2015-12-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Som helfersk, max 1k kronor men hellst under, typ 500-1k

Antingen en e-cigg som ser ut som en penna eller vaper, föredar små pennor dock.

Sedam Har jag det gröna, vad behöver jag mer ?Är det simpelt? Luktfritt såpass att man kan göra det inomhus?

Hjälp uppskattas verkligen då jag är väldigt sugen på att köpa detta.

Vågar inte gå ut på balkongen, har arga grannar som skulle ringa polisen om det började lukta weed upp till dom kl 2 på natten typ, så måste ha en lösning där jag sitter inne och wapar och myser..

Ge mig länkar på vad en noob som jag bör köpa för att få en fin weedupplevelse hemma framför datorn
Tack på förband!

Det bör vara helt luktfritt.

Googla, Herb Vaporizer
Senast redigerad av TheAnkan 2015-12-30 kl. 00:58.
Citera
2015-12-30, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnkan
Det bör vara helt luktfritt.

Googla, Herb Vaporizer

Googlat men det är en sååååååå djungel , vet inte vad jag ska köpa alls.. kan någon vänlig skäl på in på den sidan o länka en som är någorlunda bra i prisklass 500-1000?
Citera
2015-12-30, 01:38
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Googlat men det är en sååååååå djungel , vet inte vad jag ska köpa alls.. kan någon vänlig skäl på in på den sidan o länka en som är någorlunda bra i prisklass 500-1000?
Köp något från märket atmos, bra enligt mig och polare! Annars kör magic flight box, har polare från belgien som rekommenderar dessa och de röker en hel del!
Citera
2015-12-30, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraminkatt
Hej!!

Vad ska man röka för sort om man aldrig rökt förr?? Förslag??

Jag trodde man blev lugn o lite "flummig" av att röka??
Är det inte så? Läst om ångest här.

Blandar man ut det med tobak eller röker men det som det är?

Blanda med benso och alkohol går väl bra?

Jag feströker Menthol-cigaretter, det inte finns i såna smaker

Man blir precis som du skriver oftast lugn av cb. Blanda inte första gångerna, bra om du först får veta hur du reagerar på bara cb. Gällande mentolcigaretter så kan man beställa knaster, en slags nikotinfri örtblandning, med olika smaker.

Lycka till!
Citera
2015-12-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverduk
30 min är överdrivet att vänta, cannabis peakar efter 15 min, så femton minuter räcker nog.
Men om du känner dig mer bekväm med att vänta längre så kör på det

Jag läste ett bra tips i början som jag har haft nytta av flera gånger. När din stukade hjärna tycker det är dags att fylla på, vänta då 15min till, då är det lagom att röka mer.
Citera
2015-12-30, 18:19
Medlem
Testade cannabis för första gången igår, åt mat och en chokladkaka innan, ingen alkohol. Hade konstant panik och ångest i 3-4 timmar, trodde att jag skulle dö hela tiden, vissa kroppsdelar domnade bort, pulsen tickade fort i tinningen, kände att jag skulle spy eller däcka men vågade inte för jag var övertygad om att jag inte skulle vakna om jag gjorde det.
Trodde att jag skulle få permanenta hjärnskador och bli instängd på psyket för att jag var psykiskt sjuk(schizofren, senil). Tiden hoppade fram och tillbaka så att jag inte visste vad som var verkligt och inte, jag glömde vem jag själv var då och då - trodde att jag skulle vara kvar i ett evigt vakuum av att inte existera och att om och om igen få uppleva "uppvaknandet" till verkligheten när jag insåg vem jag var igen. Jag var inte mig själv, jag hade ingen kontroll. Är det här normalt?
Senast redigerad av Zvala 2015-12-30 kl. 18:35.
Citera
2015-12-30, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvala
Testade cannabis för första gången igår, åt mat och en chokladkaka innan, ingen alkohol. Hade konstant panik och ångest i 3-4 timmar, trodde att jag skulle dö hela tiden, vissa kroppsdelar domnade bort, pulsen tickade fort i tinningen, kände att jag skulle spy eller däcka men vågade inte för jag var övertygad om att jag inte skulle vakna om jag gjorde det.
Trodde att jag skulle få permanenta hjärnskador och bli instängd på psyket för att jag var psykiskt sjuk(schizofren, senil). Tiden hoppade fram och tillbaka så att jag inte visste vad som var verkligt och inte, jag glömde vem jag själv var då och då - trodde att jag skulle vara kvar i ett evigt vakuum av att inte existera och att om och om igen få uppleva "uppvaknandet" till verkligheten när jag insåg vem jag var igen. Jag var inte mig själv, jag hade ingen kontroll. Är det här normalt?

Du rökte förmodligen alldeles för mycket och fick panikångest.

Panikångest kan ge allt det du beskriver och blir såklart ännu värre om du är bäng när det händer.
Citera
2015-12-30, 20:47
Medlem
majkones avatar
Ja har en MFLB https://magicvaporizers.se/magic-flight-launch-box den är ganska bra men skulle jag köpa en ny i samma prisklass skulle det lätt bli en Vapman http://www.vapman.com/en mest för att den är mer portabel och man slipper en massa batteri trubbel. Sen tror jag den är snabbare, MFLB kan vara lite seg enligt mig.
Citera
2015-12-30, 22:31
Medlem
Hodurs avatar
Citat:

Det låter inte som cannabis, har hört om sådana händelser men då är det extrema mängder oralt, men även då, så känns det osannolikt. Om det nu vore så att du rökte cannabis trots allt, skulle jag prova en Indica-variant istället, det innehåller mer CBD vilket har anti-psykotiska effekter.

Kan det vara så att du rökte spice istället?
Citera
2015-12-31, 18:28
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Hur jävla mycket rökte du? Kände ungefär likadant första gången och då rökte jag kanske 0,4/0,5
Citera
2015-12-31, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Hur jävla mycket rökte du? Kände ungefär likadant första gången och då rökte jag kanske 0,4/0,5

Har ingen aning. Kändes inte som jag rökte särskilt mycket, bara några få bloss.
Är ganska liten dock, 60 kg 164 cm
Senast redigerad av Zvala 2015-12-31 kl. 21:48.
Citera
2015-12-31, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Det låter inte som cannabis, har hört om sådana händelser men då är det extrema mängder oralt, men även då, så känns det osannolikt. Om det nu vore så att du rökte cannabis trots allt, skulle jag prova en Indica-variant istället, det innehåller mer CBD vilket har anti-psykotiska effekter.

Kan det vara så att du rökte spice istället?

Funderar också på om det var Spice jag tog. Rökte med en kompis som rökt mer, hon hävdade självsäkert att det var cannabis (det var hon som köpte det). Enligt mig såg det ut exakt som spice, malt, grönbrunt i små delar som oregano, men hon hävdar att det inte såg ut så. Vi rökte upp allt, så det gick inte att identifiera något efteråt.
Senast redigerad av Zvala 2015-12-31 kl. 22:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in