att det med största sannolikhet är henne som man kommer att svepa bort.
Senast redigerad av lakritc 2025-08-30 kl. 21:47.
Citera
2025-08-31, 16:14
Medlem
Hejsan!

Jag matchade sent igår och fick meddelande från matchen när jag somnat. Jag läste meddelandet när jag vaknade och svarade inte på en gång. En timme efter att jag läst meddelandet var jag avmatchad.

Vad är problemet med dessa människor? Måste man svara direkt? Blir så trött på det beteendet…
Citera
2025-08-31, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariac76
Hejsan!

Jag matchade sent igår och fick meddelande från matchen när jag somnat. Jag läste meddelandet när jag vaknade och svarade inte på en gång. En timme efter att jag läst meddelandet var jag avmatchad.

Vad är problemet med dessa människor? Måste man svara direkt? Blir så trött på det beteendet…
Killar vet nuförtiden vad en timmes väntetid betyder. När jag träffat intresserade tjejer så har de svarat inom några minuter och varit positiva till allt jag skrivit. Denna radiotystnad ni kärringar kör med är ert ointresse. Det är ju bara krångel med kvinnor nuförtiden. Svara fort och stäm träff fort.
Citera
2025-08-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Har betydelse för att i vissa fall kunna identifiera konto för en gillamarkering.

Man kanske bara sett en Elsa, 38, senaste dygnet. Och dyker namnet upp i chattar under meddelanden så vet man att det med största sannolikhet är henne som man kommer att svepa bort.

Vet inte riktigt om jag hänger med... ni har båda swipat ja men de dyker sen inte upp för dig som en match?
Citera
2025-09-01, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariac76
Hejsan!

Antar att du är en kille. En genomsnittlig tjej får match på i snitt var tredje högersvep.. Så förmodligen hann någon mer intressant match dyka upp.
Citera
2025-09-01, 16:17
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Vet inte riktigt om jag hänger med... ni har båda swipat ja men de dyker sen inte upp för dig som en match?
Nej, vi har inte båda swipat ja, endast hon. Man ser namn och ålder på den som senast gillat en under chattar.

Sveper jag bort henne när hon visas för mig i kortleken så är hon ändå kvar under potentiella matchningar, alltså mina +xx likes.
Citera
2025-09-01, 16:28
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Antar att du är en kille. En genomsnittlig tjej får match på i snitt var tredje högersvep.. Så förmodligen hann någon mer intressant match dyka upp.
Och var 50:e för män.
Citera
2025-09-01, 19:36
Medlem
Citat:
Nej, vi har inte båda swipat ja, endast hon. Man ser namn och ålder på den som senast gillat en under chattar.

Sveper jag bort henne när hon visas för mig i kortleken så är hon ändå kvar under potentiella matchningar, alltså mina +xx likes.

Jaha, då är jag med
Citera
2025-09-01, 21:42
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Och var 50:e för män.

Detta varierar kraftigt beroende på var man befinner sig, kom ihåg när jag åkte utanför Europa för första gången på några år och utan att överdriva hade jag ca 95% matchsuccess, jag trodde det var något fel först men icke haha
Citera
2025-09-01, 23:50
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Detta varierar kraftigt beroende på var man befinner sig, kom ihåg när jag åkte utanför Europa för första gången på några år och utan att överdriva hade jag ca 95% matchsuccess, jag trodde det var något fel först men icke haha
Osäker på om det är världssnittet som är 40-50 eller om det bara är de stora marknaderna, men ja, det säger ju i så fall oavsett något om hur bedrövliga vissa områden är.
Senast redigerad av lakritc 2025-09-02 kl. 00:03.
Citera
2025-09-04, 18:57
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
This Type of Person Scores the Most Hookups on Tinder, Study Finds

For men, the answer was disturbing: those most likely to have app-based sexual encounters also scored high in psychopathy. Not just that, but it’s the “Dark Triad” kind, which includes low empathy, impulsivity, and a tendency to treat people like NPCs in a GTA side mission.

https://www.vice.com/en/article/this...er-study-finds
https://www.liebertpub.com/doi/10.1089/cyber.2023.0256
Citera
2025-09-04, 22:58
Medlem
lakritcs avatar
Är det jag som har hög standard eller är 80% av unga kvinnor lite väl runda kring mage, röv och i ansiktet?
Senast redigerad av lakritc 2025-09-04 kl. 23:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in