Flashback bygger pepparkakshus!
2017-07-20, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv

Citera
2017-07-20, 14:37
Medlem
Concubines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Lyssnade på den igår/i natt (9½ timmar) o den var klart bra. Jag fick i.o.f. IG i gymnasie-engelskan, men jag tog in nästan allt. Det handlade mycket om UFO'n, konspirationer upp till presidenter o militären, typ Arkiv X. Sen fick man veta lite mera av en del karaktärer, Ed, Nadine, Norma, Hank, the log lady, Josie, Andrew, m.fl. o vad som egentligen hände honom i båtexplosionen.

Men sen handlade det väldigt mycket om Dougie Milford;

Rekommenderas för "ultra-fansen"!

Vad hände egentligen med båtexplosionen? Inget emot att få det spoilat då jag är osäker till om jag kommer läsa boken.
Citera
2017-07-20, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Vad hände egentligen med båtexplosionen? Inget emot att få det spoilat då jag är osäker till om jag kommer läsa boken.
Citera
2017-07-21, 11:15
Medlem
Venators avatar
Här är något jag funderat lite på:

Citera
2017-07-21, 13:34
Medlem
Neofytens avatar
Om jag minns rätt fick vi i något avsnitt se:

Citera
2017-07-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Om jag minns rätt fick vi i något avsnitt se:

ja det är ju en möjlighet hon borde ha pengar
Citera
2017-07-22, 14:25
Audrey har förmodligen inga fler syskon än Johnny, eftersom hon i säsong 2 när hon vill börja jobba hos pappa Ben, säger typ;
-Någon kommer så småningom att ta över företaget, o det lär inte bli Johnny!

Eller, ja, det är ju möjligt att Ben lattjat runt lite, vad jag förstod från säsong 2 så är han möjligen biologisk far till Donna.
Citera
2017-07-22, 16:22
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=5Qvflhr-63U

Twin Peaks - Cast Conversation Panel - San Diego Comic Con 2017

https://www.youtube.com/watch?v=ZuYS37XQDno

Twin Peaks - Audience Q&A at San DIego Comic Con 2017

Showtime's Twin Peaks which is written and directed by David Lynch had a special panel at San Diego Comic Con 2017 (SDCC).

The Twin Peaks panel was moderated by Damon Lindelof and features Kyle MacLachlan, Kimmy Robertson, Naomi Watts, James Marshall, Everett McGill, Matthew Lillard, and Tim Roth.
Citera
2017-07-24, 15:08
Medlem
Punklivs avatar
Detta blir bara bättre och bättre och bättre för varje avsnitt. Scenerna i Twin Peaks och med Gordon och Albert är ren och skär magi. Mycket intressant som hände i detta avsnitt; särskilt med Shellys dotter, och framför allt det som hände i Buckhorn.

Las Vegas och Dougie däremot... nja, intrigerna är helt okej och börjar bli intressanta men lite mer får gärna hända.

Blir en lång vecka!

Edit:

Senast redigerad av Punkliv 2017-07-24 kl. 15:30.
Citera
2017-07-24, 16:41
Medlem
DIEXELs avatar
Va i helvete är detta? Jag tror jag har aldrig sett en säsong med så många transportavsnitt som säsong tre. Showtime skulle ha stått på sig att det hade räckt med nio avsnitt istället för 18...

Ja, några avsnitt är i stora delar bra som den senaste men de flesta sidospår så som Cooper i Las Vegas är ofta totalt ointressanta.
Citera
2017-07-24, 17:35
Medlem
hagsatras avatar
Mycket bra avsnitt, helt klart det bästa hittils.
Citera
2017-07-24, 19:39
Medlem
Calogeros avatar
Tycker det är skit faktiskt. Jag försöker verkligen tvinga mig själv att tycka om det nyskapande, men det här är rent ut sagt nonsens. Alla originalskådisar spelar ju parodiskt dåligt. Börjar på riktigt tro att det är en gigantisk trollning från Lynch sida vi får se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in