2019-11-10, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasmus11
Varför får prostituerade annonsera mer eller mindre fritt på Tinder? Detta ser man inte på andra dejtingsidor och appar. När jag var i Kiev var ju typ hälften brudar som sökte "sponsor" Har någon en teori?

Jag blir så jävla trött på dessa annonser, bland annat så slösa jag likes på dessa för alla är inte öppna förrän man får deras snapp
Citera
2019-11-11, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reduktionisten
Vad fan hände om en tjejs profil gick ifrån 1500 km till 3 km ifrån mig på en väldigt kort tidsspann? Trixar hon med parametrarna?
Hon kanske var ute och reste? Aktiv innan flyget gick och sedan kom hon fram, nära dig?
Citera
2019-11-11, 13:40
Medlem
Har aldrig varit inne på Tinder men tänkte att jag skulle testa häromkvällen. Laddade ner appen och uppgav mitt mobilnummer och fick en kod via sms. Det första som händer är att jag får ett meddelande om att mitt konto är blockerat pga brott mot ToS eller nåt liknande. Hur fan är det möjligt? Jag har som sagt ALDRIG ens försökt logga in på Tinder, än mindre skapa ett konto.

Kan det vara så att mitt mobilnummer är blockat? Skaffade ett nytt nummer för ett år sedan och kommer ihåg att jag fick en jävla massa sms på direkten. Kan det vara någon tidigare innehavare av numret som Tindrat sönder internet?

Inte för att jag bryr mig skitmycket men lite förvånande är det iaf. Har någon varit med om nåt liknande?
Citera
2019-11-11, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabtraume
Har aldrig varit inne på Tinder men tänkte att jag skulle testa häromkvällen. Laddade ner appen och uppgav mitt mobilnummer och fick en kod via sms. Det första som händer är att jag får ett meddelande om att mitt konto är blockerat pga brott mot ToS eller nåt liknande. Hur fan är det möjligt? Jag har som sagt ALDRIG ens försökt logga in på Tinder, än mindre skapa ett konto.

Kan det vara så att mitt mobilnummer är blockat? Skaffade ett nytt nummer för ett år sedan och kommer ihåg att jag fick en jävla massa sms på direkten. Kan det vara någon tidigare innehavare av numret som Tindrat sönder internet?

Inte för att jag bryr mig skitmycket men lite förvånande är det iaf. Har någon varit med om nåt liknande?
Låter ganska troligt att så är fallet. Poolen för telefonnummer är inte obegränsad, och operatörer återanvänder gärna nummer. Testa skapa med ett Facebook-konto istället?
Citera
2019-11-11, 17:22
Avstängd
Hej,

En fråga om tinder gold. Om jag ändrar land eller stad, förändras avståndet i kilometer för de jag redan matchat med sedan tidigare eller den är liksom kvar på den ursprungliga platsen?
Citera
2019-11-11, 21:06
Medlem
Hej!
Hur fungerar det med avmatchningar. Om någon avmatchat mig, kommer den då aldrig dyka upp igen? Gör det skillnad om jag raderar kontot och fixar nytt, kommer personen kunna dyka upp då? Eller måste i så fall personen som har avmatchat mig skapa nytt konto för att jag ska kunna se den igen?

Tacksam för svar.
Citera
2019-11-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Tycker du ska berätta det när du kommer i deras face 😁
Fan vilken ånger dom skulle ha 😅😂
Den som var från Mp svalde allt så det funderade jag inte ens på att göra 😆
Citera
2019-11-11, 21:45
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmalarsson
Hej!
Hur fungerar det med avmatchningar. Om någon avmatchat mig, kommer den då aldrig dyka upp igen? Gör det skillnad om jag raderar kontot och fixar nytt, kommer personen kunna dyka upp då? Eller måste i så fall personen som har avmatchat mig skapa nytt konto för att jag ska kunna se den igen?

Tacksam för svar.

Jo, det kommer den göra.

MVH
Citera
2019-11-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Jag har märkt att om man ”byter plats” som Gold användare så byter den ändå inte GPS. Alltså om man sätter sig i tex Kina så står det ändå massvis med KM bort
Du kan ställa in detta i inställningarna att den byter plats när du byter plats
Citera
2019-11-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Jo, det kommer den göra.

MVH

Hur är du så säker på det?
Citera
2019-11-11, 22:13
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmalarsson
Hur är du så säker på det?

jag råkade ut för det en gång
Citera
2019-11-11, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
jag råkade ut för det en gång

Jo men då vet du väl inte om den personen hade skapat nytt konto eller inte? Hade du skapat nytt konto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in