Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Om du kommer bort från din extremistiska bubbla så kommer du inte blanda högt med så lågt som du understundom gör.
Hon fick ingen Pablo-kuk. Hon skrev till mig för två minuter sen.
https://imgur.com/a/aSm26NT
Hehe. jag skulle haft med en sån här
Citat:
Ursprungligen postat av
Knobelsdorff
Hur fan orkar ni se förbi det faktum att nästan varenda jävel är råfeminist/anti SD/ologiska? Orkar ni genomgå konversationer med dessa utan att vädra era egna åsikter?
Därför att jag träffar henne för att trä in min kuk och inte därför att söka intellektuell stimulans (vilket jag ändå inte kommer få) eller tjafsa.
Man genomgår inte politiska frågor med kvinnor och i synnerhet inte kvinnor i väst som bara fått sina åsikter från mainstream och har noll förmåga eller intresse av att försöka förstå varför man faktiskt råkar tycka som man gör.
Kvinnor är ju i grunden vuxna barn och du står väl knappast och känner ett behov av att läxa upp ett barn ifall den hävdar att tomten finns, eller att månen består av ost. Nä precis, man ler lite bedårande och skrattar till lite inombords och sen byter man ämne bara.
Sen kan det förstås finnas kvinnor som en jag träffade utomlands för två veckor sen som blew my mind (och inte bara min kuk hehe). Hon och hennes vänner som jag träffade talade alla om hur sjukt Sverige verkade vara med feminism och invandring och till henne kunde jag till och med erkänna att jag anser att kvinnor borde fråntas rösträtten.
Istället för att gå bärsärk som nån SJW så var hon faktiskt intresserad av att lyssna till varför jag tyckte så och kring mitt resonemang även ifall hon inte höll med om just det. Det finns ett fåtal sådana, tro det eller ej.