Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-21, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Och i dag hände det igen. Hur många gånger ska man råka utför detta? Verkar som att jag är den enda som har 0 chans på Tinder, även om det går rätt okej på nätdejting.

Ser att jag fått en match i dag, kollar upp vem det är och det är en skitsnygg brasiliansk brud från Sverige. Skriver till henne och efter cirka 30 minuter tänkte jag kolla om hon unmatchat mig, och visst har hon det. Jag förstår att man kan råka swipa höger på någon av misstag ibland, men detta har nu hänt mig alltför många gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Och dom som inte unmatchar mig svarar inte alls.
Vad jag vet så är du blatte. Jag är också blatte.

Tinder är svenskarnas marknad, så enkelt är det. Så länge du inte är värsta swag-niggern.
Citera
2017-12-22, 01:51
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unknown-Species
Jag känner för dig. Händer mig hela tiden. Tjejer på tinder är jävligt bra på det så kallade "spelet" Jag märker att om man har en profil med en bio som beskriver att du är "en snäll och go kille på 26 år som gillar mysiga hemmkvällar, walk on the beach" osv inte riktigt går hem hos dem. Också om du har någorlunda intressanta bilder på dig själv både lite lätt snyggt sådär och kanske en lite töntig bild så har du iaf en större chans att få en matchning. Hade tidigare en en eller 2 bilder på mig själv på tinder då jag var på något halloween party med utklädnad och jag såg rätt så fräsh ut men det gick inte riktigt hem då jag inte hade en vidare bra bio. Har en polare som är ganska vass på tinder spelet så han fixade en bio åt mig där det typ står såhär: "ballar av stål, hjärta av guld, bil i krom, resa? (följt av ett flygplan emoji) och la till lite mer bilder som jag hade på mobilen. jag rekommenderar att man har iaf minst 3 bilder. Det har iaf lett till att jag fått mer matchningar Iaf, ska på min första tinder "dejt" nu till veckan

Har faktiskt aldrig haft en presentation på Tinder. På dejtingsidor är jag väldigt noggrann med det och skriver utförliga och bra presentationer, trodde inte de var så viktiga på Tinder. Trodde ALLT handlade om ytan haha
Citera
2017-12-22, 02:12
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Vad jag vet så är du blatte. Jag är också blatte.

Tinder är svenskarnas marknad, så enkelt är det. Så länge du inte är värsta swag-niggern
.

Om ni bor i Stockholm eller annan storstad bör det nog inte spela roll. Framför allt Stockholm, påminner mycket om London, Paris, NY där ”alla är tillsammans med alla”. Kan va knepigare i mindre orter.
Citera
2017-12-22, 23:27
Bannlyst
Hahaah var ute på min första tinderdate idag. Trodde aldrig det skulle hända efter att ha kört appen i omgångar i flera år.

Imorgon ska jag ut med en till tjej.

Det kan vända fort.
Citera
2017-12-23, 16:51
Medlem
parachutess avatar
Hej! Tror jag gjorde en jävla tabbe nyss. Har gold och gick in på "nya matchningar" väl där inne råkade jag swipea vänster utan att gå in på profilen, verkar inte hitta något sätt att ångra just en sån swipe. Är det kört nu?
Citera
2017-12-25, 19:12
Medlem
Blaze.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Med Tinder Plus kan du ångra en vänsterswipe. Utan Tinder Plus går inte det och enda sättet för personen att komma upp igen är om någon av er raderar sitt konto och börjar om.

Är det fortfarande såhär när det kommer till en vänsterswipe? Att man måste radera kontot för att få upp en person igen om man har vänsterswipat? Skaffade skiten idag är inte insatt än. Hade slut på likes och såg en go brud som jag vänsterswipa, vill se henne dyka upp igen. Inte möjligt så vidare man inte startar nytt konto?
Citera
2017-12-26, 17:25
Medlem
Har ett problem och hoppas någon här kan hjälpa mig att reda ut vissa saker.

Jag har varit tillsammans med samma partner i några år, vi gjorde nyligen slut men nu testar vi att dejta igen. Jag känner mig säker på att jag vill ha ett förhållande med henne igen, men hon är lite osäker och vet inte om hon litar riktigt på mig för tillfället.
Vi är inte officiellt ihop just nu men vi ses och umgås som om vi var ihop.
Jag tog upp att jag ville att vi inte skulle använda tinder nu när vi dejtar igen eftersom jag tror att det kommer sätta käppar i hjulen för oss och göra det svårare att komma fram till om vi ska ge vårt förhållande ett till försök. Men jag har märkt att hon fortfarande använder tinder (genom att kolla hennes webbhistorik) hur ska jag göra? Jag kan väl inte säga till henne att jag har kollat på hennes dator och på så vis märkt att hon fortfarande besöker tinder?
Är väldigt tankspridd just nu och jag vet att hon inte skulle bedra mig på något sätt, och jag vet också att hon är villig att ge oss en riktig chans.
Citera
2017-12-26, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jtrnvll

Jag har varit tillsammans med samma partner i några år, vi gjorde nyligen slut men nu testar vi att dejta igen. Jag känner mig säker på att jag vill ha ett förhållande med henne igen, men hon är lite osäker och vet inte om hon litar riktigt på mig för tillfället.
Jag tog upp att jag ville att vi inte skulle använda tinder nu när vi dejtar igen eftersom jag tror att det kommer sätta käppar i hjulen för oss och göra det svårare att komma fram till om vi ska ge vårt förhållande ett till försök. Men jag har märkt att hon fortfarande använder tinder (genom att kolla hennes webbhistorik) hur ska jag göra? Jag kan väl inte säga till henne att jag har kollat på hennes dator och på så vis märkt att hon fortfarande besöker tinder?
Är väldigt tankspridd just nu och jag vet att hon inte skulle bedra mig på något sätt, och jag vet också att hon är villig att ge oss en riktig chans.
Bryt och gå vidare. Hon respekterar inte dig.
Citera
2017-12-26, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jtrnvll

Ni gjorde slut för en anledning, gå vidare. Du ser ju själv, du jagar och inte hon, det borde säga allt.
Citera
2017-12-26, 20:30
Medlem
Dexters avatar
Testade att installera Tinder idag. Ser bara tjejer i Bangkok, ska den inte känna av var jag befinner mig? Den frågar t o m om den får använda min position... och jag godkänner. På en del står det att dom befinner sig bara några kilometer bort.

Kan det vara någon inställning?
Citera
2017-12-26, 21:12
Medlem
Ni som använder tinder, är ni seriösa med att ni letar efter tjejer som är förhållandematerial där? Mitt intryck är att tjejer som inte kan få någon i det verkliga livet hänger på tinder.
Citera
2017-12-26, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Ni som använder tinder, är ni seriösa med att ni letar efter tjejer som är förhållandematerial där? Mitt intryck är att tjejer som inte kan få någon i det verkliga livet hänger på tinder.
Men det är ju alla kvinnor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in