2019-07-28, 17:26
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag börjar tro att många tjejer sveper "Like" på alla och sedan tar dem bort de som de fick en match på?
Du är ny i tråden?

https://pbs.twimg.com/media/EAKGhY0X...png&name=small
Citera
2019-07-28, 17:33
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Du är ny i tråden?

https://pbs.twimg.com/media/EAKGhY0X...png&name=small

Inte direkt.

Har en kompis som sveper like på alla utan att kolla.
Citera
2019-07-28, 17:34
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Det är värt det definitivt tycker jag, man får helt klart mer matchningar. Kostar typ 350 i halvåret om jag minns rätt. Men avgör du det själv.

Ska fundera på det. Jag har inte direkt brottom
Citera
2019-07-29, 16:59
Medlem
Flashbackare! Jag har ett jägartips till er! Logga in på Tinder via datorn, så kommer Tinder+ och Tinder Gold priserna reduceras med ca 50 kr/per månad.

En gissning är att Google / Apple tar ut en extraavgift från Tinder när man använder mobilerna.

You can thank me later!
Citera
2019-07-29, 17:06
Medlem
Citat:
Fick en match nu. Sedan tog hon bort mig.
Men det förklarar nog saken. Bor 200 mil ifrån mig.

Jag börjar tro att många tjejer sveper "Like" på alla och sedan tar dem bort de som de fick en match på? Eller kan det vara avståndet? Vad tror ni?

Lustigt nog så stod det 10 km avstånd. Har ni också fått detta beteende?

En del swipar fel. En del swipar höger på alla enbart för att senare kunna plocka laxarna ur nätet och kasta tillbaka gäddorna.
Citera
2019-07-29, 17:44
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
En del swipar fel. En del swipar höger på alla enbart för att senare kunna plocka laxarna ur nätet och kasta tillbaka gäddorna.

Tror på det sista du skrev. Vi hade dock aldrig fungerat ändå. Hon var för "klassig" av sig och krev att hon endast gillade resa och lyxa.

Låter dyrt enligt mina öron.
Citera
2019-07-29, 17:47
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Tror på det sista du skrev. Vi hade dock aldrig fungerat ändå. Hon var för "klassig" av sig och krev att hon endast gillade resa och lyxa.

Citat:
Ursprungligen postat av lufttork

Tror inte på någon av er, killar swipear hundra stycken inom 30 sek, tjejer är mtcket mer restriktiva och noggrannare med vilka dom matchar med.
Citera
2019-07-29, 22:58
Medlem
Har testat ett par bilder på photofeeler, hamnar på 9.8 och 9.5 på attractiveness. Kan det verkligen stämma?
Visst jag ser hyfsad ut men inte SÅ bra. Måste va riktigt taskigt utbud överlag bland männen på den sidan för att jag ska få sådana siffror.
Citera
2019-07-29, 23:14
Medlem
Citat:

Jag träffade en sådan tjej en gång. När vi pratade om vad hon tyckte om att göra på fritiden så var det att åka på spabehandlingar, åka till annan stad och bo på hotell och ännu mer spa. Hotellet ifråga är inget 900-kronors hotell - snarare 2500-3000kr/natten. Äta tre-rätters, ännu mer spa, massage, weekends i London osv. Själv är hon en underbetald undersköterska som jobbar 80%.
Citera
2019-07-29, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Tror inte på någon av er, killar swipear hundra stycken inom 30 sek, tjejer är mtcket mer restriktiva och noggrannare med vilka dom matchar med.

Det finns undersökningar som visar att tjejer swipar höger på cirka 12% av killarna. Killar swipar höger på 43% av tjejerna.

Under 10 års tid har en och samma tjej swipat höger på både mig och en kompis flera gånger, dels på tinder och dels på badoo. Inte en endaste gång har hon svarat. På badoo kan man se om personen öppnat meddelandet, vilket hon inte gjort. Snygg tjej dessutom! Hon är enbart ute efter att se vilka som gillar henne. Vilka som skriver skiter hon fullständigt i. Mycket möjligt att hon svarar på fotomodeller, men oss vanliga dudes ignorerar hon.
Citera
2019-07-30, 03:44
Medlem
Verkar ju gå bra för denna bruden iaf. https://www.dailymail.co.uk/femail/a...ea-Tinder.html
Citera
2019-07-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfaltsbonden
Har testat ett par bilder på photofeeler, hamnar på 9.8 och 9.5 på attractiveness. Kan det verkligen stämma?
Visst jag ser hyfsad ut men inte SÅ bra. Måste va riktigt taskigt utbud överlag bland männen på den sidan för att jag ska få sådana siffror.
Det är ju ganska blandat i vilka som granskar en, men gissar att det är många tjejer från tex USA, och de kanske har andra standarder/smaker? Hursomhelst det är viktigt att få många som granskar ens bilder på den sidan, för att siffrorna ska bli ens i närheten av statistiskt relevanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in