Citat:
Jobbar 100t/v också. Har enormt krävande jobb som CEO. Är ingen anställning bara direkt. Så måste antingen kanske gå igenom dom endast 50 att välja på nu men då nån som verkar väldigt DTF i profilen. Brukar stanna vid runt 200 tjejer innan jag raderar och har tröttnat. Vet inte hur det är med er? Kan vara bra att veta om ens profil är populär eller behöver ändras? Och inga FB 40cm kuk average nu. Lovar att nästan alla tycker dom är snyggare än dom är. Jag säger det bara för jag hört det tills jag tröttnar från såå många tjejer. Att jag är jävligt snygg. Men ni kan inte se min längd, bredaxlad ripped m.m. Gör en jävla skillnad. Ser nog ut som ett monster jämfört med många av er. Eller det gör jag. Fråga tjejer, längd är mer än bara ett nummer. Vet inte om IRL charmen hjälper men ni har ju inte sett mig IRL på 194 och bredaxlad heller. Så lite irreterande att höra normal bara från grabbar. Tur att tjejerna tycker annorlunda åtminstone. Och IRL tjejerna tycker verkligen annorlunda.
Annars drar jag bara ut i min mattsvarta R8:a o locka bimbos men skulle aldrig palla med såna. För farligt att visa min våning. Dom skulle aldrig dra när dom sett den. Money is the cause of all evil. Juste den är ju crashad ändå lol. Det var sant men har ju hyrbil men varför skulle jag orka åka en timma för att knulla NyköpingsMalin. Imo var det en sexa. Vet inte hur ni bedömer.
Annars drar jag bara ut i min mattsvarta R8:a o locka bimbos men skulle aldrig palla med såna. För farligt att visa min våning. Dom skulle aldrig dra när dom sett den. Money is the cause of all evil. Juste den är ju crashad ändå lol. Det var sant men har ju hyrbil men varför skulle jag orka åka en timma för att knulla NyköpingsMalin. Imo var det en sexa. Vet inte hur ni bedömer.
Citat:
Som andra redan spekulerat i så verkar du ha något sorts problem, antingen med droger eller någon diagnos.Nä men kommer hit för hjälp och vara nere som fan, råkade bara bli så. Egentligen skulle jag köpa en AMG S63. Dom kostar samma men inte lika flash fast var inte lika kul att åka... Som svensk så skäms man ju över det men har men när jag såg mattsvart också var det enkelt, men är lite pinsamt att bli så upptäckt. Jo jag blev kränkt för att man sitter anonymt och snackar om mitt utseende. Något som aldrig var något jag ens ville ta upp. Så sitter men där fegt bakom skärmen utan att visa sig. Blev lite lack men man ska inte komma till FB när man känner sig nere och väldigt deppig. Tjejerna IRL tycker jag är runt 7.5-8 så då går jag mer på det ist. Var som sagt inget jag ens frågade efter öht, mitt utseende :S endast konversationerna. Men såklart pga anonymiteten här. Väldigt lätt att kommentera andra då utan att behöva visa sig eller säga det ens. Gillar folk som kan stå för vad dom säger men det funkar inte här.
Oavsett bör du lära dig att vara lite mera ödmjuk och ta ett chill pill. Likt andra blev jag också stressad av att bara läsa dina konversationer. Att helt orelaterat börja flika in odiskutabelt skryt så som veckolöner, bilar och kroppsmått lär det ju vara få som går igång på.
Om du nu ändå har något oförklarligt behov av att droppa dina tramsfakta så försök gör det på ett snyggt sätt. Antingen subtilt via nån bild på din kraschade mattsvarta bil, eller ställ en fråga som förhoppningsvis leder till en motfråga.
Men framförallt chilla lite för fan. Släpp lite på knarkandet w/e. Play it cool. De som är cool på riktigt vet om det och behöver aldrig vara på. Och det vet tjejerna instinktivt.
Men fått för mig att man som kille ska "objektifiera" sig lite mer..