Citat:
Ursprungligen postat av
lufttork
Åååååååååååh jag blir irriterad
Det är slut på tjejer i mitt område och så har det varit några veckor. Just nu sveper jag på precis eeeeexaaaaaakt samma tjejer. Jag svepte precis höger på en tjej jag svept på fem gånger bara idag. I helgen svepte jag på ett gäng med tjejer flera gånger varje dag.
Ja jo just. De flesta tjejer bor flera tusen mil bort. Är det en slump att gold-tjejer placerat sig just precis där jag bor? Jag har aldrig sätt så många bo-långt-bort-tjejer på en och samma dag. Varje morgon kan jag svepa ett tiotal tjejer som bor tusentals mil bort. Nästa dag har Tinder fyllt på ett tiotal nya tjejer.
Någon som har samma problem?
Du kan ju kliva ur din iglo efter att ha övervintrat coronakrisen på nordpolen, och resa söderut tills du ser människor...
OK skojjade bara, jag hade ett liknande problem när jag pluggade på en medelstor ort.
På sommaren försvann många från stan och då kunde det ta slut ibland (speciellt när det var regnigt och man satt hemma o swipa)
Men i princip handlar det om population, tjejerna på tinder är slut för att bara en viss bråkdel av alla tjejer behöver/vill använda tinder och om du bor i någon håla som säg norrköping eller mindre och swipar regelbundet ett tag så finns det inte helt oändligt med tjejer i appen...de tar slut.