2019-09-27, 09:48
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Det lär nog dröja. Det har funnits där redan sedan jag först använde tinder runt början av 2015.

För att fixa det krävs det dessutom att de ändrar en fundamental aspekt av hur Tinder fungerar, dvs att personer måste kontinuerligt befinna sig inom varandras avstånd, och inte bara vid det första swipe-tillfället.

Alright dåså Har inte sett det skrivas innan!

Förresten, denne gamle horkarl har äntligen hittat kvinnan i sitt liv! Varit sambo i snart tre månader. Eller ja, det blev officiellt igår, men egentligen har hon hängt hos mig konstant sen första dagen vi träffades 😁
Senast redigerad av Brottinator 2019-09-27 kl. 09:50.
Citera
2019-09-27, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Alright dåså Har inte sett det skrivas innan!
Jag har nog faktiskt själv nämnt det i några av mina numerära instickare i denna tråden, men det är lätt att missa i trådgiganter som denna!
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Förresten, denne gamle horkarl har äntligen hittat kvinnan i sitt liv! Varit sambo i snart tre månader. Eller ja, det blev officiellt igår, men egentligen har hon hängt hos mig konstant sen första dagen vi träffades 😁
Kul att höra! Viktigt att lyfta fram dessa solskenshistorier i tråden, så inte klagomuren tar över här.

Är själv off the market sedan snart 2 månader, på god väg åt samma håll. 🤞 Träffades på just Tinder så klart.
Citera
2019-09-27, 10:09
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Jag somnade rätt tidigt igårkväll, men jag svarade detta imorse:

https://i.imgur.com/tSyo5lO.png

Kommer nog bara låta konversationen dö ut dock.
Är du fortfarande intresserad av henne? Hypotetisk kanske du jämnt och ständigt måste vakta tungan så att säga med henne. En sådan tjej är svår att retas med. Troligtvis astråkig i sängen...
Citera
2019-09-27, 10:19
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Jag har nog faktiskt själv nämnt det i några av mina numerära instickare i denna tråden, men det är lätt att missa i trådgiganter som denna!

Kul att höra! Viktigt att lyfta fram dessa solskenshistorier i tråden, så inte klagomuren tar över här.

Är själv off the market sedan snart 2 månader, på god väg åt samma håll. 🤞 Träffades på just Tinder så klart.

Ja jag såg det, kul att höra! Vi träffades iofs inte på tinder men hade kunnat göra!
Citera
2019-09-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Är du fortfarande intresserad av henne? Hypotetisk kanske du jämnt och ständigt måste vakta tungan så att säga med henne. En sådan tjej är svår att retas med. Troligtvis astråkig i sängen...

Vet inte. Problemet är att vi klickade så jävla bra, och överdriver inte. Asså allt vi pratat om var verkligen helt perfekt. Vi gillar samma serier, böcker och vi gillar båda och göra samma aktiviteter på fritiden, det var nästan för bra för att vara sant med hur det klickade... Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ännu, ska se om hon ens kommer svara på vad jag skrev, det kommer nog ha mycket med om jag är intresserad av och fortsätta eller inte. Jag hoppas på att hon kanske säger att hon hade en stressig dag eller något och bara var på dåligt humör typ.
Citera
2019-09-27, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EraMammor
Nån har säkert skrivit detta men ett bra knep att se om nån lajkat dig är att ha avstånd på det minimala dvs 2 km. Alla tjejer som står som 3 km+ när du swipar kommer ha lajkat dig.
Så då betyder det att man kmr matcha med alla +3 km förutsatt att man swipar höger på allt?

Har ändå svårt att förstå logiken bakom det där.
Citera
2019-09-27, 13:18
Medlem
Nu gjorde jag ett nytt konto och fick 25+.. Sållar genom och denna siffra förblir oförändrad, trots att jag dissat minst 50 på En runda (mesta är skräp). En endaste matchning uppstår. Rundan över fortfarande 25+....

Tinder hållet på ens matchningar tills man betalar??
Senast redigerad av DenGatfulla 2019-09-27 kl. 13:21.
Citera
2019-09-27, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Så då betyder det att man kmr matcha med alla +3 km förutsatt att man swipar höger på allt?

Har ändå svårt att förstå logiken bakom det där.
Inte exakt alla. De som har plus och satt sin position inom din radie kommer också synas, med ett avstånd mer än ditt max.

Men de flesta tjejer har inte plus, så därför kommer du se alla som svept höger på dig (medans de befann sig inom din radie), trots att de befinner sig utanför ditt avståndsfilter, då de är temporärt undantagna från ditt filter.
Citera
2019-09-27, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenGatfulla
Nu gjorde jag ett nytt konto och fick 25+.. Sållar genom och denna siffra förblir oförändrad, trots att jag dissat minst 50 på En runda (mesta är skräp). En endaste matchning uppstår. Rundan över fortfarande 25+....

Tinder hållet på ens matchningar tills man betalar??
Den siffran är inkluderat sådana du redan swipat vänster på. Tror även att den omfattar personer utanför ditt filter.
Citera
2019-09-27, 14:16
Medlem
Citat:
Den siffran är inkluderat sådana du redan swipat vänster på. Tror även att den omfattar personer utanför ditt filter.

Nej, den står för hur många som gillat mig innan jag sett dem. Och den siffran sänktes inte trots att jag sållade rejält under rundans gång.
Citera
2019-09-27, 23:40
Medlem
lakritcs avatar
Ny erfarenhet: Om modern, som är högutbildad (MBA), skriver ut "snällhet" som god egenskap i CV:et, lägg benen på ryggen!
Citera
2019-09-28, 10:27
Bannlyst
Syns man mer i flödet om man har platstjänster på hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in