Citat:
Ursprungligen postat av
Robotboyoo
Tja, undrar vad som är bäst att röka med som man bara kan ha med sig ut, som är kompakt, inte luktar så värst och ligger under 500 lappen? bara sätta sig någonstans o röka liksom, har lite svårt att bestämma mig, bong, pipa, bubbler, joints eller en vaporizer? Vill såklart ha så mycket kräm ur mitt weed som möjligt, därför tvekar jag över just joints då man bara tar upp ca 10% av THCn när med en pipa tar man upp ca 60%... förslag?
Allt beror på vart du ska röka. Är det mycket folk ser en jolle betydligt mindre suspekt ut än vad en bong gör, det säger sig självt. En pipa är alltid smidig, finns många små och behändiga, dessutom billiga och håller generellt väldigt länge. Men självklart luktar den efter att du rökt. Men linda in den i plastpåse efter att du rökt så är det inga problem!
Citat:
Ursprungligen postat av
Barnflod
Jag har rökt ett tjugotal gånger men aldrig blivit hög. Tänker att det kanske går bättre om jag intar det på något annat sätt. Vad tror ni om cannabiste? Är ruset likvärdigt?
Ja, cannabis går alldeles utmärkt att dricka. Du kommer dock att vara påverkad längre än om du skulle ha rökt, och eftersom du inte vet om du gillar det så kan det vara jobbigt att vara påverkad många timmar.