2019-06-11, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledig11
Jobbar 100t/v också. Har enormt krävande jobb som CEO. Är ingen anställning bara direkt. Så måste antingen kanske gå igenom dom endast 50 att välja på nu men då nån som verkar väldigt DTF i profilen. Brukar stanna vid runt 200 tjejer innan jag raderar och har tröttnat. Vet inte hur det är med er? Kan vara bra att veta om ens profil är populär eller behöver ändras? Och inga FB 40cm kuk average nu. Lovar att nästan alla tycker dom är snyggare än dom är. Jag säger det bara för jag hört det tills jag tröttnar från såå många tjejer. Att jag är jävligt snygg. Men ni kan inte se min längd, bredaxlad ripped m.m. Gör en jävla skillnad. Ser nog ut som ett monster jämfört med många av er. Eller det gör jag. Fråga tjejer, längd är mer än bara ett nummer. Vet inte om IRL charmen hjälper men ni har ju inte sett mig IRL på 194 och bredaxlad heller. Så lite irreterande att höra normal bara från grabbar. Tur att tjejerna tycker annorlunda åtminstone. Och IRL tjejerna tycker verkligen annorlunda.

Annars drar jag bara ut i min mattsvarta R8:a o locka bimbos men skulle aldrig palla med såna. För farligt att visa min våning. Dom skulle aldrig dra när dom sett den. Money is the cause of all evil. Juste den är ju crashad ändå lol. Det var sant men har ju hyrbil men varför skulle jag orka åka en timma för att knulla NyköpingsMalin. Imo var det en sexa. Vet inte hur ni bedömer.

Citat:
Nä men kommer hit för hjälp och vara nere som fan, råkade bara bli så. Egentligen skulle jag köpa en AMG S63. Dom kostar samma men inte lika flash fast var inte lika kul att åka... Som svensk så skäms man ju över det men har men när jag såg mattsvart också var det enkelt, men är lite pinsamt att bli så upptäckt. Jo jag blev kränkt för att man sitter anonymt och snackar om mitt utseende. Något som aldrig var något jag ens ville ta upp. Så sitter men där fegt bakom skärmen utan att visa sig. Blev lite lack men man ska inte komma till FB när man känner sig nere och väldigt deppig. Tjejerna IRL tycker jag är runt 7.5-8 så då går jag mer på det ist. Var som sagt inget jag ens frågade efter öht, mitt utseende :S endast konversationerna. Men såklart pga anonymiteten här. Väldigt lätt att kommentera andra då utan att behöva visa sig eller säga det ens. Gillar folk som kan stå för vad dom säger men det funkar inte här.
Som andra redan spekulerat i så verkar du ha något sorts problem, antingen med droger eller någon diagnos.

Oavsett bör du lära dig att vara lite mera ödmjuk och ta ett chill pill. Likt andra blev jag också stressad av att bara läsa dina konversationer. Att helt orelaterat börja flika in odiskutabelt skryt så som veckolöner, bilar och kroppsmått lär det ju vara få som går igång på.

Om du nu ändå har något oförklarligt behov av att droppa dina tramsfakta så försök gör det på ett snyggt sätt. Antingen subtilt via nån bild på din kraschade mattsvarta bil, eller ställ en fråga som förhoppningsvis leder till en motfråga.

Men framförallt chilla lite för fan. Släpp lite på knarkandet w/e. Play it cool. De som är cool på riktigt vet om det och behöver aldrig vara på. Och det vet tjejerna instinktivt.
Citera
2019-06-11, 11:06
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Citat:
Nä men kommer hit för hjälp och vara nere som fan, råkade bara bli så. Egentligen skulle jag köpa en AMG S63. Dom kostar samma men inte lika flash fast var inte lika kul att åka... Som svensk så skäms man ju över det men har men när jag såg mattsvart också var det enkelt, men är lite pinsamt att bli så upptäckt. Jo jag blev kränkt för att man sitter anonymt och snackar om mitt utseende. Något som aldrig var något jag ens ville ta upp. Så sitter men där fegt bakom skärmen utan att visa sig. Blev lite lack men man ska inte komma till FB när man känner sig nere och väldigt deppig. Tjejerna IRL tycker jag är runt 7.5-8 så då går jag mer på det ist. Var som sagt inget jag ens frågade efter öht, mitt utseende :S endast konversationerna. Men såklart pga anonymiteten här. Väldigt lätt att kommentera andra då utan att behöva visa sig eller säga det ens. Gillar folk som kan stå för vad dom säger men det funkar inte här.

