2019-12-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Standard tinderprofil hos 18-åriga tjejer idag:

https://i.imgur.com/2Fkmc3C.jpg

Den där skampatrullen på Twitter gör nog ett rätt viktigt jobb ändå...
Du tror inte att den profilen sysslar med "dejter"
Citera
2019-12-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Det här ett bra klipp som visar problemet med Tinder och dagens dejtingmarknad.

www.youtube.com/watch?v=fzB9gnWi72Q

Varning dock!
Det här är ett sånt här Hiroshima-Nagasaki svart piller. Det kan vara för svårt för vissa att svälja hur en medelmåttig kvinna kan få en hel stad av män villiga att förudmjuka sig själva för att få henne med nästintill oändligt antal alternativ.

Sen undrar killar varför de inte ser några resultat? Hehe.

Video unavaiable står det nu om man klickar på länken. Men antar att det var någon fulare tjej som fick matchning efter matchning?
Citera
2019-12-07, 19:01
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är ett tinderluder precis som minst 80% av tjejerna som hänger där oavsett hur dom klär sig. Det är en knullapp
Citera
2019-12-07, 19:03
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det är ett tinderluder precis som minst 80% av tjejerna som hänger där oavsett hur dom klär sig. Det är en knullapp

eh nej? Folk träffas där
Citera
2019-12-07, 19:05
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
eh nej? Folk träffas där
Är du trögfattad? (retorisk fråga) Givetvis är där en viss liten procent som kanske letar seriöst så spar oss anekdoter eller mytomaniska inlägg.
Citera
2019-12-07, 19:08
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Är du trögfattad? (retorisk fråga) Givetvis är där en viss liten procent som kanske letar seriöst så spar oss anekdoter eller mytomaniska inlägg.

Det finns många män där som letar seriöst.
Det beror på vad du är för typ av kvinna. Har du såna bilder som någon länkade till i ovanstående inlägg så självfallet så vill inte någon man ha henne mer än ett ligg. Har du vettiga bilder/med normala kläder så kommer alla seriösa män att kontakta dig
Citera
2019-12-07, 19:11
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Sedan behöver man inte som kvinna ”flasha” med fittan/brösten för att få matchningar. Gör man det så är man uppenbarligen desperat och inte så vacker

Allra flesta män brukar också vara ärliga. Vad söker du? Jo jag söker seriöst. Då så jag med eller så kan någon säga nej jag gör inte det. Så klart inte svårare än så

Sen går man ut och träffas och ser om kemin funkar. Funkar det så ja.. why not
Citera
2019-12-07, 19:18
Medlem
Shadowcrafts avatar
Jag matchar med rätt många, helt klart tillräckligt många snygga tjejer för att vara nöjd. Skriver inget märkvärdigt utan mest bara "wow😘✨" och får oftast ganska bra respons.

Sen så inleder jag en konversation och snackar i kanske en dag och frågar ganska snabbt om dem vill ses nån dag. Dem flesta är på men det brukar rinna ut lite i sanden.. Frågan är också vad man ska göra? Mina polare säger att tinder är för sex men jag vill inte verka för på så brukar föreslå en fika.

Kan det vara värt att vara mer rakt på sak och gå in på sex direkt?
Citera
2019-12-07, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Jag matchar med rätt många, helt klart tillräckligt många snygga tjejer för att vara nöjd. Skriver inget märkvärdigt utan mest bara "wow😘✨" och får oftast ganska bra respons.

Sen så inleder jag en konversation och snackar i kanske en dag och frågar ganska snabbt om dem vill ses nån dag. Dem flesta är på men det brukar rinna ut lite i sanden.. Frågan är också vad man ska göra? Mina polare säger att tinder är för sex men jag vill inte verka för på så brukar föreslå en fika.

Kan det vara värt att vara mer rakt på sak och gå in på sex direkt?

Ja precis träffen blir inte av, eller hur? Det är så det fungerar för de flesta. Appen används som tidsfördriv och hälften är inte ens äkta konton längre.
Citera
2019-12-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
Cp-app. Idag är det dött på tinder. Även till dem man skriver till får man inget svar. I förrgår var jag på dejt och efter dejten så kollade jag telefonen och såg att en gammal matchning som jag tog bort hade kommit tillbaka, jag undrar om inte idioterna gömmer matchningar så man tror att de har tagit bort en.

Jag pratade med flera igår, men idag svarar ingen. Något är ju lurt helt klart.

Du kan ha blivit shadow bannad. Det går att använda appen som vanligt men man får inga/få likes och ens matchningar kan inte se ens meddeladen.
Det gör Tinder för att bannlysa användare men samtidigt få dem att fortsätta att betala för prenumerationen.

Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Liknande hände mig. Hade över 60 likes på 1 dag. Är ganska säker på att Tinder ger någon sorts boost i början för att man ska bli fäst snabbt. Jävla parasit-app.

Exakt. Alla nya konton får en sk "noob boost" som gäller två dagar. När boosten är slut hamnar man oftast längre och längre ner i "kortleken", om man inte är supermodell dvs.
Citera
2019-12-07, 19:58
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina

Va?

Oavsett så kryllar appen och andra sociala medier med bilder likt denna.

Den bilden jag visade var inte ens hennes värsta. Råkade svepa förbi när jag skulle ta screenshot på de övriga bilderna.

"Vi vill inte bli sedda som sexobjekt och ENDAST seriöst fuckboys undanbedes likaså män under 1.85" ackompanjerat med 5 st slampbilder utan dess like.

Där har vi dagens unga kvinnor på dejtingappar. Givetvis har de 700 likes på en kvart, med ett gratiskonto.
Citera
2019-12-07, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orelateradhusbrand
Du kan ha blivit shadow bannad. Det går att använda appen som vanligt men man får inga/få likes och ens matchningar kan inte se ens meddeladen.
Det gör Tinder för att bannlysa användare men samtidigt få dem att fortsätta att betala för prenumerationen.
Hoppas Facebookdejting kommer snart så kan tinder kastas i papperskorgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in