Citat:
Ursprungligen postat av
stagioni
Varför inte? Om hon själv skriver i sin profil att hon föredrar att ses så är det inget konstigt alls att förslå träff. Alltså att folk fortfarande skiter på sig när man föreslår träff när nätdejting är normalt så är det dig det är fel på. Klart man ska ses i stort sett samma dag eller åtminstone samma vecka.
Det där med att det kan vara en idiot du matchar med är för att ni kvinnor har värdelöst omdöme.
För det första, ”ni kvinnor”? Vad får dig att tro att jag är en kvinna?
För det andra, är du för efterblicen för att läsa vad jag skriver? Ge mig EN anledning till att en tjej skulle välja dig, som troligen är skapligt ful med en så bitter attityd istället för de andra 20 killarna som skrev samtidigt och som la lite energi och omtanke i sitt meddelande istället för att desperat föreslå att träffas som första meddelande?
Och visst fan kan det vara en idiot man matchar med, hade jag i själva verket varit en kvinna så hade jag knappast träffat någon random utan att få ett hum om hur personen är, ännu en anledning till att det är en stor fet facepalm på att du tror att ditt tillgångvägasätt ska gå vägen.
Skiter i om du är ett troll, vet att du sitter i mammas källare och har skavsår av allt runkade samtidigt som du kliar av dig håret på huvudet medans du swipear för tusende gången.
Har redan sagt det här i tråden tidigare, tinder är ALLT annat än nyttigt för vissa människor och kan leda till en riktig incelsyn på saker och ting, praktexempel ser vi här ovan.