2019-09-24, 20:04
Bannlyst
Ingen som märkt att när man direkt matchar och skriver så är brudarna tillmötesgående och glada och svarar sekunderna efter. Sen när det går en stund så blir de lite mer likgiltiga och sen dör allt haha. Alltid roligt. Man bryr sig inte ens hur utfallet än blir då det blir samma utfall och att kvinnorna funkar likadant
Citera
2019-09-24, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Vad spelar det för roll? På den tiden tror jag inte ens betaltinder var särskilt utbrett.

Har själv haft betaltinder och det var knappast så att det magiskt gav mig brudar.

Ja Tinder var nytt och han skrev senare att numera kunde han gå lottlös en helg, vilket var helt otänkbart innan. Så det är inte lika lätt som förr av någon anledning.
Citera
2019-09-24, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenGatfulla
Ja Tinder var nytt och han skrev senare att numera kunde han gå lottlös en helg, vilket var helt otänkbart innan. Så det är inte lika lätt som förr av någon anledning.
Hur kan du komma ihåg han?
Citera
2019-09-24, 20:10
Medlem
Tinder lär väl bli som Badoo om det inte redan det.
Citera
2019-09-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Hur kan du komma ihåg han?

För att jag har bra minne och var aktiv då han skrev här.
Citera
2019-09-24, 20:13
Bannlyst
Citat:
För att jag har bra minne och var aktiv då han skrev här.
Han skrev att det var lite skumt att han fick lite mindre matchningar då än förut. Han fick fortfarande många brudar oavsett om han hade betaltinder eller inte. Tycker du överdriver.
Citera
2019-09-24, 20:15
Medlem
En sak jag märkt är att det verkar gå i vågor detta med spambotarna. Nu har jag inte fått en fejkprofil på säkert en månad.

Har ni också noterat det?
Citera
2019-09-24, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stormorning
Men jo, det är sjukt lätt om du har rätt utseende, som sagt, jag har bekanta som knullar flera nya snygga brudar varje vecka från tinder. Om du inte får det, är det för att du är för ful, helt enkelt. Ingen fara med det, 95% av oss resten är det också.

Neeej. Jag har inga offentliga vänner eller status.

Jag brukar snitta 6 meningar innan det är radiotystnad.

Har fixat en tjejs Facebook och snackat med henne där ledde inget där heller.
Citera
2019-09-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDF89
Skumt, för mig är det precis tvärtom. Skriver nästan alltid hej bara för att se vad som händer. De flesta gånger blir resultatet direkt unmatch följt av inget svar. I några få fall en kort konversation som oftast slutar med unmatch eller att den slocknar.
Det är svårt att inte misstänka att det är nåt lurt med hela appen/systemet.

Det låter jättekonstigt. Varför har tjejerna ens Tinder då?
Citera
2019-09-24, 21:32
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Nej. Mannen skriver för att mannen tar enligt könsnormerna initiativet.

Jag har varit med om tjejer som skriver till mig första meddelandet och det har inte slutat bättre än när jag gjort det. Så haka inte upp er på det
Du klippte bort den väsentliga delen av mitt inlägg. Med endast detta citat blir inlägget obegripligt.
Citera
2019-09-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzina

Det är en bekräftelseapp. De behåller matchningarna som troféer. Du skulle bara veta hur många som inte skriver något alls.
Citera
2019-09-24, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzina

Jadu, bra fråga som jag inte har nån aning om eftersom man aldrig träffar dessa irl. Dock skulle jag gärna veta eftersom det ändå är såpass vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in