2016-02-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enjoyer
Priser och att tjejerna kan bokas i förväg gör nog att Globe går bort. Puddingen är inte bara dyr utan även reserverad av nån annan.
Att springa runt i urtvättad badrock, löjliga gummitoflor och äta budgetbuffe i väntan på att favoritpuddingen skall dyka upp är nog inte något för grabbarna som normalt besöker den klubben.
Citera
2016-02-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Tack för tips! Gick bra till slut. Lyckades hålla mig!

Åt middag med din "flickvän" häromkvällen! Hon har bra minne den tjejen!

Gött för dig och hoppas att resan varit bra?

Ja visst har hon det ,hon är helt fantastisk denna tjej eller hur?

Väntar med spänning att få läsa om dina bravader i "Paradiset"!
Citera
2016-02-24, 19:52
Medlem
För er som har nära till en Ryan Air flygplats så kan jag rekommendera att ni tar er till Szczecin i Polen. Hittade flyg ditt för 39 kr en fredag. Det går tåg till Berlin som tar ca 2 timmar för 10 E. Ibland har Ryan Air lite konstiga flytiden men resan ned fungerade bra. Hemresan gick över Prag. Buss mellan Berlin och Prag kostade 150 kr ca 4 timmar. Och hem med Norwegian för 399 kr. Resa till flygplatsen 12 kr. 2 städer för ganska billig peng. Haha...iallafall när det kom till resekostnader och boende.
Blev Artemis och Showpark Market&DaVinci bland annat.
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2016-02-24 kl. 19:58.
Citera
2016-03-01, 14:49
Medlem
Hur är det med araber/turkar där? Finns det många att välja mellan? Är de snuskiga? Kan man säga åt dem att göra saker? Kan man exempelvis slicka röv där?
Citera
2016-03-01, 18:53
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trishstratus
Hur är det med araber/turkar där? Finns det många att välja mellan? Är de snuskiga? Kan man säga åt dem att göra saker? Kan man exempelvis slicka röv där?

Om du menar de manliga besökarna så tror jag inte att de vill bli slickade i röven

Skämt å sido så brukar det finnas tjejer från Turkiet och ibland även Mellanöstern. De brukar inte ha något emot en 69:a och mot extra betalning kan du ha analsex med dem eller komma i deras munnar. Det mesta är möjligt men fråga innan du går upp på rummet.
Citera
2016-03-01, 18:56
Medlem
BlueStars avatar
Citat:

Antar att det är Artemis du menar? Det finns någon enstaka turkisk tjej där, men de flesta är rumänskor och bulgariskor och från övriga Europa, framför allt östra Europa, samt en och annan latinamerikansk tjej och negress. Så ser det även ut på de flesta av de större klubbarna i Tyskland. Du får helt enkelt fråga dem vad du vill göra INNAN ni kilar iväg till rummet för att ha sex, vissa går säkert med på det mot en extra slant, hur mycket får du fråga dem om.
Citera
2016-03-01, 21:42
Medlem
Citat:
Jag pratade med några tjejer från Mellanöstern vid mitt besök så de finns om än inte i majoritet. Lite beroende på vad du avser med "snuskiga" så är det bara att fråga och du kommer säker bli nöjd om du bara är beredd att betala lite extra. Rimjob borde inte vara några problem att få till.
Citera
2016-03-05, 09:49
Medlem
Bra lista över FKK i Tyskland
http://mobile.dudamobile.com/site/fkkclubsgermany_1?dm_redirected=true#2740
Citera
2016-03-05, 15:13
Medlem
Jag tycker att det är bättre
http://www.fkk24.de/
Citera
2016-03-08, 02:46
Medlem
Någon som vet när utedelarna (pool m.m.) på de olika FFKs i Tyskland öppnar? Tänker främst på Sharks och Oase i Frankfurtområdet, då jag gärna skulle besöka dessa två klubbar men vill ha tillgång till utedelen.
Citera
2016-03-08, 05:21
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatisnext
Någon som vet när utedelarna (pool m.m.) på de olika FFKs i Tyskland öppnar? Tänker främst på Sharks och Oase i Frankfurtområdet, då jag gärna skulle besöka dessa två klubbar men vill ha tillgång till utedelen.

Har ingen koll på Frankfurt men förra året höll de på att öppna pooldelen i slutet av april när jag besökte Artemis. Beror nog lite på vädret men däromkring borde de ha öppnat även i Frankfurt.
Citera
2016-03-08, 08:24
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatisnext

Dom öppnar nog upp så fort det är möjligt, skulle tro när temperaturen passerar 15-16-17 grader om dagarna och solen har börjat värma lite så lär det nog vara fritt fram för både korna och tjurarna att gå ut på grönbete.

Men varken Sharks eller Oase har uppvärmd pool så att doppa tårna däri i april är inte speciellt inbjudande, ett gränsfall att jag ville hoppa i ens i slutet på juni. Artemis däremot har ju uppvärmd pool och den har jag ju sett att folk badar i sent på hösten när det bara varit typ 14 grader utomhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in