2020-01-06, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
Hittade du någon intressant då?

Känns lite att du kanske letar över din liga om du swipat slut på alla tjejerna inom en radie på 5 mil?

Jag bor i en stad med 60.000 invånare i kommunen. Totalt i hela länet bor det 150.000 pers. Om jag har avståndet inställt på 30 km täcker jag hela kommunen och dess 60.000 invånare. Om jag ställer in avståndet på 100 km täcker jag större delen av länet, dock finns det inte så mycket folk i utkanten av länet på Tinder.

Jag ser mig själv som en 5:a. Jag har hört att jag är en 6:a. Jag ser mig själv som en kille med ett genomsnittligt utseende. Min egen gräns är satt till tjejer med ett utseende mellan 4 och 6. När min egen liga är ”slut” går jag på tjejer mellan 7-10. Man kan alltid chansa ifall det är någon närmare 10 som kanske är ute efter en förbannat bra kille snarare än en fotomodell.
Citera
2020-01-06, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Du betalade alltså 480 spänn för en liten ego-boost som inte kommer leda någonstans alls? Man häpnar... Juden skrattar dock hela vägen till banken.

Alltid skoj att testa.

Tinder har förändras väldigt mycket under åren. Förr kunde du komma långt på ett vanligt gratiskonto. Men det kan du inte idag. Fler och fler killar nyttjar TinderPlus och TinderGold tillsammans med Boost. Du som genomsnittlig kille med gratiskonto hamnar i skuggan helt enkelt. Det som kommer hända längre fram i tiden är att Tinder kommer dö ut när samtliga killar boostar för att ens få synas och ändå går det lika dåligt som för 5 år sedan när de nyttjade ett gratiskonto.
Citera
2020-01-07, 02:21
Medlem
Rogerdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Nej förihelvete, du kommer bara uppfattas som en slyna.
Skriv något kortfattat om dig själv, eller något roligt, eller ingenting alls. Du är tjej, du kommer få 100 dejterbjudanden dagligen. Tro mig, alla dessa potentiella dejter vill ligga med dig. No need to spill the tea already, dvs.

Jag får inte ens 1 erbjudande på en dag
Citera
2020-01-07, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogerdotter

Då sveper du (likt de flesta tjejer) endast på killar som spelar i flera ligor över dig...
Citera
2020-01-07, 10:08
Medlem
Rogerdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Då sveper du (likt de flesta tjejer) endast på killar som spelar i flera ligor över dig...

xD jag sveper inte höger på alla killar som står och spänner sig med sina muskler eller visar hur "rika" dom är. Väldigt få utav killarna som inte flexar å spänner sig. Att visa hur mycket cash man har eller hur stora muskler är så avtändande
Citera
2020-01-07, 10:34
Medlem
Får skitgjorda mansprofiler som inte swipar en endaste gång åt något håll alls matchningar direkt i början som sedan avtar, av nån anledning?
Senast redigerad av Gova 2020-01-07 kl. 10:37.
Citera
2020-01-07, 16:47
Medlem
Har nu haft och testat tinder i snart 3 månader.
*Lägg märke till att jag pratar om likes, inte matchningar.
I början gick det som på räls och massa nya likes varje dag. Jag var uppe i 48 likes och såg fram emot att passera 50 strecket. Men efter ett tag, kommer inte ihåg exakt när men säg efter 1,5 månader så börja jag tappa massa likes istället, försvann cirka 7-10 om dagen. Kom ihåg att jag visade kompisen som var sugen på att skaffa tinder hur det fungerade och då hade jag 38 likes, men berättade att jag hade 48 igår. Antal timmar senare på kvällen så skulle jag och kompisen kolla igen på tinder och innan vi gick in på appen så slog jag vad med kompisen om att jag skulle ha typ 28 likes nu (kände igen mönstret), och mycket riktigt hade jag typ 28 likes. Detta fortsatte nån dag till tills jag var nere på 18 likes och där har jag legat resterande tid. Känns som jag har fastnat där och inte visas för några tjejer längre.

Är detta något mönster ni känner igen eller har andra tankar? Fejk-likes från tinder?
Tycker mina bilder och bio är helt okej och bör få likes. Har varit i samma område under hela perioden (om tinder har någon sån grej).

*bry er inte om att jag pratar om like:s, är inte ute efter att samla på dom utan blev mer fundersam över det mönster jag tycktes se.
*har inte matchat bort like:sen
Citera
2020-01-08, 18:33
Medlem
kukflashs avatar
Gillar det nya konceptet med secret admirer. Istället för en gratis superlike så får man välja mellan fyra ”kort” som avslöjar en tjej som swipat höger.
Citera
2020-01-09, 15:05
Medlem
Citat:
Inte många killar kommer att fråga dig om sex rakt av, då det för de flesta är Tindersjälvmord att föreslå sådant.

Du kommer däremot få hög avkastning om du själv flikar in en förfrågan lite snyggt, någonstans efter att en chatt har inletts.
Citera
2020-01-09, 19:13
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
xD jag sveper inte höger på alla killar som står och spänner sig med sina muskler eller visar hur "rika" dom är. Väldigt få utav killarna som inte flexar å spänner sig. Att visa hur mycket cash man har eller hur stora muskler är så avtändande

Jag får extremt dålig utdelning trots att jag inte gör det och ser i övrigt normal ut. Tycker man ofta hör den här förklaringen men egentligen handlar det om att ni är väldigt kräsna. Ni ska ha den där killen som är rik och har muskle mm fast utan att visa det på ett vulgärt sätt.
Citera
2020-01-09, 20:04
Medlem
Jag förstår aldrig varför I helvete jag skjuter mig själv i foten varenda jävla gång

. Nu har två rätt ok tjejer tagit kontakt med mig sedan igår och allt klickade och jag blev för ivrig och frågade om de ville ses till helgen varav en tyckte det var för tidigt och den andra har inte hunnit svara än

Man vet aldrig om det där att sluta höra av sig i ett par dagar fungerar och leka självupptagen men jag skrev åt den ena att jag inte vill att det rinner ur sanden som det alltid gör 9/10 fallen

Då nästan alla hade happypancake sådär 2009 gick sett väldigt fort att träffas, kunde inte vara max 2 dagar

Det var dock en tid då man skrev långa meddelanden och man pratades vid på riktigt, är det mer chattande
Citera
2020-01-09, 21:12
Medlem
Rogerdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Jag får extremt dålig utdelning trots att jag inte gör det och ser i övrigt normal ut. Tycker man ofta hör den här förklaringen men egentligen handlar det om att ni är väldigt kräsna. Ni ska ha den där killen som är rik och har muskle mm fast utan att visa det på ett vulgärt sätt.

Urs nej. Så äckligt fult med breda armar å stila med sina utlandsresor. Töntigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in