2020-04-06, 19:47
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Skaffade tinder några veckor efter att jag blev singel nu. Fick ett gäng matchningar och gick på date med två stycken direkt. Den ena började jag sen dejta.

Så håller absolut inte med.
Ganska meningslöst för tråden att skriva inlägg utan större innehåll.

Vad talar vi om för målgrupp i ditt fall? Jag talar själv om tjejer i åldern 20-25 med hög utbildningsnivå.
Senast redigerad av lakritc 2020-04-06 kl. 19:55.
Citera
2020-04-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
I de enstaka fall folk velat träffats har personerna enbart fördrivit sin tid. Att gå på date tillhör det förgångna och är inget som sker idag.
Så ingen går på dejt idag? Nu får du ta och kamma dej asså. Jag dejtar hela tiden hur får du ihop det ??
Citera
2020-04-06, 20:08
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnesia5150
Så ingen går på dejt idag? Nu får du ta och kamma dej asså. Jag dejtar hela tiden hur får du ihop det ??
Se mitt förra inlägg. Dags att vi höjer nivån i tråden och utvecklar våra inlägg så att de får en innebörd.
Citera
2020-04-06, 20:18
Medlem
Citat:

Vad talar vi om för målgrupp i ditt fall? Jag talar själv om tjejer i åldern 20-25 med hög utbildningsnivå.

Kolla vad du själv skriver... En person gav sin historia även om det var klent underlag. Du ger ett säkert svar för hur alla tjejer fungerar och redovisar inget underlag
Citera
2020-04-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
skaffa appen igår för skojs skull (se vilket klientel som är där) har fått 4 likes och tinder vill jag ska skaffa Gold för att se vilka dessa är, det behöver jag inte för det kan jag se utan Gold (bilderna då). Men jag undrar om Tider endast låter mig se att 4 har gillat "mig" och jag ser alla (om det är fler) om jag skaffar Gold. Eller har bara 4 gillat?

Det är endast 4 som har gillat dig. Det är först när du är över 99 som du inte kan se hur många fler det är.
Citera
2020-04-06, 20:23
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mottin
Kolla vad du själv skriver... En person gav sin historia även om det var klent underlag. Du ger ett säkert svar för hur alla tjejer fungerar och redovisar inget underlag
Du tycker inte att det ger en större precision och bättre underlag för diskussion än ett inlägg utan någon som helst bakgrundsinformation? Ok. Då ska vi inte diskutera vidare.
Citera
2020-04-06, 20:36
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mottin
Det är endast 4 som har gillat dig. Det är först när du är över 99 som du inte kan se hur många fler det är.
Afan, så Gold ger en bara tillgång till bilden och namn på den som gillat en då. Tack för svar
Citera
2020-04-06, 20:46
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Eftersom jag är närmare 40 än 30 så dejtar jag äldre tjejer än 20-25.

Och då jag själv är någon form av övre medelklass så brukar tjejerna jag träffar vara det också.
Citera
2020-04-06, 21:50
Medlem
Citat:
Se mitt förra inlägg. Dags att vi höjer nivån i tråden och utvecklar våra inlägg så att de får en innebörd.
Nej jag tänker inte läsa ditt förra inlägg, du har ingen aning om vad du snackar om bara för du inte får nå dates bara för att du är gnällig och trist som fan
Citera
2020-04-06, 22:11
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnesia5150
Nej jag tänker inte läsa ditt förra inlägg, du har ingen aning om vad du snackar om bara för du inte får nå dates bara för att du är gnällig och trist som fan
Tråden kan lika gärna låsas om vi inte ska skriva inlägg mer utförliga än på chattnivå.
Du får väl gå på cirkus eller något om du vill ha underhållning.

Så här: Jag använde Tinder dagligen 2017-2019. Min ålder var 25-30. Högutbildad. Svepte c:a 30 minuter om dagen, endast på tjejer i åldern 20-25 som jag kunde tänka mig dejta. Konsekvent vänster på lättklädda och Instagramtjejer. Alltid höger på tjejer som hade seriös utstrålning (sällsynt!) och som jag trodde skulle kunna konversera på högre nivå än en schimpans. Hade ett ganska stort utbyte med de allra flesta. Fick uppfattningen att de hade Tinder för att kolla av utbudet och i de fall de träffas retas med killar snarare än att dejta. Ett roligt, avslappnat tidsfördriv helt enkelt.
Senast redigerad av lakritc 2020-04-06 kl. 23:04.
Citera
2020-04-06, 22:45
Medlem
Åååååååååååh jag blir irriterad

Det är slut på tjejer i mitt område och så har det varit några veckor. Just nu sveper jag på precis eeeeexaaaaaakt samma tjejer. Jag svepte precis höger på en tjej jag svept på fem gånger bara idag. I helgen svepte jag på ett gäng med tjejer flera gånger varje dag.

Ja jo just. De flesta tjejer bor flera tusen mil bort. Är det en slump att gold-tjejer placerat sig just precis där jag bor? Jag har aldrig sätt så många bo-långt-bort-tjejer på en och samma dag. Varje morgon kan jag svepa ett tiotal tjejer som bor tusentals mil bort. Nästa dag har Tinder fyllt på ett tiotal nya tjejer.

Någon som har samma problem?
Senast redigerad av lufttork 2020-04-06 kl. 22:50.
Citera
2020-04-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Åååååååååååh jag blir irriterad

Det är slut på tjejer i mitt område och så har det varit några veckor. Just nu sveper jag på precis eeeeexaaaaaakt samma tjejer. Jag svepte precis höger på en tjej jag svept på fem gånger bara idag. I helgen svepte jag på ett gäng med tjejer flera gånger varje dag.

Ja jo just. De flesta tjejer bor flera tusen mil bort. Är det en slump att gold-tjejer placerat sig just precis där jag bor? Jag har aldrig sätt så många bo-långt-bort-tjejer på en och samma dag. Varje morgon kan jag svepa ett tiotal tjejer som bor tusentals mil bort. Nästa dag har Tinder fyllt på ett tiotal nya tjejer.

Någon som har samma problem?

Du kan ju kliva ur din iglo efter att ha övervintrat coronakrisen på nordpolen, och resa söderut tills du ser människor...

OK skojjade bara, jag hade ett liknande problem när jag pluggade på en medelstor ort.
På sommaren försvann många från stan och då kunde det ta slut ibland (speciellt när det var regnigt och man satt hemma o swipa)

Men i princip handlar det om population, tjejerna på tinder är slut för att bara en viss bråkdel av alla tjejer behöver/vill använda tinder och om du bor i någon håla som säg norrköping eller mindre och swipar regelbundet ett tag så finns det inte helt oändligt med tjejer i appen...de tar slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in