Citat:
Ursprungligen postat av
Inprogress2
Gissar att du är på rätt spår. Du hade nog ett kort fönster där du var i topp på hennes ”lista” som ny och intressant, så du fick mkt uppmärksamhet. Nu har en eller flera nya dykt upp och tagit din plats som ”center of attention”. Nu är du en reserv någonstans på listan. Bättre att smida när järnet är varmt, något jag själv misslyckas med regelbundet men jobbar på. Du gör nog rätt i att dra dig undan oavsett vad du är intresserad av framåt, undvik emotionell investering utan håll dig på max samma nivå som henne.
Ja jag tror nog jag har gjort samma misstag tidigare också. Och du har så klart helt rätt angående emotionell investering, framförallt när det redan från början kändes som att det inte är något seriöst material. Men ändå blev det något av en tvångstanke att man ska ha provkört hon
Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
För många, särskilt unga tjejer, är snapchat inte något personligt medium för noga utvalda. Du är tyvärr antagligen en del av en lång rad kontakter i hennes "utskickslista" som hon skickar ibland utmanande bilder för bekräftelse och komplimanger. Ibland är det bara för att hon kanske går igång på att folk ser henne utan något direkt behov av återkoppling. Du verkar iaf ha hållit en bra nivå givet omständigheterna.
Det jag tycker du borde gör är att göra en sista push för att ni ska ses. Får du åter igen ingen respons, så är det dags att "gå under jorden", inte läsa snaps alls eller bara läsa och inte svara, se om det blir något ljud alls i skällan av det. Troligtvis inte, men då vet du iaf.
Snapchat är ett jävla elände när man inte vet hur många som är mottagare egentligen. Blir svårt att veta hur man ska förhålla sig.
Även idag fick jag ett, om än efter mer än ett dygn sen förra vilket är nog rekord. Funderar på att ignorera, och låta det gå ett par dagar för att sedan göra en sista push. Fånigt med detta spel men känns som att jag drivits till det.