2016-04-04, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svarttaxin
Vad din kran nu än kallar det så är det med 99% säkerhet inte det ändå. Så strunta fullständigt i vad det "heter" och fokusera bara på hur bra eller dåligt det är.

Hehe ja det är väl sant.
Men det var jättttttebra
Citera
2016-04-04, 13:05
Medlem
Kan det vara så att det är weed med spice påsprayat? Det är extremt starkt mot vad jag är van vid.. fick nästan lite halisar, särskilt med stängda ögon.
Citera
2016-04-04, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahagaga12
Huruvida den är bra eller dålig för att röka grönt respektive brunt kan jag inte svara på, men jag kan svara på den fråga angående leveransen.
När du köper en produkt kan du välja mellan 4 alternativ. Ett av dem är DHL Service point där det står att den hämtas ut vid ombud, men endast frakten kostar 80 kr.

Men varför hämtar du inte in posten själv innan dina föräldrar kommer hem, eller endast ditt brev?

Okej tack, då blir det att beställa med DHL frakt. Jag kan inte hämta in posten eftersom att jag jobbat och mina föräldrar slutar alltid tidigare än mig, därav hämtar dom alltid in posten innan jag ens har kommit hem.
Citera
2016-04-04, 16:53
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Har köpt gräs som min kran kallar k2..
Han brukar sälja gräs av olika strains som bluecheese och trainwreck tex, ikte bara vanligt weed alltså.

Men när jag googlar k2 så kommer Spice upp, vafan?

Vet inte hur Spice brukar se ut men detta ser ut som weed med buds och små kvistar som vanligt. Luktar weed.

Vill inte ha nån jävla Spice, nån som vet vad som menas med k2?
Du får lära dig googla lite bättre tycker jag https://www.leafly.com/hybrid/k2 Och nej jag tvivlar på att det är besprutat.
Citera
2016-04-04, 17:40
Medlem
Citat:
Vad din kran nu än kallar det så är det med 99% säkerhet inte det ändå. Så strunta fullständigt i vad det "heter" och fokusera bara på hur bra eller dåligt det är.

Nja, här i Sverige så brukar gräs faktiskt vara lokalodlat.
Hasch därimot är svårare..
Citera
2016-04-05, 00:01
Medlem
AnguishNbudwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Kan det vara så att det är weed med spice påsprayat? Det är extremt starkt mot vad jag är van vid.. fick nästan lite halisar, särskilt med stängda ögon.
Spice görs i samband med en påse spicepulver vilket rent hypotetiskt sätt kan läggas i en drink, tobak, blaze, mat och annat.
Så det är ju inte helt omöjligt.
Citera
2016-04-05, 14:12
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
Nja, här i Sverige så brukar gräs faktiskt vara lokalodlat.
Hasch därimot är svårare..

Nja, här i Sverige så importeras det mesta. Och även om det skulle vara odlat här så är det fortfarande fullständigt irrelevant vilket namn det skulle ha.
Citera
2016-04-06, 12:45
Medlem
Citat:
Nja, här i Sverige så importeras det mesta. Och även om det skulle vara odlat här så är det fortfarande fullständigt irrelevant vilket namn det skulle ha.

Sverige är självförsörjande av cannabis. Det är inte lätt att smuggla cannabis, mycket lättare med hasch!
Och om det odlas här är det mycket större chans att man vet namn på strain eftersom man är mycket närmare i "kedjan"
Citera
2016-04-07, 15:12
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
Sverige är självförsörjande av cannabis. Det är inte lätt att smuggla cannabis, mycket lättare med hasch!
Och om det odlas här är det mycket större chans att man vet namn på strain eftersom man är mycket närmare i "kedjan"

Jag har garanterat mer insikt än du i det här ämnet, och jag kan intyga att det smugglas ofantliga mängder gräs in i Sverige. Du har läst det där "Sverige är självförsörjande av cannabis" i nån jävla skittidning som aftonbladet eller dylikt. Och även om det odlas här så är det inte större chans att man vet namnet på strainen, eftersom den som odlar själv inte ens är garanterad att det är "rätt namn". Vad spelar dessutom namn för roll? Är det bra så är det bra, är det dåligt så är det dåligt, oavsett namn på strainen.
Citera
2016-04-08, 05:15
Medlem
Phobiazis avatar
Finns det något bättre att blanda hash med än tobak? Vill gärna slippa nikotinet,
eftersom jag slutade röka cig för ett år sedan.. vill inte börja igen!

tack på förhand
Citera
2016-04-08, 07:22
Medlem
mjaukatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Finns det något bättre att blanda hash med än tobak? Vill gärna slippa nikotinet,

tack på förhand

Rök det rent i en pipa eller bong.
Citera
2016-04-08, 09:09
Medlem
elpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

tack på förhand

http://smoketower.com här bland annat säljer dom flera olika rökmixar, min har räckt jävligt länge men röker oftast i min vape.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in