Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Hade träff nummer 3 med min läkarstudent i helgen. Återigen en fin stund men saker och ting går långsamt. Hon verkar väldigt konservativ gällande relationer - den ena delen av mig känner att jag hittat ett guldkorn, den andra delen börjar skapa viss frustration.
Jag är iallafall bjuden hem till henne till helgen. Hoppas vi kan bli mer personliga i en sån miljö.
Haha, det här är ett intressant inlägg ur så många olika perspektiv men det kanske mest intressanta är. Varför är du frustrerad? Jo, för att du är van att få knulla direkt. Din hjärna har vant sig med att tjejer är korkade luder som bara särar på benen och ger hän till sina lustar. När sen en kvinna som är ute efter något seriöst som faktiskt förstått innebörden av att undvika att knulla dom första 4-5dejterna pga att killen då bondar på ett helt annat sätt dyker upp? Ja, då har din hjärna svårt att acceptera det faktumet, samtidigt som du innerst inne vet att det är ju så här det "egentligen ska gå till", så blir du frustrerad. Det här är bra kvinnligt spel i sin essens. Jag gratulerar. Hon håller på att snärja dig, och är högst troligt en reko kvinna.
Lycka till nu, det är slut knullat för anteri! (Menar det positivt som i, dags för en seriös relation, mm).