Citat:
Ursprungligen postat av
Zvala
Testade cannabis för första gången igår, åt mat och en chokladkaka innan, ingen alkohol. Hade konstant panik och ångest i 3-4 timmar, trodde att jag skulle dö hela tiden, vissa kroppsdelar domnade bort, pulsen tickade fort i tinningen, kände att jag skulle spy eller däcka men vågade inte för jag var övertygad om att jag inte skulle vakna om jag gjorde det.
Trodde att jag skulle få permanenta hjärnskador och bli instängd på psyket för att jag var psykiskt sjuk(schizofren, senil). Tiden hoppade fram och tillbaka så att jag inte visste vad som var verkligt och inte, jag glömde vem jag själv var då och då - trodde att jag skulle vara kvar i ett evigt vakuum av att inte existera och att om och om igen få uppleva "uppvaknandet" till verkligheten när jag insåg vem jag var igen. Jag var inte mig själv, jag hade ingen kontroll. Är det här normalt?
Det låter inte som cannabis, har hört om sådana händelser men då är det extrema mängder oralt, men även då, så känns det osannolikt. Om det nu vore så att du rökte cannabis trots allt, skulle jag prova en Indica-variant istället, det innehåller mer CBD vilket har anti-psykotiska effekter.
Kan det vara så att du rökte spice istället?