Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-16, 13:35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
Skriver och frågar om dejt direkt, inget svar, suga min kuk? Matchning borta. Så störda är dagens kvinnor. Matchar men svarar inte. Det säger en hel del om dynamiken mellan könen. Kvinnor söker bekräftelse för sin osäkerhet och män vill komma nån vart.

Ärligt talat tror jag att det är några enstaka kvinnor som knullar runt som horor. De som är trygga i sig själva horar inte runt och inflaterar sitt värde med kreti och pleti.

Sen är manlig dominans förödande för andra män. Jag menar, kan man inte nöja sig med en kvinna? Man vill knulla, men kan man inte göra det med någon man gillar? Om man dessutom är attraktiv så är det enklare att hitta någon man gillar. Den där jakten är för förvirrade idioter som köpt marxismens dekadenta levnadssätt.

Nej. En del män matchar också utan att skriva. Det är väl om de inte är tillräckligt intresserade men ändå har man fått någon form av gillande.

Varför ska man nöja sig med en när man kan ha flera? Tänk egoistiskt.... Själv har jag två män nu och det trivs jag med. Väldigt roligt.
Citera
2019-06-17, 00:15
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Alla vet att kvinnor har det enklare, så det är inget du kan skryta om. Kvinnor är utvecklingsstörda ändå. Du är däremot ingen kvinna någon normal människa vill ha.
tror du själv att ”hej dejt ikväll” kommer gå hem med ett sånt stort utbud som finns att välja på på tinder så är du bra dum, sen kan du ju ta och ändra på din syn gentemot kvinnor annars blir det nog jävligt svårt.
Citera
2019-06-17, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
tror du själv att ”hej dejt ikväll” kommer gå hem med ett sånt stort utbud som finns att välja på på tinder så är du bra dum, sen kan du ju ta och ändra på din syn gentemot kvinnor annars blir det nog jävligt svårt.
Varför inte? Om hon själv skriver i sin profil att hon föredrar att ses så är det inget konstigt alls att förslå träff. Alltså att folk fortfarande skiter på sig när man föreslår träff när nätdejting är normalt så är det dig det är fel på. Klart man ska ses i stort sett samma dag eller åtminstone samma vecka.

Det där med att det kan vara en idiot du matchar med är för att ni kvinnor har värdelöst omdöme.
Citera
2019-06-17, 06:44
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Varför inte? Om hon själv skriver i sin profil att hon föredrar att ses så är det inget konstigt alls att förslå träff. Alltså att folk fortfarande skiter på sig när man föreslår träff när nätdejting är normalt så är det dig det är fel på. Klart man ska ses i stort sett samma dag eller åtminstone samma vecka.

Det där med att det kan vara en idiot du matchar med är för att ni kvinnor har värdelöst omdöme.
Ingen matchar ju med dig så de måste ha väldigt bra omdöme. Skaffa en pojkvän istället om kvinnor är så utvecklingsstörda.
Jag träffade min matchning på samma vecka men det är för att jag gillade honom. Med den andra har jag skrivit lite längre och det känns bra att ta det lugnt med.
Citera
2019-06-17, 16:11
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:

För det första, ”ni kvinnor”? Vad får dig att tro att jag är en kvinna?

För det andra, är du för efterblicen för att läsa vad jag skriver? Ge mig EN anledning till att en tjej skulle välja dig, som troligen är skapligt ful med en så bitter attityd istället för de andra 20 killarna som skrev samtidigt och som la lite energi och omtanke i sitt meddelande istället för att desperat föreslå att träffas som första meddelande?

Och visst fan kan det vara en idiot man matchar med, hade jag i själva verket varit en kvinna så hade jag knappast träffat någon random utan att få ett hum om hur personen är, ännu en anledning till att det är en stor fet facepalm på att du tror att ditt tillgångvägasätt ska gå vägen.

Skiter i om du är ett troll, vet att du sitter i mammas källare och har skavsår av allt runkade samtidigt som du kliar av dig håret på huvudet medans du swipear för tusende gången.

Har redan sagt det här i tråden tidigare, tinder är ALLT annat än nyttigt för vissa människor och kan leda till en riktig incelsyn på saker och ting, praktexempel ser vi här ovan.
Citera
2019-06-17, 21:25
Medlem
C-3POs avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2019-06-18, 03:22
Medlem
Grodriddares avatar
Tråkigt att tråden har ballat ur till "killarna mot tjejerna". Riktig mellanstadienivå. Jag vill minnas att för några år sen var det en del trevliga historier och analyser vad gäller kvinnligt beteende på internet i allmänhet och Tinder i synnerhet. Men jag antar att allt som kan sägas är sagt och att Tinder mer eller mindre är passé som metod att träffa någon på riktigt. Då återstår bara bitterhet.
Citera
2019-06-18, 03:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Fast om du hade hängt med lite hade du sett att jag redan presenterat en teori för det fascinerande fenomenet avklädda bilder.

"Att ha lättklädda bilder kan just vara ett test för att se om killen kan se förbi det och ändå skriva utan sexanspelningar. Väldigt bra filter faktiskt då man ser direkt om han är en flåsbuffel som faller i fjantkoma för att han ser vad han bedömer vara en bild där man tigger om sex."

(FB) Tinder-appen

(det fetade)

Du får ursäkta men du överskattar tjejernas intelligens om du inbillar dig att deras lättklädda bilder endast är ett test och filter för att kunna sålla.

De allra flesta tjejer som som jagar uppmärksamhet och likes är bara ute efter det och har ingen tanke på att lättklädda bilder skulle utgöra något sorts test för att sålla bort för hormonstinna hannar på exempelvis Tinder.
Citera
2019-06-18, 07:27
Medlem
Vad är det som gör att man blir ett toppval? Är det baserat på hur många likes man får eller hur blir man det?
Citera
2019-06-18, 09:58
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
(det fetade)

Du får ursäkta men du överskattar tjejernas intelligens om du inbillar dig att deras lättklädda bilder endast är ett test och filter för att kunna sålla.

De allra flesta tjejer som som jagar uppmärksamhet och likes är bara ute efter det och har ingen tanke på att lättklädda bilder skulle utgöra något sorts test för att sålla bort för hormonstinna hannar på exempelvis Tinder.
De kan i och för sig vilja träffa en kille som bortser från de löjliga bilderna de har på sig själv där de exempelvis ligger med trosor och BH på stranden.

Något seriöst där någon typ av ambition materialiseras blir det förstås inte oavsett träff. Bilderna säger allt om vilka intentioner som finns.
Citera
2019-06-18, 15:55
Medlem
Är det bara jag eller har det inte vart dött på tinder den senaste veckan? Jag brukar få mycket meddelanden men nu har jag inte fått några svar på flera dagar.
Citera
2019-06-18, 15:55
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
De kan i och för sig vilja träffa en kille som bortser från de löjliga bilderna de har på sig själv där de exempelvis ligger med trosor och BH på stranden.

Något seriöst där någon typ av ambition materialiseras blir det förstås inte oavsett träff. Bilderna säger allt om vilka intentioner som finns.
Det kan även vara ett "shit-test".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in