Citat:
Ursprungligen postat av
redlime
Det påstås ofta att det inte är möjligt men en studie jag hittade tog reda på hur det ligger till. Det är tydligen helt upp till ventilationen i rummet. Men sen tror jag det var 6 pers som rökte cannabis i rummet som studien gjordes i och under 1h, vad det nu ska betyda. Finns nog många faktorer som påverkar.
Men finns en sammanfattning av studien i länken här under, kanske blir klokare och kan jämföra med din situation så att säga.
http://www.theweedblog.com/get-high-...rijuana-smoke/
Jag hade nog köpt en urinsticka och pissat på för att se vad den visar, sen kanske inhandlat nåt motmedel mot röken för att vara säker, finns nog olika lösningar.
Edit: Slog mej precis att du kanske menar att ni var utomhus.. Isåfall ska det vara lugnt, det är minimala mängder du får i dej när du inte är i ett slutet utrymme. Det är hot box-effekten som kan ge dej contact high.
Läste till mig lite svar själv, att det kan ge utslag om man hot boxar i en liten bil eller i garderob utan ventilation.
Grejen var den att jag skulle på piss å tänkte inte på vad dom gjorde eftersom att jag är så van vid det. Vi satt i ett vardagsrum med balkongen öppen lite på glänt, vilket fall vart pisset framflyttat och nojjan försvunnen, får ta och tänka till nästa gång. Tack för ditt svar i vilket fall
Tack till dig med BFC =)