2025-10-22, 18:58
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Sluta använda det.
Kommer inte leda någonstans. Tro mig du slösar bara tid, pengar och förväntningar.

Antar att du är mellan 25-45 år gammal, dvs dina mest produktiva år i livet. Slösa inte bort dom på en digital fejkapp. Satsa på dig själv istället.
30 min om dagen på pendeltåget till jobbet gör iofs inget, men Tinder verkar helt klart slut som app.
Citera
2025-10-23, 06:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
30 min om dagen på pendeltåget till jobbet gör iofs inget, men Tinder verkar helt klart slut som app.
Hur mkt betalar du i månaden?
Citera
2025-10-23, 11:22
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Hur mkt betalar du i månaden?
0 kr.
Citera
2025-10-23, 14:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
0 kr.

Fan heller att du gör. Du pröjsar men vågar inte erkänna det. Som kille kan du inte ens få någon matchning utan att ha minst premium.
Citera
2025-10-23, 14:29
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Fan heller att du gör. Du pröjsar men vågar inte erkänna det. Som kille kan du inte ens få någon matchning utan att ha minst premium.
Tror inte jag fick någon matchning de första två månaderna. Nu fick jag tre i förra veckan.
Citera
2025-10-24, 18:49
Medlem
Fy faaaaaaan. Det säger en hel del om denna bluffapp när man får kontakt med en kvinna på body contact, rakt på sak och rakt mot sängen. Och bästa av allt är att vi ska knulla igen. Sjukt bra sex och snygg tjej.

Tindertjejer och tinderappen är en deprimerad psychokombination. Tro mig, har du dåligt självförtroende så är det helt appskapat. Ha inte dåligt självförtroende för du duger förmodligen mer än väl

Utvecklarna är alla ohederliga miffon som skapat denna fullständigt sjuka dejtingklimat, utvecklarna borde mördas i bitar.
Senast redigerad av vattenhyacinten 2025-10-24 kl. 19:47.
Citera
2025-10-27, 08:57
Medlem
Citat:

Jag fick 4 matchningar för ett par år sen. Tror inte jag betalade då. Nu får jag aldrig matchningar. Jag har blivit för ful på de här 2 åren.
Citera
2025-10-27, 13:20
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag fick 4 matchningar för ett par år sen. Tror inte jag betalade då. Nu får jag aldrig matchningar. Jag har blivit för ful på de här 2 åren.
Var inte så hård mot dig själv. Står som sagt på 100+ likes och mina potentiella matchningar göms för det mesta undan i kortleken. Numera tydligt bedrägeri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in