Citat:
Ursprungligen postat av
lrikard21
Ok, kanske vore något att testa. Tänkte spontant Berlin med närheten men Düsseldorf är inte mycket längre kan jag tänka mig, i synnerhet när man flyger
Frågan är om det finns gym där också. Hur är maten.
Synd att dom inte har bilder på tjejerna som jobbar där, likt Artemis. Är det mest >Rumänskor som finns där eller hur ser urvalet ut?
Strax utanför Düsseldorf har du Livingroom. Mycket trevliga tjejer, bra service. Maten är utmärkt. Du kan ha med dig en surfplatta in. Tyvärr inget gym eller utomhuspool men en Jacuzzi och bastu i källaren. Nästan alla tjejer är från Rumänien och utseendemässigt är de inte riktigt i nivå med Artemis men å andra sidan är servicen bättre.
I Düsseldorf med omnejd har du även Dolce Vita, Acapulco och lite längre bort Golden Times. Även Magnum och Oceans finns i området.
Eurowings har billiga flyg till Düsseldorf. Om man som jag tenderar att koncentrera sig till Livingroom så hade jag bokat hotell i Kaarst på gångavstånd från klubben:
https://www.google.com/maps/search/hotel+Kaarst/@51.2167794,6.6219952,13z
Hotel Mercure ligger närmast om man inte vill bo på det sunkigare ISA Sporthotell där många av tjejerna bor.
För att ta dig från flygplatsen till hotellet använder du Google maps och kollar upp lokaltrafiken. Du kan åka buss från flygplatsen till Ikea Kaarst och sedan promenera till hotellet därifrån.
Vill du göra en avstickare till Dolce Vita så kan du ta pendeltåg osv in till Düsseldorf.
/Hermanns Travel Service