Citat:
Ursprungligen postat av
emmalarsson
Hej!
Hur fungerar det med avmatchningar. Om någon avmatchat mig, kommer den då aldrig dyka upp igen? Gör det skillnad om jag raderar kontot och fixar nytt, kommer personen kunna dyka upp då? Eller måste i så fall personen som har avmatchat mig skapa nytt konto för att jag ska kunna se den igen?
Tacksam för svar.
Varken du eller den som avmatchade kommer få upp varandra igen.
Skapar dock personen ett nytt konto kommer den dyka upp i ditt flöde och du i deras tids nog.
Citat:
Ursprungligen postat av
Internetkrigaren1
Hur gör ni med tjejer som från ingenstans lämnar konversationen efter 3- 4 hyfsat långa meningsutbyten och snabba svar? . Detta händer mig varenda gång, och varenda tillfälle tror jag att det är en "keeper". Det finns aldrig något mönster (har ingenting att göra med mitt senaste meddelande).
Alltid med snygga tjejer givetvis.
Låtar ni konversationen vara och sen tar hon kontakt igen (eller inte)? Eller skriver ni en gång till för att se om hon testade ert genuina intresse?
Beror på hur desperat man är, dvs hur många alternativ man har vid det tillfället.
Ibland kan det löna sig att höra av sig igen efter ett tag, så länge man gör det snyggt. Dvs inte är arg eller otrevlig, utan skriver något typ "Hej X igen, hoppas du inte dog

Du verkade trevlig bla bla".
Man får ju dock räkna med att det ofta beror på att de hittade någon mer intressant, men ibland kan det vara så enkelt att de hade annat för sig i livet, var stressade och glömde bort. Inget man bör ta för personligt när man bara skrivit lite. Så i dessa scenarier är det värt ett försök. I värsta fall framstår man som en no-lifer tönt, men vem bryr sig vad någon tycker i det fallet.