Har folk gett upp? Tycker det var ett av de bttre avsnitten hittills.
Inte hoppat av men den dr riktiga hajpen har lagt sig. Tror inte den nya Twin Peaks blir ngon klassiker direkt. Sen mste jag bara sga att FBI Agenten Tammy Preston (Chrysta Bell) r en helt djvulskt snygg brud.
Alla scener med Richard r fantastiska, klar intressantaste karaktren. Hans storyline blev nnu intressantare nu nr vi fick reda p hans slktskap. Finns ju ngra alternativ vem som kan vara frlder d men mest troligt r det vl
Audrey's barn? Skulle kunna vara Donnas ocks. Sg ven en intressant teori att bad Coop skulle kunna vara pappa d han beskte avdelningen som audrey lg p efter explosionen i banken i s2
Hmmm..
Jag fr det till att det mste vara Audreys eller Johnnys son? Kallade han inte Sylvia grandmother? Det var vl Ben som (eventuellt? ) var pappa till Donna men inte Sylvia som var mamma?
Jag fr det till att det mste vara Audreys eller Johnnys son? Kallade han inte Sylvia grandmother? Det var vl Ben som (eventuellt? ) var pappa till Donna men inte Sylvia som var mamma?
Med reservation att jag missat ngot.
Ja det r ju det mest uppenbara. Men skulle kunna vara s att Ben tar ansvaret och att Sylvia gr med p att agera som barnets grandma. Skulle ven kunna vara ngon som Ben har varit otrogen med uppe p bordellen. Denna teori fr lite mer trovrdighet eftersom att Sylvia ringer Ben precis efter och vill ha pengar. Som om att hon gjort honom en stor tjnst och vill ha betalt fr det. Ytterst spekulativt men kul med lite olika teorier.
Ja det r ju det mest uppenbara. Men skulle kunna vara s att Ben tar ansvaret och att Sylvia gr med p att agera som barnets grandma. Skulle ven kunna vara ngon som Ben har varit otrogen med uppe p bordellen. Denna teori fr lite mer trovrdighet eftersom att Sylvia ringer Ben precis efter och vill ha pengar. Som om att hon gjort honom en stor tjnst och vill ha betalt fr det. Ytterst spekulativt men kul med lite olika teorier.
Absolut! Jag gissar p att Johnny lyckats bli pappa p ngot vis men har ingen aning egentligen.
Ska finnas en bok ocks kommer inte ihg titlen men den ska vara viktigt fr ssong 3 enligt "ultra fansen" har du redan kollat p ssong 1-2 och filmerna s kvittar det igentligen vilken ordning ..
Den nya ssongen r mer lik Filmen Fire, walk with me som jag tycker r synd gillar humorn ven bakgrunds musiken.
tyvrr s finns den inte p svenska, sprk r inte min grej s det hade inte varit lnt fr mig att lsa den. Men dom flesta svenskar som har gtt ut hgstadiet borde kunna ok engelska
Lyssnade p den igr/i natt (9 timmar) o den var klart bra. Jag fick i.o.f. IG i gymnasie-engelskan, men jag tog in nstan allt. Det handlade mycket om UFO'n, konspirationer upp till presidenter o militren, typ Arkiv X. Sen fick man veta lite mera av en del karaktrer, Ed, Nadine, Norma, Hank, the log lady, Josie, Andrew, m.fl. o vad som egentligen hnde honom i btexplosionen.
Samt fick man bekrftat att Audrey verlevde bankexplosionen.
Men sen handlade det vldigt mycket om Dougie Milford;
(Osker p om namnet har ntt att gra med Dougie Jones). Han var med i 2-3 avsnitt i ssong 2, allts tidningsgaren, borgmstarens bror. Hans hemliga jobb som verste med att jobba med UFO'n o liknande.
Rekommenderas fr "ultra-fansen"!
Senast redigerad av Mulla Krekar 2017-07-19 kl. 14:19.
Jag har precis sett om de tv fsta ssongerna, men minns nd inte Sylvia Horne.
N, hon frekommer inte mycket, nn scen nr familjen Horne sitter o ter middag, nr Jerry kommer hem frn Paris o har med sig baguetter, tror jag r den enda scenen jag minns dr hon r med.
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Absolut! Jag gissar p att Johnny lyckats bli pappa p ngot vis men har ingen aning egentligen.
Njae, att Johnny skulle vara Richards farsa lter inte s logiskt... Han satt ju fastbunden dr, nr Richard rnade Sylvia. Min gissning r att det r Audrey, som r hanns mamma.
Njae, att Johnny skulle vara Richards farsa lter inte s logiskt... Han satt ju fastbunden dr, nr Richard rnade Sylvia. Min gissning r att det r Audrey, som r hanns mamma.
Tror ocks att Audrey r Richards mor, och det lutar vl t att Bad Coop r fadern.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!