2020-01-04, 22:59
Medlem
Någon som testat super boost 3 timmar för 480 kr? Hur många likes fick ni?

Jag har swipat bort alla tjejer inom en radie av 5 mil. Längre än så går jag inte. Vad händer om jag super boostar när det är slut på tjejer?

Om jag fick minst 50 likes även fast alla tjejer i området är slut skulle jag lätt köpa super boost. Risken är stor att minst 25 är något att ha rent utseendemässigt. Då tar det sin lilla tid att gå igenom alla. Just nu är jag skeptisk... jag har kört vanlig boost 2 ggr och fick en tjej på den första, ingen på den andra. Detta var en vecka sedan. Förra gången jag hade Tinder fick jag 10 st på EN boost och då swipa jag höger på samtliga utan att ens kika. Dock är detta 1 år sedan. Jag bör inte ligga i skuggan då jag har nytt mobilnummer på en helt ny enhet med tillhörande helt nya mailadress.
Citera
2020-01-04, 23:57
Medlem
Jag upplever att mina bilder laddas upp i låg upplösning på tinder. Fler som har det problemet eller som vet hur man blir av med det? Testat att ändra till en lägre upplösning från början men det såg inte ut att hjälpa.
Citera
2020-01-05, 00:48
Medlem
Hur lång presentation är lagom? Vad bör man skriva om för att få någon intresserad? Har sett många som använder sig av endast emojis och känns så löjligt på något sätt och så ska man ägna några sekunder extra av att lista ut vad som menas. Skulle aldrig orka matcha med någon som använder sig av rebusar.
Citera
2020-01-05, 20:18
Medlem
Hela tinderappen verkar strula på flera punkter.

Folks bilder blandas hej vilt (alltså ej den ordningen personen bestämt).

Dessutom fick jag min andra superlike på kort tid. Kollade vem som gett den, tyckte att personen var rätt söt, men valde att vänta lite med att gilla tillbaka. När jag går in 20 min senare är hon borta. Men tanke på att det gått ca 30 min från att jag först fick notisen till att jag gick in och kollade första gången så kan det ju ej varit ett feltryck som hon sen ångrade via tinder Gold? Andra gången exakt samma sak händer. Någon som upplevt samma sak?

Edit:

Bara för det dök hon upp i kortleken med superliken kvar. Nu är det match. Men Tinder får komma med en uppdatering fort nu.
Senast redigerad av Gonners 2020-01-05 kl. 20:26.
Citera
2020-01-05, 22:28
Medlem
Nu har jag testat super boost. Fick 14 likes på 3 timmar. Jag hade troligtvis fått bättre utdelning om jag köpte boosten direkt när jag startade kontot och inte nu när alla i mitt område är ”slut”. Dock dök det upp en hel del nya tjejer och sen fick jag en like från en jag dragit vänster på.
Citera
2020-01-06, 02:34
Medlem
Rogerdotters avatar
Jag är en tjej, och jag vill gärna hitta någon att myspysa med i sängen då det var ett tag sedan... Men samtidigt har jag aldrig haft sex med en random. Ska jag skriva i min bio att ja vill ligga eller hur fan funkar det?
Citera
2020-01-06, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Nu har jag testat super boost. Fick 14 likes på 3 timmar. Jag hade troligtvis fått bättre utdelning om jag köpte boosten direkt när jag startade kontot och inte nu när alla i mitt område är ”slut”. Dock dök det upp en hel del nya tjejer och sen fick jag en like från en jag dragit vänster på.

Nejdå, att använda boosten när kontot var nyskapat vore ett rent slöseri. När man startar ett konto så sitter man redan på en typ av boost - nybörjarboosten. Att då använda en boost hade varit kaka på kaka.

Hur många likes fick du den första dagen när du skapade kontot?
Citera
2020-01-06, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogerdotter
Jag är en tjej, och jag vill gärna hitta någon att myspysa med i sängen då det var ett tag sedan... Men samtidigt har jag aldrig haft sex med en random. Ska jag skriva i min bio att ja vill ligga eller hur fan funkar det?

Nej förihelvete, du kommer bara uppfattas som en slyna.
Skriv något kortfattat om dig själv, eller något roligt, eller ingenting alls. Du är tjej, du kommer få 100 dejterbjudanden dagligen. Tro mig, alla dessa potentiella dejter vill ligga med dig. No need to spill the tea already, dvs.
Citera
2020-01-06, 10:11
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Du betalade alltså 480 spänn för en liten ego-boost som inte kommer leda någonstans alls? Man häpnar... Juden skrattar dock hela vägen till banken.
Citera
2020-01-06, 10:42
Medlem
Citat:

Hittade du någon intressant då?

Känns lite att du kanske letar över din liga om du swipat slut på alla tjejerna inom en radie på 5 mil?
Citera
2020-01-06, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
Hittade du någon intressant då?

Känns lite att du kanske letar över din liga om du swipat slut på alla tjejerna inom en radie på 5 mil?

Om man inte bor nära en större stad så är det inga problem alls att swipa slut på alla tjejer på några veckor. Utesluter man tjejer mellan 18-25 så räcker förmodligen 1-2 veckor överallt utanför typ topp 10 största städerna.
Citera
2020-01-06, 10:58
Medlem
LongfellowDeedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogerdotter
.
Senast redigerad av LongfellowDeeds 2020-01-06 kl. 11:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in