2016-05-20, 06:00
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrikard21
Hur fungerar det på en FKK, tänkte mellan man träffar tjejer. Behöver väldigt lång tid på att återhämta mig och det bästa sättet att komma igång igen för mig är nog helt enkelt att hitta på något annat. Vad kan man göra på en FKK i övrigt?

Sitta och surfa kan/får man göra det? Finns det möjlighet att träna, menar styrketräning. Antar att det finns mat? är den god och vad kostar det? Fanns det äggröra så vore det nog kalas eftersom jag älskar äggröra och ägg är ett säkert sätt att komma igång igen...

Ta med en bok för det kan lätt bli långtråkigt mellan sejourerna med tjejerna. Mat är gratis och ingår i inträdespriset. Styrketräna kan du göra på Artemis. Minns inte vilka fler klubbar det går att göra på, men där går det i alla fall.
Citera
2016-05-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
I Frankfurt stämmer nog Mainhattan in bäst på det du frågar efter här. Om du väljer ett hotell nära Frankfurt Hbf så har du inte långt till en spårvagnstation som tar dig till Mainhattan. Din beskrivning av vilka tjejer du gillar passar oerhört bra med Mainhattan också, du lär hitta mycket att välja på där. På Mainhattan får inte tjejerna ragga på dig i spautrymmet så där kan du slappna av i lång tid mellan rumsbesöken i lugn och ro.

Ok, kanske vore något att testa. Tänkte spontant Berlin med närheten men Düsseldorf är inte mycket längre kan jag tänka mig, i synnerhet när man flyger

Frågan är om det finns gym där också. Hur är maten.

Synd att dom inte har bilder på tjejerna som jobbar där, likt Artemis. Är det mest >Rumänskor som finns där eller hur ser urvalet ut?
Citera
2016-05-21, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Finns en bra tråd!

(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!)

Finner det väldigt märkligt att du inte hittat den!?

Där står allt du vill veta och mer därtill.

Men du kan relaxa, bada, styrketräna, se på sport, dricka kaffe i baren, eller öl juice etc och all mat ingår. Maten på just Artemis varierar mellan uthärdlig och dynga, but enjoy!
Tipsar om mina recensioner därifrån! De avhandlar just ämnet äggröra i minutiös detalj! Nästan mer än sexet faktiskt!

EDIT:

Du kan surfa i receptionen. Finns en soffa där. Men inget wifi! Mobiler är ej tillåtna i övrigt, men småfuskas väl en del med...

PS
Äggröran serveras fram till 15,00, kom i tid, den är godast fram till 13,30... Sen...

Ok skall spana in dom andra trådarna också, men oftast är sådana trådar väldigt långa och man orkar inte direkt läsa igenom hur många sidor som helst.

Varför jag skulle skriva i tråden om Artemis förstår jag inte riktigt då inlägget inte var inriktat mot enbart den klubben....
Citera
2016-05-21, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Ta med en bok för det kan lätt bli långtråkigt mellan sejourerna med tjejerna. Mat är gratis och ingår i inträdespriset. Styrketräna kan du göra på Artemis. Minns inte vilka fler klubbar det går att göra på, men där går det i alla fall.

Jo bok är ett bra förslag men gillar bärbar dator, surfplatta eller något liknande bättre än böcker oftast...
Citera
2016-05-21, 08:03
Medlem
Mistofeless avatar
Är det här ingången till Manhattan?
https://goo.gl/maps/eh8QsTLVEBx
Citera
2016-05-21, 09:43
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ok, kanske vore något att testa. Tänkte spontant Berlin med närheten men Düsseldorf är inte mycket längre kan jag tänka mig, i synnerhet när man flyger

Frågan är om det finns gym där också. Hur är maten.

Synd att dom inte har bilder på tjejerna som jobbar där, likt Artemis. Är det mest >Rumänskor som finns där eller hur ser urvalet ut?

Strax utanför Düsseldorf har du Livingroom. Mycket trevliga tjejer, bra service. Maten är utmärkt. Du kan ha med dig en surfplatta in. Tyvärr inget gym eller utomhuspool men en Jacuzzi och bastu i källaren. Nästan alla tjejer är från Rumänien och utseendemässigt är de inte riktigt i nivå med Artemis men å andra sidan är servicen bättre.

