Flashback bygger pepparkakshus!
2018-10-23, 23:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Google translate till mansspråk blir det:

"Jag har styrt upp kukträff med Alejandro, Pablo och två andra afroamerikaner till början av veckan men jag kanske har tid för dig nån gång sen om inget mer spännande dykt upp".

Om du kommer bort från din extremistiska bubbla så kommer du inte blanda högt med så lågt som du understundom gör.

Hon fick ingen Pablo-kuk. Hon skrev till mig för två minuter sen. https://imgur.com/a/aSm26NT
Senast redigerad av anteri17 2018-10-23 kl. 23:15.
Citera
2018-10-23, 23:31
Medlem
Citat:
Google translate till mansspråk blir det:

"Jag har styrt upp kukträff med Alejandro, Pablo och två andra afroamerikaner till början av veckan men jag kanske har tid för dig nån gång sen om inget mer spännande dykt upp".

Haha, jo men när man börjar tänka så där. Blir det mesta jobbigt. Det är bara inse att självklart har denna 19åring (helt otroligt medtanke på den här gubbens ålder) varit med om en hel del som en 19åring för säg 15år sen inte haft i närheten till att uppleva, annat om hon varit en festival slyna eller sprit problem vid ung ålder.
Nätdejting är numera mainstream och då får man som snubbe. Mitt fall gubbe, finna sig i att mycket olika könsorgan serverats framförallt av s.k PH hunks med WT tats över hela kroppen av diverse tribaler skapade av deras meningslösa eskapader. Om det inte passar herren? Ja då säger jag som kundservice "Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig".
Citera
2018-10-23, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Om du kommer bort från din extremistiska bubbla så kommer du inte blanda högt med så lågt som du understundom gör.

Hon fick ingen Pablo-kuk. Hon skrev till mig för två minuter sen. https://imgur.com/a/aSm26NT

Äsch, han gillar ju att provocera lite. Det är en frisk fläkt i tråden. Kan inte bara vara massa bögmys och medhårs strykningar här inne.
Svarigrad vart är du?
Förövrigt så är han väl less då han väl antagligen kommit hem till Sverige, och några trerättersmiddagar med kuken hela vägen ner och sperman svald är icke att vänta. Nej nej, här pratar vi halvfeta 6or studsandes på stackars BrunoC. Det i relation till vad han skröt om tidigare, så förstår ni själva varför herren skriver som han gör. Ja ni kan väl fylla i själva vart brudarna kommer ifrån förresten.
Säger absolut inte att det är något fel, mera typ. Haha. Sån Gubbe
Citera
2018-10-23, 23:58
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Hur fan orkar ni se förbi det faktum att nästan varenda jävel är råfeminist/anti SD/ologiska? Orkar ni genomgå konversationer med dessa utan att vädra era egna åsikter?
Citera
2018-10-24, 00:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Hur fan orkar ni se förbi det faktum att nästan varenda jävel är råfeminist/anti SD/ologiska? Orkar ni genomgå konversationer med dessa utan att vädra era egna åsikter?

Problematiskt och sorgligt. Hon jag träffade i hlstas som nu är iväg utomlands var vänsterpartist, men var iaf förstående för min mycket nedtonade nationalism; ett under i ett hav av misslyckade vänsterhjon.
Citera
2018-10-24, 00:18
Medlem
Citat:

Opposite attracts gubben, men ta det offline. Ta inte dessa diskussioner online, aldrig. Även om du är SD och tycker totalt olika, så kommer hon att vilja ge dig en chans. Ni kommer ha härliga bråk, sen blir det hett och passionerat i sänghalmen. Tror du mig inte? Testa följande line irl med nästa patriarkatkvinna "Jo, men alltså det är lika lön för samma arbete. Det var så där förut, men det har ändrats nu". Hon högg direkt. Det är liksom så där charmigt subtilt "men jag är ju lite dum i huvudet jag" och det tänder till i damerna då.
Citera
2018-10-24, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Hehe. jag skulle haft med en sån här

Citat:

Därför att jag träffar henne för att trä in min kuk och inte därför att söka intellektuell stimulans (vilket jag ändå inte kommer få) eller tjafsa.

Man genomgår inte politiska frågor med kvinnor och i synnerhet inte kvinnor i väst som bara fått sina åsikter från mainstream och har noll förmåga eller intresse av att försöka förstå varför man faktiskt råkar tycka som man gör.

Kvinnor är ju i grunden vuxna barn och du står väl knappast och känner ett behov av att läxa upp ett barn ifall den hävdar att tomten finns, eller att månen består av ost. Nä precis, man ler lite bedårande och skrattar till lite inombords och sen byter man ämne bara.

Sen kan det förstås finnas kvinnor som en jag träffade utomlands för två veckor sen som blew my mind (och inte bara min kuk hehe). Hon och hennes vänner som jag träffade talade alla om hur sjukt Sverige verkade vara med feminism och invandring och till henne kunde jag till och med erkänna att jag anser att kvinnor borde fråntas rösträtten.

