2019-09-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Ja, men ett uppvaknande är alltid nyttigt. var denna kvinna till åren kommen också? Läste faktiskt en intressant artikel i expressen häromdagen om en kvinna som levt rövare alldeles förlänge för att kunna hoppa på familjetåget. Romanser, karriär och resor stod högst upp på agendan för länge och nu grämde hon ut om att varför kunde inte män och kvinnors kroppar vara mer jämställda så de också kan få barn senare. för idag ångrar hon sig. Det är ju typiskt men jag känner att det finns en röd tråd att följa med alla i 20-30 års åldern idag.

Minns inte åldern exakt, men yngre än 30 var hon. Nånstans mellan 22-28.

Intressant läsning också. De får helt enkelt skylla sig själva och vara något smartare i yngre ålder.
Citera
2019-09-24, 17:42
Medlem
Har ni också märkt hur falska tjejerna är där inne? Helt entusiastiska ena dagen för att totalt ignorera en, alternativt radera en nästa? Vem är så i verkligheten? Är det någon försvarsmekanism de har för att inte bli sårade?
Citera
2019-09-24, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Tjejer skriver inte eftersom de väntar att killen ska skriva. Och killen skriver aldrig då han vet att tjejen har 1000 andra matchningar och är den som väljer.

Nej. Mannen skriver för att mannen tar enligt könsnormerna initiativet.

Jag har varit med om tjejer som skriver till mig första meddelandet och det har inte slutat bättre än när jag gjort det. Så haka inte upp er på det
Citera
2019-09-24, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stormorning
Inte bli sårade? Snälla lilla, nej. Det betyder att hon fått ett snyggare förslag.

Jag brukar vara bland de snyggare i alla sällskap. De går inte enbart på utseende online.
Citera
2019-09-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Gör som mig. Radera och skapa om. Genast får du många matchningar. Hände mig nyss. Sinade tre veckor för mig och fick 18 matchningar nu på typ en dag.
Är det bästa då att att starta om med ett nytt facebook konto eller räcker det med ett nytt tinderkonto ?
Citera
2019-09-24, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
Är det bästa då att att starta om med ett nytt facebook konto eller räcker det med ett nytt tinderkonto ?

Räcker med nytt Tinderkonto. Du har nog 20 visningar första och möjligtvis andra rundan. Sedan tror jag det ligger på runt 5-10.

Jag får 3+ efter några veckor. Oftast 10+ första rundan eller andra.
Citera
2019-09-24, 19:16
Medlem
Citat:
Online är 100% utseende, tror du mig inte? Gör en tinderprofil med en manlig modell, amatörbilder, du får bokstavligt talat 100-tals matchningar varje dag och kvinnorna bjuder hem sig till dig. Sök på youtube om tinder experiments model annars, eller google.

Har du det inte lätt på tinder, är du helt enkelt inte tillräckligt snygg.

Jag är manlig modell.
Citera
2019-09-24, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
Radera den bara och skapa om den. Du behöver inte göra nytt fb.
Citera
2019-09-24, 19:49
Bannlyst
Citat:
Men sluta, hade du varit en manlig modell hade du blivit överöst med meddelanden på tinder. Jag har själv gjort experiment med skitsnygga män på tinder, fakeprofiler, man blir helt sönderbombad av meddelanden. Det finns ändlöst med experiment på nätet om man inte orkar göra det själv.

Du är helt enkelt inte särskilt snygg, acceptera det bara. Men ingen fara, det är bara 5% av män på tinder som får ligga jävligt mycket, du tillhör inte en av dom.
Vet att det fanns en kille som hängde i den här tråden för några år sedan. Tror han hetter linnros eller nåt. Minns när han screenade hans konversationer på tinder. Herrejösses man blev nästan deprimerad. En efter en bokstavligt talat dregglade i sina meddelanden och bad om hans kuk.

Kvinnor kan och vill ha ons över tinder, men om det är med rätt kille.
Citera
2019-09-24, 19:57
Bannlyst
Citat:
Förvånar mig inte, det är samma sak med en av mina tidigare arbetskollegor, 33 bast och vältränad så inot helvete, såg ut som en modell i ansiktet. Visade sina meddelanden på rasten en gång, vi snackar alltså om hundra och åter hundratals meddelanden från riktigt snygga tjejer där dom hur enkelt som helst går med på att komma hem och knulla hos honom.

Som kvinnan skrev i artikeln jag länkade tidigare, yes, women get laid on tinder, just not with you.
Stämmer. Kvinnor är riktigt jävla sliskiga också fast med rätt kille. De klagar på att average killar är sliskiga och creepy men jävlar. De behärskar sliskigheten som en konst när de väl är igång.
Citera
2019-09-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Vet att det fanns en kille som hängde i den här tråden för några år sedan. Tror han hetter linnros eller nåt. Minns när han screenade hans konversationer på tinder. Herrejösses man blev nästan deprimerad. En efter en bokstavligt talat dregglade i sina meddelanden och bad om hans kuk.

Kvinnor kan och vill ha ons över tinder, men om det är med rätt kille.

Han hade betaltinder
Citera
2019-09-24, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenGatfulla
Han hade betaltinder
Vad spelar det för roll? På den tiden tror jag inte ens betaltinder var särskilt utbrett.

Har själv haft betaltinder och det var knappast så att det magiskt gav mig brudar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in