2019-11-09, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobocoprahWinfrey
Är det inte så att du själv är väldigt ful? Algoritmen gör att du i kortleken ser och visas endast för de som är på din nivå.

Själv upplever jag att Tinder är fullt med snygga supermänniskor. Supersnygga brudar med bra jobb och utbildning.

Får upp som är långt över min liga så den fungerar nog inte riktigt så.

Vad som är märkligt är att inte avståndsgrejen funkar. Så jag slösar likes på folk som inte bor nära. Jag har 5 km men jag får upp 40 mil och även Sydamerika mm
Citera
2019-11-09, 13:31
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Ju snyggare dom är desto mer oseriösare är dom.
Stor chans att dom är där för sitt eget ego eller säljer sex. Om hon är en klass du inte är van vid.

Alltså hon är snygg, skulle jag sett henne på stan så hade jag kollat. Men hon är inte en 10a. En 8a kanske? Egentligen en vanlig blond svensk tjej.
Hon har tre bilder, alla selfies. Inga festbilder osv så hon verkar inte vara jätteoseriös. Men bion ”Om vi matchar, känn dig speciell” gör att jag verkligen drar mig för att matcha tillbaks. Usch.
Citera
2019-11-09, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Konstigt. Precis som jag skrev i mitt senaste inlägg så tycker jag brudarna på Tinder håller en sjukt hög nivå utseendemässigt. Är väl perosnligheten som brister om något.

Jämfört med skitsidor som Happy pancake och Match och allt vad det heter, där de fula och efterblivna brudarna finns, så har du helt rätt. Jag gillar Tinder egentligen. Men tyvärr är där i Sverige just, mycket skitbrudar.
Citera
2019-11-09, 14:27
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Jämfört med skitsidor som Happy pancake och Match och allt vad det heter, där de fula och efterblivna brudarna finns, så har du helt rätt. Jag gillar Tinder egentligen. Men tyvärr är där i Sverige just, mycket skitbrudar.

Tycker svenska brudars brister ligger mer i beteende och personlighet. Extrem feminism/vänster, skaffar barn i unga år och gör slut med pappan direkt, manshatande och hela den soppan...väldigt dekadent beteende. Men utseendet är det inget fel på, tvärtom. Tycker även att Sveriges invandrarbrudar ser bättre ut än invandrarbrudarna i andra länder. Har placerat mig i massa länder i Europa på Tinder har har även gjort den slutsatsen. Kan inte sätta fingret på om de klädstilen eller själva modet här, men mycket hög standard på brudarna här.

Håller med om att brudarna på Happypancake håller en skrämmande låg nivå. Där är det massa överviktiga feminist-fanatiker som gråter för minsta lilla.
Citera
2019-11-09, 16:14
Medlem
Vad stört, man får typ 50 matchningar första veckan sen 3 matchningar följande tre veckor. Tinder gör alltså något så att man ska känna en kick första tiden. Varför? Desperat beteende.

Sen att de flesta tjejerna på Tinder är 18 år är ju ganska dåligt enligt mig.

Tinder får en av fem stjärnor av mig. Kass app.
Citera
2019-11-09, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizoza
Vad stört, man får typ 50 matchningar första veckan sen 3 matchningar följande tre veckor. Tinder gör alltså något så att man ska känna en kick första tiden. Varför? Desperat beteende.

Sen att de flesta tjejerna på Tinder är 18 år är ju ganska dåligt enligt mig.

Tinder får en av fem stjärnor av mig. Kass app.
Det är väl inte så konstigt att du får fler matchningar i början. Har du svept vänster på alla så får du bara matchningar från de som är nya.
Citera
2019-11-09, 17:48
Medlem
Är ingen fan av tinder för att finna en seriös relation, men tusan vad det är kvinnor på tinder som gillar bdsm, är väldigt förvånad.
En kul anekdot, två senaste helgerna har jag träffat två olika kvinnor för bdsm-sex, det roliga är att den ena var politiskt aktiv för Mp och den andra var politiskt aktiv i Centerpartiet, jag röstar på SD men det har jag inte berättat förrän efteråt 😊.
Citera
2019-11-09, 19:59
Medlem
Har tinder Gold, men det har hänt nu flera gånger de senaste dagarna att jag ser att någon gillat mig, men när jag klickar på runda bilden får jag inte fram profilen. Om någon gillat mig men tar tillbaka detta borde det väl inte stå som gillar?
Citera
2019-11-10, 16:37
Medlem
Varför får prostituerade annonsera mer eller mindre fritt på Tinder? Detta ser man inte på andra dejtingsidor och appar. När jag var i Kiev var ju typ hälften brudar som sökte "sponsor" Har någon en teori?
Citera
2019-11-10, 18:10
Medlem
Vad fan hände om en tjejs profil gick ifrån 1500 km till 3 km ifrån mig på en väldigt kort tidsspann? Trixar hon med parametrarna?
Citera
2019-11-10, 19:29
Citat:
Ursprungligen postat av Reduktionisten
Vad fan hände om en tjejs profil gick ifrån 1500 km till 3 km ifrån mig på en väldigt kort tidsspann? Trixar hon med parametrarna?

Jag har märkt att om man ”byter plats” som Gold användare så byter den ändå inte GPS. Alltså om man sätter sig i tex Kina så står det ändå massvis med KM bort
Citera
2019-11-10, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Är ingen fan av tinder för att finna en seriös relation, men tusan vad det är kvinnor på tinder som gillar bdsm, är väldigt förvånad.
En kul anekdot, två senaste helgerna har jag träffat två olika kvinnor för bdsm-sex, det roliga är att den ena var politiskt aktiv för Mp och den andra var politiskt aktiv i Centerpartiet, jag röstar på SD men det har jag inte berättat förrän efteråt 😊.

Tycker du ska berätta det när du kommer i deras face 😁
Fan vilken ånger dom skulle ha 😅😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in