2020-01-15, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag tycker det låter väldigt mycket, men jag har bara mig själv på noll likes att jämföra med. Efter vad man har läst i den här tråden bland annat så låter det som att killar generellt har ett ganska skralt antal likes att jobba med.

skriv något i din bio, jag gick från att knappt få likes till att få ca 10 om dagen när jag skrev en del i min bio.
Citera
2020-01-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
skriv något i din bio, jag gick från att knappt få likes till att få ca 10 om dagen när jag skrev en del i min bio.

Jag har haft en presentation i min bio sedan jag skapade kontot för typ 8 månader sedan, och 4-5 bilder hela tiden. Jag har även växlat om bilderna och bytt ut några av dem under tiden, samt ändrat lite i presentationstexten då och då.
Citera
2020-01-15, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag har haft en presentation i min bio sedan jag skapade kontot för typ 8 månader sedan, och 4-5 bilder hela tiden. Jag har även växlat om bilderna och bytt ut några av dem under tiden, samt ändrat lite i presentationstexten då och då.

ok då vet jag inte, jag har bara haft tinder några dagar och som jag fattat det så får man mycket likes första dagarna för att sedan knappt få likes alls.
Hur mycket likes fick du i början? om du knappt fick likes första dagarna så är du kanske jävligt ful eller så har du dåliga bilder.
Citera
2020-01-15, 23:08
Medlem
Citat:
ok då vet jag inte, jag har bara haft tinder några dagar och som jag fattat det så får man mycket likes första dagarna för att sedan knappt få likes alls.
Hur mycket likes fick du i början? om du knappt fick likes första dagarna så är du kanske jävligt ful eller så har du dåliga bilder.

Jag har noll likes totalt, har aldrig fått ett enda like, ens i början.
Jag låter mitt konton så som det ser ut nu ligga kvar, och ska försöka skaffa lite andra bilder, förhoppningsvis bättre, och starta om kontot någon gång framöver. Det är nog bästa sättet att få likes tror jag.
Jag skaffade utan något mer grandiost mål än att det kunde vara ett bra sätt att träna på att prata med tjejer, men det har det ju inte blivit något av en eftersom man måste få en matchning för det.
Citera
2020-01-15, 23:11
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:

Det är för att du ska köpa betalversionen där de påstår att du har massor med likes som kan "låsas upp" så fort du betalar
Min gissning är att de undanhåller likes och matchningar för att hålla uppe ens intresse och försöka locka en att betala.
Citera
2020-01-15, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Det är för att du ska köpa betalversionen där de påstår att du har massor med likes som kan "låsas upp" så fort du betalar
Min gissning är att de undanhåller likes och matchningar för att hålla uppe ens intresse och försöka locka en att betala.

Jo det har jag märkt, jag får bort 1 like per svep omgång har jag lagt märke till, sen ramlar det in ett par likes med varje dag så det byggs bara på mer och mer likes som bara ligger.
Verkar som att appen är rätt så värdelös om man inte har gold.
Citera
2020-01-15, 23:21
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Jo det har jag märkt, jag får bort 1 like per svep omgång har jag lagt märke till, sen ramlar det in ett par likes med varje dag så det byggs bara på mer och mer likes som bara ligger.
Verkar som att appen är rätt så värdelös om man inte har gold.

Efter vad jag har hört får du inte fler likes för att du har gold heller, nån skrev nånstans att matchingarna inte ramlade in förrän han slutade betala för gold!
Citera
2020-01-17, 02:51
Medlem
Jag fick en matchning för någon dag sedan. Det stod att det var tack vare boost. Själva boosten körde jag en vecka före aktuell match. Jag frågade tjejen ifråga vilken dag hon swipade höger på mig och då sa hon ”idag” och att hon skaffade Tinder ”idag”. Denna tjej fanns med andra ord inte ens på Tinder när jag boostade. Och ändå säger Tinder att det är tack vare boost.

Jävla bluff 😂
Citera
2020-01-17, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Jag fick en matchning för någon dag sedan. Det stod att det var tack vare boost. Själva boosten körde jag en vecka före aktuell match. Jag frågade tjejen ifråga vilken dag hon swipade höger på mig och då sa hon ”idag” och att hon skaffade Tinder ”idag”. Denna tjej fanns med andra ord inte ens på Tinder när jag boostade. Och ändå säger Tinder att det är tack vare boost.

Jävla bluff 😂
Kan ju vara som så, eftersom som du beskrev tidigare om jag minns rätt att du fått slut på profiler i din närhet, att Tinder sparar de extra visningar din boost skulle gett dig, tills dess att nya profiler kom till.

Eller så ljuger tjejen att hon skapade sin Tinder "idag".
Citera
2020-01-17, 11:03
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Helt klart.
Citera
2020-01-17, 15:00
Medlem
Citat:
Kan ju vara som så, eftersom som du beskrev tidigare om jag minns rätt att du fått slut på profiler i din närhet, att Tinder sparar de extra visningar din boost skulle gett dig, tills dess att nya profiler kom till.

Det var det första jag tänkte. Vore inte första gången en tjej (eller kille) ljög på Tinder liksom.
Citera
2020-01-17, 17:18
Medlem
Citat:

Jag frågade rakt ut när hon swipade på mig. Hon sa ”idag” och efter en stund att hon skaffa Tinder ”idag”.

Huruvida hon skaffade Tinder idag eller förra veckan skiter jag i. Jag är fullt bestämd i att Tinder bluffar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in