Citat:
Ursprungligen postat av
Grabbenutanskills
Är du inte intresserad av att träffa henne eller vill prata med henne så är det bara ta bort henne.
Tycker du hon är skön och bara allmänt snacka skit med som ett tidsfördriv så utnyttja bara henne för det. Man är inte skyldig någon, något på en dejt app.
Bra tips,
men jag är inte som tjejer, att jag kan prata utan ett mål, drivet att tala med kvinnan är alltid parningdriften (driften med parningen) även om vi inte ska jöka, men då är målet att teasa istället, avståndsord föder bara frustration, och jag ska ha kvar dialogen för att följa hennes nästa drag möjligen
Citat:
Ursprungligen postat av
emmagirl
Varför inte bara köra varianten sluta skriva/svara? Har ni inte setts IRL någon gång tycker jag inte du behöver göra ett avslut. Du kan ju ta bort ev matchning om ni pratar via någon sådan form av dejtingapp.
Jo jag tänkte det, nä dialogen ska ligga kvar som
"minnet över ett misslyckande" så ska min självbio heta, men handla om nått helt annat
Nu när jag har dig på tråden, du kanske kan svara på vad dina väninnor på Tinder menar
när dom flesta skriver att dom har "asdålig humor"
Vad är innebörden?
Varför vill dom snyggaste naturliga kvinnorna flytta ut på landet och drömmer om en gård? och isolera sig med den sk kärleken.
Jag väntar på hon som skriver att hon vill flytta till storstan eller bo vid öppet hav