I Düsseldorf med omnejd har du även Dolce Vita, Acapulco och lite längre bort Golden Times. Även Magnum och Oceans finns i området.

Eurowings har billiga flyg till Düsseldorf. Om man som jag tenderar att koncentrera sig till Livingroom så hade jag bokat hotell i Kaarst på gångavstånd från klubben:

https://www.google.com/maps/search/hotel+Kaarst/@51.2167794,6.6219952,13z

Hotel Mercure ligger närmast om man inte vill bo på det sunkigare ISA Sporthotell där många av tjejerna bor.

För att ta dig från flygplatsen till hotellet använder du Google maps och kollar upp lokaltrafiken. Du kan åka buss från flygplatsen till Ikea Kaarst och sedan promenera till hotellet därifrån.

Vill du göra en avstickare till Dolce Vita så kan du ta pendeltåg osv in till Düsseldorf.

/Hermanns Travel Service
Senast redigerad av Hermann666 2016-05-21 kl. 09:45.
Citera
2016-05-21, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistofeles
Är det här ingången till Manhattan?
https://goo.gl/maps/eh8QsTLVEBx
Ja fast det ser inte ut så idag. Google var där 2009.Grindarna är borta, ny asfalt och så vidare. Syns lite av utsidan på Mainhattans egen hemsida.
Citera
2016-05-21, 22:16
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ok skall spana in dom andra trådarna också, men oftast är sådana trådar väldigt långa och man orkar inte direkt läsa igenom hur många sidor som helst.

Varför jag skulle skriva i tråden om Artemis förstår jag inte riktigt då inlägget inte var inriktat mot enbart den klubben....

Man får skumma det viktigaste. Gjorde jag innan 1a besöket. Då kändes det lite som man varit där.

När bad jag dig skriva i tråden?
Citera
2016-06-01, 02:41
Medlem
Hur fungerar det med nakenheten på Artemis, är det handduks eller badrockstvång överallt förutom poolen? Händer det att folk runkar i porrbion? Lite nyfiken, blir förmodligen ett besök om 2 veckor och har lite exhibitionistiska tendenser
Citera
2016-06-01, 08:19
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HockeyFreak
Hur fungerar det med nakenheten på Artemis, är det handduks eller badrockstvång överallt förutom poolen? Händer det att folk runkar i porrbion? Lite nyfiken, blir förmodligen ett besök om 2 veckor och har lite exhibitionistiska tendenser
Tvång eller tvång..... alla har ju något på sig normalt, badrock (vanligast på Artemis) eller handduk.
Om det händer att någon runkar i någon av porrbiona? Tvivlar på det, du det finns kompetenta personer på plats som gärna hjälper till med den saken. :-)
DET sker rätt öppet i biograferna, om du vill att andra ska se när du blir avsugen t ex.
Citera
2016-06-01, 08:23
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HockeyFreak

Läser du lite i trådarna om Artemis hittar du mycket information.

Men en snabb summering är att du kan vara naken överallt förutom i matsalen.
Det händer att folk runkar, blir avsugna och knullar i porrbion både uppe och nere..

Oroa dig inte och är du osäker så fråga någon av tjejerna hur/vad du bör bete dig

/Antex
Citera
2016-06-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Läser du lite i trådarna om Artemis hittar du mycket information.

Men en snabb summering är att du kan vara naken överallt förutom i matsalen.
Det händer att folk runkar, blir avsugna och knullar i porrbion både uppe och nere..

Oroa dig inte och är du osäker så fråga någon av tjejerna hur/vad du bör bete dig

/Antex

Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Tvång eller tvång..... alla har ju något på sig normalt, badrock (vanligast på Artemis) eller handduk.
Om det händer att någon runkar i någon av porrbiona? Tvivlar på det, du det finns kompetenta personer på plats som gärna hjälper till med den saken. :-)
DET sker rätt öppet i biograferna, om du vill att andra ska se när du blir avsugen t ex.

Kanon det låter som det är rätt avslappnat, är ändå skraj att man ska göra bort sig nu första gången man går på FKK och första gången man betalar för sex överhuvudtaget Är det pang på efter avsugning eller krävs det något form av förspel innan man trycker in lilleman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in