Istället för att gå bärsärk som nån SJW så var hon faktiskt intresserad av att lyssna till varför jag tyckte så och kring mitt resonemang även ifall hon inte höll med om just det. Det finns ett fåtal sådana, tro det eller ej.
Citera
2018-10-24, 06:48
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Hehe. jag skulle haft med en sån här

Därför att jag träffar henne för att trä in min kuk och inte därför att söka intellektuell stimulans (vilket jag ändå inte kommer få) eller tjafsa.

Man genomgår inte politiska frågor med kvinnor och i synnerhet inte kvinnor i väst som bara fått sina åsikter från mainstream och har noll förmåga eller intresse av att försöka förstå varför man faktiskt råkar tycka som man gör.

Kvinnor är ju i grunden vuxna barn och du står väl knappast och känner ett behov av att läxa upp ett barn ifall den hävdar att tomten finns, eller att månen består av ost. Nä precis, man ler lite bedårande och skrattar till lite inombords och sen byter man ämne bara.

Sen kan det förstås finnas kvinnor som en jag träffade utomlands för två veckor sen som blew my mind (och inte bara min kuk hehe). Hon och hennes vänner som jag träffade talade alla om hur sjukt Sverige verkade vara med feminism och invandring och till henne kunde jag till och med erkänna att jag anser att kvinnor borde fråntas rösträtten.

Istället för att gå bärsärk som nån SJW så var hon faktiskt intresserad av att lyssna till varför jag tyckte så och kring mitt resonemang även ifall hon inte höll med om just det. Det finns ett fåtal sådana, tro det eller ej.

Jo jag landar allt mer i att det är helt hopplöst att ingå partnerskap med en svensk kvinna vars åsikter osar ren och skär indoktrinering.

Får bli knull och dump framledes. Och självklart ett mer svinaktigt beteende. Tala vettigt med dem har nått vägs ände.
Citera
2018-10-24, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Matchade med Börje Salmings dotter... ett praktexemplar som Hitler hade varit stolt över.
Hon superlikeade mig t.o.m (felsvep?). hon verkade dock sakna humor och personlighet så det blev inget mer med det.
Matchade också med en C(D?)-kändis för ett tag sen; författaren Camilla Läckbergs dotter, som även hon var författare tydligen. Mina golddigger-drömmar försvann dock tillsammans med konversationen, lite förvånansvärt var hon inte heller någon konversationist.
Citera
2018-10-24, 09:59
Medlem
Citat:
Har man så mycket val? Dessutom är långt i från alla är uttalade råfeminister; de flesta är implicita/passiva feminister i bästa fall. Sen är jag inte någon SD/högextremist själv, så det underlättar. Att kunna hålla sig till rationella argumentationer, och kunna diskutera politiska ämnen sakligt och övergripande objektivt är en mognadsfråga.

Men jag brukar försöka undvika känsliga ämnen i början av en kontakt, då det finns mer utrymme för en givande diskussion när man känner varandra bättre.
Citera
2018-10-24, 10:51
Medlem
Citat:
Jo jag landar allt mer i att det är helt hopplöst att ingå partnerskap med en svensk kvinna vars åsikter osar ren och skär indoktrinering.

Får bli knull och dump framledes. Och självklart ett mer svinaktigt beteende. Tala vettigt med dem har nått vägs ände.

Haha. Tragiskt alltså, men det är dom tiderna vi lever i. Om man lever i dejtingappar alltså i Sverige . Går man ut på ute ställen, så har då iaf jag sprungit in i brudar som röstat åt rätt håll. Så kanske ett förslag för gubben att se att det finns andra damer också i vårat rike? Faktum är att en tjej sa påvägen ut från ett ställe bland kompisar/ytliga vänner "Jag är rasist". Jag kunde inte låta bli så jag svarade "Haha, fan vad nice. Det är jag också. Rasist, Terrorist, Nazist osv. Vi borde ha Rasistfest".
Blev skön stämning direkt. No problems där liksom.
Kanske ska tillägga så musfingerparkinsonsmoderaters inte stänger av för något. Det var lite skämt skojande, inte seriöst alltså. Jag är mammas pojke. En bra kille, osv.
Hon var dock en mycket seriös kvinna, uppskattas ju.
Citera
2018-10-24, 11:46
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Har man så mycket val? Dessutom är långt i från alla är uttalade råfeminister; de flesta är implicita/passiva feminister i bästa fall. Sen är jag inte någon SD/högextremist själv, så det underlättar. Att kunna hålla sig till rationella argumentationer, och kunna diskutera politiska ämnen sakligt och övergripande objektivt är en mognadsfråga.

Men jag brukar försöka undvika känsliga ämnen i början av en kontakt, då det finns mer utrymme för en givande diskussion när man känner varandra bättre.

Jag är inte heller affilierad med varken SD eller nationalister men när frågan kommer på tal (tar sällan upp det själv) måste jag ju svara sanningsenligt om massinvandring lett till problem i Sverige.

Har säkert haft otur med tjejerna på nätet helt enkelt, för kan som kroppskakan, inte förneka att det funnits högersympatiserande kvinns på krogen.

Kan det vara så att vi har en krock på typ Tinder med att feminist/röda kvinnor har svårare att hitta killar i sin omgivning än mer ”kvinnliga kvinnor” och därför mer benägna att använda dejtappar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in