2020-10-29, 19:47
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Har redan beskrivit,

är ett charmtroll i chatten, rolig, grov i mun, sticker ut. Jag får många matchningar så sållar gärna bort tröttmössorna med att vara vulgär. Skämta vara glad, snabbt på avslut d.v.s. efter man märkt att man har samma humor gå in på något man kan göra på en dejt. T.ex. gillar du att dricka öl? jasså när ska vi förstöra vår lever tillsammans då? Imorrn? Perfa ses då.

Sedan dejt, hemma hos dessa - om de inte vill detta (i detta fall - bor hemma) så är det bar och sen hemsläp. Är en barnlek helt ärligt.

Får man fråga hur gammal du är?
Citera
2020-10-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Får man fråga hur gammal du är?

Mellan 25 och 30.
Citera
2020-10-29, 21:35
Medlem
Citat:
Har redan beskrivit,

är ett charmtroll i chatten, rolig, grov i mun, sticker ut. Jag får många matchningar så sållar gärna bort tröttmössorna med att vara vulgär.
Skämta vara glad, snabbt på avslut d.v.s. efter man märkt att man har samma humor gå in på något man kan göra på en dejt. T.ex. gillar du att dricka öl? jasså när ska vi förstöra vår lever tillsammans då? Imorrn? Perfa ses då.

Sedan dejt, hemma hos dessa - om de inte vill detta (i detta fall - bor hemma) så är det bar och sen hemsläp. Är en barnlek helt ärligt.

Kunde inte sagt det bättre själv. Du kan detta, kör exakt samma sak. Mixar vulgo och charm och humor men man får ändå bort de man vill ha bort, men utan ovanstående taktik hade man tvingats lägga massa tid på helt meningslösa tjejer.

Nu tror jag att du knullade hon 18-åringen, tvivlade innan. Kul att höra att det finns likasinnade 😁
Citera
2020-10-29, 23:07
Medlem
Nu har tinder tagit bort topplistan istället ersatt den med lägga den fram längs fram i kort flödet när man öppnar appen, det är alltså den populäraste profilen som bara får höger swipe. Swipar man höger så dyker det upp ” det här är en populär tjej vill du istället ge super like”

Fattar inte grejen? Varför promota någon som redan får massa likes men de som inte får eller sällan blir aldrig promotade eller ens visade i flödet.
Citera
2020-10-30, 11:27
Medlem
Någon som har använt videochatten som lanserades för några dagar sedan?

Jag är off Tinder för tillfället så har ingen koll på hur det funkar eller om damerna efterfrågar videochatt.
Citera
2020-10-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Nu har tinder tagit bort topplistan istället ersatt den med lägga den fram längs fram i kort flödet när man öppnar appen, det är alltså den populäraste profilen som bara får höger swipe. Swipar man höger så dyker det upp ” det här är en populär tjej vill du istället ge super like”

Fattar inte grejen? Varför promota någon som redan får massa likes men de som inte får eller sällan blir aldrig promotade eller ens visade i flödet.
Jag har rent krasst svårt att se att det ligger i Tinders intresse att de som får få matchningar skall få fler matchningar. Det skulle rimligen höja risken att de lämnar appen om de träffar någon.
Citera
2020-10-30, 12:58
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Jag har rent krasst svårt att se att det ligger i Tinders intresse att de som får få matchningar skall få fler matchningar. Det skulle rimligen höja risken att de lämnar appen om de träffar någon.
Kan man inte lika gärna vända på det? Risken är mindre att de som sällan eller aldrig får några matchningar lämnar appen om de får fler matchningar. De flesta män får typ max tre like i veckan och en enda matchning är ett stort framsteg.
Citera
2020-10-30, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Kan man inte lika gärna vända på det? Risken är mindre att de som sällan eller aldrig får några matchningar lämnar appen om de får fler matchningar. De flesta män får typ max tre like i veckan och en enda matchning är ett stort framsteg.
Visst kan man vända på det. Någonstans är det väl att "lagom är bäst". Tillräckligt många matchningar för att behålla intresset för att stanna kvar på appen, men inte så många så att risken (för Tinder) att träffa någon blir för stor.

Det fetade: Sen är ju min erfarenhet att om det du skriver stämmer gällande utfall så lär ju chansen (jag fick fler likes/matchningar än en sådan frekvens, men inte jättemycket mer) att faktiskt träffa någon (och som håller så att man lämnar appen av den orsaken,) med ett sådant utfall är tämligen minimal.
Citera
2020-10-30, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Du måste se ut som en påse nötter om du får max tre likes i veckan.
Citera
2020-10-30, 17:21
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Nej, inte jag. En godtycklig man.

Vi kan ju ta hela diskussionen om hur tjejer bedömer 80-90% av alla killar att vara under medel, men tycker nog att det vevats tillräckligt många gånger i tråden.

Och poängen är inte att ringa in antalet likes för en genomsnittlig man utan att en stor andel män har det väldigt svårt på nätdejtingsappar, kanske rentav aldrig får någon träff, varför de borde ge upp.
Senast redigerad av lakritc 2020-10-30 kl. 17:34.
Citera
2020-10-30, 19:15
Medlem
skotittares avatar
Fan, nu med dom nya restriktionerna i Sthlm så blir man ju tvungen att lägga öldejterna på hyllan ett tag.
Är inte så förtjust i promenad-date men det får bli sånna nu istället.
Citera
2020-10-30, 22:54
Medlem
Citat:

beror på var man bor och hur algoritmen fuckar dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in