Tjej här.

Tycker du har en bra profil (såg den när den låg uppe), men tycker du bör välja den svartvita bilden som förstabild då man snabbare ser hela dej där än en med solbrillor. Eftersom du får då mycket matchningar bör du inte göra något mer med den, skor i alla avundsjuka killar här på fb.

Konversationerna är som tidigare sagt alldeles för stissiga. Och hade jag fått de meddelanden hade jag tuggat tillbaka för att du känns adhd/drogad.

Skriv alltid bara ett meddelande åt gången och lös igenom innan du skickar det. Många tjejer på tinder vill inte gärna svara när de är på jobb eller med vänner och familj så ge dom tid.

Du inleder bra med att fråga vad dom gör och ger följdfrågor på deras svar. Men du relaterar till dej själv lite för mycket när det inte passar in. Strunta i att säga att din hjärna är knas och liknande om dom inte frågar.

När ni pratat färdigt om hundar och jobb, fråga henne om hon vill träffas någon dag i veckan och fråga samtidigt om ni kan byta snap för att verifiera att ni är ni.

På snap tycker jag du ganska direkt ska boka in en dejt. När dejten är bokad behöver du inte skriva så mycket mer förrän samma dag ni ska träffas och ge någon komplimang och se så att hon fortfarande är sugen på dejten.
Citera
2019-06-11, 11:41
Medlem
Tänkte starta om kontot.. den eviga frågan om bilder. Nu för tiden kan man ju ha rätt många. Kollat igenom telefonen och inser som vanligt att minst hälften av mina bilder har med fiske att göra. Inte för att jag kommer hålla det intresset hemligt men antar att det fortfarande är förbjudet med såna bilder på tinder? Har väl nån hyfsat ansiktsbild tagen av en tjejkompis. Nån selfie. Vad ska man ha mer. Helkroppsbilder i trädgården eller där man står framför huset? Är väl bra att visa hela kroppen på något sätt?
Dejtade en tjej ett tag som absolut tyckte jag skulle visa mina magrutor (som jag inte ens själv tycker jag har) Det är väl ändå inte vad tjejer brukar tycka..?

Edit: Jag gillar ju tjejer som gör något på sina bilder eftersom jag kan tycka det är ett problem med tjejers avsaknad av intressen Men fått för mig att man som kille ska "objektifiera" sig lite mer..
Senast redigerad av ensam87a 2019-06-11 kl. 11:44.
Citera
2019-06-11, 12:27
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Tänkte starta om kontot.. den eviga frågan om bilder. Nu för tiden kan man ju ha rätt många. Kollat igenom telefonen och inser som vanligt att minst hälften av mina bilder har med fiske att göra. Inte för att jag kommer hålla det intresset hemligt men antar att det fortfarande är förbjudet med såna bilder på tinder? Har väl nån hyfsat ansiktsbild tagen av en tjejkompis. Nån selfie. Vad ska man ha mer. Helkroppsbilder i trädgården eller där man står framför huset? Är väl bra att visa hela kroppen på något sätt?
Dejtade en tjej ett tag som absolut tyckte jag skulle visa mina magrutor (som jag inte ens själv tycker jag har) Det är väl ändå inte vad tjejer brukar tycka..?

Edit: Jag gillar ju tjejer som gör något på sina bilder eftersom jag kan tycka det är ett problem med tjejers avsaknad av intressen Men fått för mig att man som kille ska "objektifiera" sig lite mer..

En fiskebild på dej tycker jag du ska ha, jag tycker det är positivt när man ser att killar här något intresse förutom spela och supa.

En spegelbild helkropp funkar bra för att se hela dej, men ta den inte i badrummet, helst en helkropp när du fiskar. Sen bilden din tjejkompis tagit och en selfie är ganska lagom med bilder.
Citera
2019-06-11, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenWayToHeaven
En fiskebild på dej tycker jag du ska ha, jag tycker det är positivt när man ser att killar här något intresse förutom spela och supa.

En spegelbild helkropp funkar bra för att se hela dej, men ta den inte i badrummet, helst en helkropp när du fiskar. Sen bilden din tjejkompis tagit och en selfie är ganska lagom med bilder.

