2020-08-30, 05:14
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Fixa bättre bilder. Om du får noll matchningar är du objektivt ful eller bor i en väldigt liten småstad där det inte finns så många tjejer att swipea på.
Bilderna är tillräckligt bra liksom profilen i övrigt, och det andra stämmer inte in på mig!
Senast redigerad av UpAndGo2 2020-08-30 kl. 05:44.
Citera
2020-08-30, 09:38
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
Hur formulerar ni er som inte vill ha barn? Och då menar jag varken barn från tidigare relationer eller i framtiden.
Uppskattar varken koriander eller barn.
Citera
2020-08-30, 13:18
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Det var inget i ditt utseende som gjorde att hon kände att du var mer som en vän. Du hade aldrig fått till en träff, och den där 2 timmars promenaden om hon inte fann dig sexuellt attraktiv i första hand. Bara det är en bedrift i sig med tanke på att 99.9% av tjejer kan träffa killar när som. Och speciellt ju mer attraktiv hon är.

Med största sannolikhet din aura under tiden ni traska runt som fick henne ointresserad. Avsaknad av någon spänning, förutsägbar med mera. För mycket nice guy, och de hamnar oftast just som en vän. Men egentligen vill de inte ens ha något mer med dig och göra. Att säga vän är ett snällare sätt att säga att du var helt ointressant. Fuck off, typ. Kommer ni vara vänner? Förmodligen inte. Hon ville inte vara elak bara.
Om tjejer förväntar sig en särskild 'aura' så förstår jag att många bara slösar bort tid på att svepa och aldrig möter upp i verkliga livet. Det kommer de nämligen aldrig att hitta.

Man kan dock undra vad det är för mähän till män som genom att fortsätta söka på samma sätt finner sig i detta.
Citera
2020-08-30, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Om tjejer förväntar sig en särskild 'aura' så förstår jag att många bara slösar bort tid på att svepa och aldrig möter upp i verkliga livet. Det kommer de nämligen aldrig att hitta.

Man kan dock undra vad det är för mähän till män som genom att fortsätta söka på samma sätt finner sig i detta.
Byt ut aura mot karisma. Samma sak. Klart att man vill åt något karismatiskt och levande, karisma kan slå ren skönhet många gånger. Eller det gör det, en stor portion charm, positiv energi och karisma slår det mesta.
Citera
2020-08-30, 18:21
Medlem
Blev avstängd från Tinder av någon anledning, någon som vet hur man kommer runt det?

Provade med nytt nummer men funkade inte..
Citera
2020-08-30, 20:39
Medlem
Det där med att vara kreativ är så 2010.
Tro mig. Väninnor på tinder har visat vad killarna skriver och det är alltid typ
"Hej vad gör du?
Eller så kommer den kreativa killen som har läst nått i bio eller rör ihop något från en bild.

Det är inte unikt pojkar.
Det enda unika ni har är er själva, var er själva.
Citera
2020-08-30, 22:47
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
Hur formulerar ni er som inte vill ha barn? Och då menar jag varken barn från tidigare relationer eller i framtiden.
Jag har skrivit på Tinder att jag har inga egna barn och vill heller inga egna ha. Några krav på att kvinnan inte får ha barn sedan tidigare har jag inte, men det kanske var även det du undrade hur man skriver om?
Senast redigerad av UpAndGo2 2020-08-30 kl. 22:49.
Citera
2020-08-30, 22:54
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Byt ut aura mot karisma. Samma sak. Klart att man vill åt något karismatiskt och levande, karisma kan slå ren skönhet många gånger. Eller det gör det, en stor portion charm, positiv energi och karisma slår det mesta.
Bra inlägg! För egen del går kvinnor direkt bort som ser ut som stela skyltdockor med putande läppar och byst och som hänvisar till Instagram.
Citera
2020-08-30, 23:18
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Bilderna är tillräckligt bra liksom profilen i övrigt, och det andra stämmer inte in på mig!
Hur vet du att bilderna är bra?
Citera
2020-08-30, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Det där med att vara kreativ är så 2010.
Tro mig. Väninnor på tinder har visat vad killarna skriver och det är alltid typ
"Hej vad gör du?
Eller så kommer den kreativa killen som har läst nått i bio eller rör ihop något från en bild.

Det är inte unikt pojkar.
Det enda unika ni har är er själva, var er själva.
Det var ju ett jävligt icke-konkret tips. Kan du utveckla vad det är för öppning de önskar sig då?
Citera
2020-08-30, 23:35
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackhaus
Hur kan man bry sig det minsta om man skulle framstå som creepy?
Bara tänk på klientelet tjejer som hänger där. De är inte där av nödvändighet, de har många andra forum för att träffa killar. Ändå är de där. De letar alla efter en Zac Efron eller Paul Walker vars dase de kan rida på och bli halsknullade av - Kukkarusellen non stop tills de en dag skriver i sin presentation ''Fuck boys gör sig inte besvär att skriva! Är trött på killar som bara vill en sak, Söker seriöst!! Föredrar lugna hemmakvällar framför vara ute och festa! ''
Haha! Vilket jävla inlägg. Kul att du är tillbaka. Det må jag säga.

Har själv kört en liten Tinder-drive igen och fått match med en tjej som är snygg som fan men har ett amerikanskt namn och ser nästan lite porrig ut, eller som en bartender från Deep South. Tatueringar och fullt påklädd. Vete fan vad jag ska tro. Jag påminner på allvar om prince Charles och är snudd på 10 år äldre.
Citera
2020-08-30, 23:57
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Hur vet du att bilderna är bra?
Jag har frågat anhöriga samt även kundtjänster på olika dejtingsajter om både mina bilder och text.
Sen är ändå det viktigaste att jag själv är nöjd. Duger det inte för andra, så får det vara så. Har man dåligt självförtroende kommer aldrig ens profil vara tillräckligt bra.

Vad jag vet så säger inte bokens omslag allt om boken, men många verkar tro att bilder säger allt om en person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in