Ni som använder tinder, är ni seriösa med att ni letar efter tjejer som är förhållandematerial där? Mitt intryck är att tjejer som inte kan få någon i det verkliga livet hänger på tinder.
Vad snackar du om?
1. ALLA tjejer kan få MASSVIS med killar i det verkliga livet, oavsett hur fula dom än är.
2. ALLA normala tjejer har tinder idag, särskilt de mer popolära.
Min erfarenhet utav Tinder med 'folk i närheten på en radie' är att det är väldigt lite medlemmar där, eller snarare väldigt lite aktiva medlemmar där.
Har prövat tjänsten cirka en månad och om jag minns rätt så fick man ett X antal med nya förslag att swipa.
Många av dom man såg till inne i Tinder är såna som redan är aktiva på t.ex Badoo så för mig 'känns' det som om dom möjligtvis bara har Tinder till weekend-swiping.
Jag tror inte ett dugg på kvaliten på medlemmar när det gäller dejtingtjänster - kvantiteten är dock större.
Svårt att vara snygg kille på tinder, gjorde ett fejkkonto utav nyfikenhet och tristess, hade över 100 likes inom en timme och i stortsett vartenda brud skriver först.
Inte lika kul när man går in på sitt egna konto
Svårt att vara snygg kille på tinder, gjorde ett fejkkonto utav nyfikenhet och tristess, hade över 100 likes inom en timme och i stortsett vartenda brud skriver först.
Hur såg han ut? Om du vill kan du PMa, är nyfiken.
Fast då lär det ändå bara ha varit mindre attraktiva tjejer som en snygg kille ändå inte skulle vara intresserad av.
Vet inte om det är nån bugg, men alla mina "likes" försvann, och nu verkar jag inte få några nya/syns inte i flödet?... Hade Tinder-Plus en utvärderingsmånad, hade massor av likes och matchningar, sen sa jag upp Plus, reste bort över jul tindrade lite där och där försvann likesen man hade, och nu får jag inte tillbaka några?
Kanske att man placerats långt ner av Tinder i och med att man slutade betala för det så jag syns inte mycket nu? Eller att tinder är rätt dött i jul och nyårs tider?
Lek lite detektiv om du tror att hon bara ljuger. Är väl inte svårt om du har henne på facebook?
Och om jag nu skulle komma över den informationen vad skulle jag göra med den då?
Jag slutade svara i konversationen efter det och inte hört någonting mera :P