Tack Får bli något sådant
Citera
2019-06-11, 14:19
Medlem
Fladerlappens avatar
Drog igång en tinderkonto efter några års paus och kände att jag borde komma tillbaka på marknaden igen.
Laddade upp några bilder jag tyckte var rätt fina och lade till en presentation som innehöll lite kort fakta.

Responsen var inte sen att vänta måste jag säga.
Tusentals matchningar, tjejer som öppnade meddelanden att fråga om jag ville knulla de där bak och över hundra dejter på bara några dagar...
eller inte.

Första dagen fick jag kanske 8 matchningar och de senaste dagarna har jag snittat på mellan 0-1.5 matchningar per dag.
Vadfan alltså, vad gör jag för fel?
Ser väl ändå någorlunda normsnygg ut och förra gången på tinder var inte helt misslyckat.
Har kanske inte världens bästa bilder då jag inte har några umgänges bilder kanske.

Profiltext ser ut typ såhär
Citat:
Vill du se ett trick jag lärde mig i fängelset?

Kort om mig då.
Inte särskilt bred men 180cm lång.
Stockholmsboende.
Gillar kaffe, smutta på en öl och diskutera svalors flygrutter.
Tränar en del löpning när jag inte jobbar eller gör ovanstående.

Obs!
Du måste vara mellan 150 och 190cm!
Citera
2019-06-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Drog igång en tinderkonto efter några års paus och kände att jag borde komma tillbaka på marknaden igen.
Laddade upp några bilder jag tyckte var rätt fina och lade till en presentation som innehöll lite kort fakta.

Responsen var inte sen att vänta måste jag säga.
Tusentals matchningar, tjejer som öppnade meddelanden att fråga om jag ville knulla de där bak och över hundra dejter på bara några dagar...

eller inte.

Första dagen fick jag kanske 8 matchningar och de senaste dagarna har jag snittat på mellan 0-1.5 matchningar per dag.
Vadfan alltså, vad gör jag för fel?
Ser väl ändå någorlunda normsnygg ut och förra gången på tinder var inte helt misslyckat.
Har kanske inte världens bästa bilder då jag inte har några umgänges bilder kanske.

Profiltext ser ut typ såhär

Haha ja blir lätt körigt med nystartat konto.

Jag ska kanske inte ge omdömen om profiltexter men jag tycker den var helt ok.
Citera
2019-06-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Har någon här knullat en tjej från Tinder utan kondom förut? Snackar första eller andra träffen. Som ni vet, eftersom att jag mest knullar mammor som är i 30-40 års åldern, man hade ju trott att dom av någon skulle fatta tanken bakom att använda kondom, men jag svär att typ majoriteten av dom är helt okej med att jag knullar utan kondom när vi precis träffats, var till och med en som bara sa att jag behövde ha kondom om jag skulle rövknulla henne. Jag har alltid känt att brudar rent generellt brukar vara dom som liksom är lite mer säkra ner det kommer till att man ska använda kondom osv, men tydligen inte.
Äntligen en fråga som passar mig.

Just detta med sex, sex med tjejer, och sex med en tjej från Tinder, och sex utan kondom, är saker som minst sagt berör mig. Jag har haft enormt mycket sex med Tinder-tjejer utan kondom.

Visst, det mesta har skett över telefon(hett, oskyddat tele6) eller via web-cam(hett och otroligt oskyddat cyber6), men nånstans i allt detta oskyddade sexuella virrvarr så känner jag att jag råkat ut för detta fenomen som du beskriver.

Jag kan motvilligt erkänna att jag smågillar tjejer som är sådär.
Citera
2019-06-11, 16:23
Medlem
Fladerlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a

Helkroppsbilder verkar uppskattat vad jag hört om du har bra kropp.
Kör du en fiskebild utan för mycket fisk på bilden är det nog bara ett plus.
Citera
2019-06-11, 20:57
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Se upp för "fatfishers" på Tinder: https://www.youtube.com/watch?v=rZMp67o_HZc Alltså överviktiga tjejer som vinklar och har sig.
Citera
2019-06-11, 21:35
Medlem
Hur gör ni när bekanta dyker upp
Citera
2019-06-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Hur gör ni när bekanta dyker upp

Vill jag ligga med henne så sveper jag höger. Annars vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in