2017-10-04, 10:20
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Och hur funkar det? Har mango något ämne i sig som gör att man blir mer stenad? Är jävligt osäker på det. Låter som någon jävla myt som fått fäste. Ska testa ikväll om jag hinner, återkommer med en rapport.

Nja tror jag inte på. Borde väl vara tvärt om. Med tanke på socker halten i mango.
Men jag vet att din fru/flickvänn blir glad om du äter mango. Smaken sätter sig i din sats.
Citera
2017-10-04, 10:22
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Nja tror jag inte på. Borde väl vara tvärt om. Med tanke på socker halten i mango.
Men jag vet att din fru/flickvänn blir glad om du äter mango. Smaken sätter sig i din sats.

Det låter mer troligt. Ska försöka smöra för flickvännen, återkommer med en rapport om det istället.
Citera
2017-10-04, 10:30
Medlem
barnet1s avatar
Citat:
Och hur funkar det? Har mango något ämne i sig som gör att man blir mer stenad? Är jävligt osäker på det. Låter som någon jävla myt som fått fäste. Ska testa ikväll om jag hinner, återkommer med en rapport.
http://herb.co/2015/10/12/mango-and-weed/ Läs där Det funkar, har gjort det förrut. Tyckte att det slog mycket snabbare och hårdare, sen så höll det längre också. Käka en mango 60-90min före du röker så får du se.
Citera
2017-10-04, 20:06
Medlem
MosDefinites avatar
Citat:
http://herb.co/2015/10/12/mango-and-weed/
Det var längesen jag prova men jag tyckte
Att jag kände en liten boost. Men inget jättemärkvärdigt
Citera
2017-10-05, 00:35
Medlem
MindRewinds avatar
Har ingen tobak, enklaste sättet att röka lite grönt? Tillverka en pipa av folie eller nåt..?
Citera
2017-10-05, 08:04
Medlem
Svampskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindRewind
Har ingen tobak, enklaste sättet att röka lite grönt? Tillverka en pipa av folie eller nåt..?

Finns det en tobaksbutik i närheten kan du köpa en majspipa för en billig peng.
Citera
2017-10-05, 15:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindRewind
Grönt är ju bara att finfördela och röka som det är. Du har väl rullpapper i alla fall?
Citera
2017-10-05, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Grönt är ju bara att finfördela och röka som det är. Du har väl rullpapper i alla fall?

Rent teoretiskt borde man väl kunna röka glas med grönt också om man är på det humöret
Citera
2017-10-05, 22:09
Medlem
MindRewinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskogen
Finns det en tobaksbutik i närheten kan du köpa en majspipa för en billig peng.
Tack för tipset! Ska kolla imorgon!

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Absolut, har rullpapper, men då får det bli en liten rackare..
Citera
2017-10-06, 00:49
Medlem
Låt oss säga att jag kommit över ett antal maskinrullade joints från Amsterdam med 0.5g grönt i varje. Hur många hits som nybörjare bör jag ta?

Har rökt både brunt och grönt innan, så sällan att jag kan räkna antal gånger på en hand.
Citera
2017-10-06, 02:18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMattan
Låt oss säga att jag kommit över ett antal maskinrullade joints från Amsterdam med 0.5g grönt i varje. Hur många hits som nybörjare bör jag ta?

Har rökt både brunt och grönt innan, så sällan att jag kan räkna antal gånger på en hand.
Ta tre, fyra bloss, lägg ifrån dig spliffen och känn efter en liten stund. Några minuter i alla fall. Ta tre, fyra bloss, lägg ifrån dig.. Ja, du fattar. Upprepa tills önskad effekt är uppnåd. Ett halvgram är mycket.
Citera
2017-10-09, 20:14
Medlem
Hur fungerar CB-tolerans gällande hur fort den kan byggas upp? Om någon haft ett längre uppehåll för att sedan köra super intensivt ett par dagar där man ökar vid varje intag, hade man sen märkt något om man röker något med samma innehåll som första grejen man rökte efter uppehållet?
Senast redigerad av luddeax 2017-10-09 kl. 20:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in