2018-01-21, 21:32
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Snyggast tjejer på FKK utan en massa regler: Schweiz.
Testa Globe i Zürich men det kommer att kosta!

Holland har bara en FKK: YinYang i Roermond.
Inga FKK i Spanien.

Prag har 1 FKK-klubb: Sexy Sauna Club. Jag har skrivit recension om den.
Grymt snygga tjejer men so so service-nivå... Allt kostar extra.

Tjejerna i Düsseldorf håller en betydligt högre service-nivå. Speciellt Living-Room. Åldern på tjejerna är 20-35 precis som på Artemis. Artemis är livrädda att de ska bryta mot regler. Politikerna vill stänga klubben.... (Razzian...)
I Düsseldorf har du dessutom många Sauna-clubs att välja på med olika inriktning. (Golden Time, Living-Room, Dolce Vita, Magnum, Oceans, Acapulco Gold, Acapulco Velbert) Om inte den ena klubben passar så kanske den andra gör det.

Sant, Globe i Zürich och dess systerklubb Club History utanför Basel och en del andra ställen i Schweiz får nog anses vara bäst i Europa när det gäller utseende och servicenivå. Har varit på History här om året och ska snart dit igen.

Om du vill ha lite Artemiskänsla när det gäller lokaler och utseendenivå på tjejerna så kan Palace i Frankfurt vara ett alternativ men du får inte den service man får i Düsseldorf.

Så vitt jag vet så är Tyskland det enda landet i världen som har en lag om kondomanvändning. I alla andra länder är prostitution antingen olagligt och där det är tillåtet så finns ingen reglering av skydd.

Men det verkar som om allt rullar på som vanligt i Tyskland nu. Läste på ISG om Dietzenbach söder om Frankfurt. Den brukar kallas the creampie club eftersom kunderna ligger med tjejerna utan skydd där. Det var lite stiltje i somras men nu verkar det vara business as usual där.
Citera
2018-01-21, 22:55
Medlem
ILoveBerlins avatar
Citat:
Snyggast tjejer på FKK utan en massa regler: Schweiz.
Testa Globe i Zürich men det kommer att kosta!

Inga FKK i Spanien.

Prag har 1 FKK-klubb: Sexy Sauna Club. Jag har skrivit recension om den.
Grymt snygga tjejer men so so service-nivå... Allt kostar extra.

Tjejerna i Düsseldorf håller en betydligt högre service-nivå. Speciellt Living-Room. Åldern på tjejerna är 20-35 precis som på Artemis. Artemis är livrädda att de ska bryta mot regler. Politikerna vill stänga klubben.... (Razzian...)
I Düsseldorf har du dessutom många Sauna-clubs att välja på med olika inriktning. (Golden Time, Living-Room, Dolce Vita, Magnum, Oceans, Acapulco Gold, Acapulco Velbert) Om inte den ena klubben passar så kanske den andra gör det.

Tack för tipsen! Va inne och kolla Globe i Zurich och inträdet är ju samma som Artemis fast 30min Sessionerna var dyrare. Cirka 1170kr för 30min på Globe kontra 600kr på Artemis. Men då skrev ju Globe full Service för dom pengarna. Vet du om det ingår Kyssar, bbbj och CIM i full service? Isf är det ju inte dyrare än Artemis var.

Men herrejisses var läckra brudar dom hade på bilderna. Fast det hade ju Artemis med när dom väl hade bilder så man kanske inte ska lita helt på dem? Har du besökt Globe själv?
Citera
2018-01-21, 23:03
Medlem
ILoveBerlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Sant, Globe i Zürich och dess systerklubb Club History utanför Basel och en del andra ställen i Schweiz får nog anses vara bäst i Europa när det gäller utseende och servicenivå. Har varit på History här om året och ska snart dit igen.

Om du vill ha lite Artemiskänsla när det gäller lokaler och utseendenivå på tjejerna så kan Palace i Frankfurt vara ett alternativ men du får inte den service man får i Düsseldorf.

Så vitt jag vet så är Tyskland det enda landet i världen som har en lag om kondomanvändning. I alla andra länder är prostitution antingen olagligt och där det är tillåtet så finns ingen reglering av skydd.

Men det verkar som om allt rullar på som vanligt i Tyskland nu. Läste på ISG om Dietzenbach söder om Frankfurt. Den brukar kallas the creampie club eftersom kunderna ligger med tjejerna utan skydd där. Det var lite stiltje i somras men nu verkar det vara business as usual där.

Shit. Knulla 100 gubbar om dagen utan skydd är ju som att be om aids, och samma gäller såklart gubbarna som knullar henne utan kondom 😧 Jo det är sant att service med är viktigt. Men för mig är utseendet minst lika viktigt. Det finns tillfällen jag inte gått fram till nån på Artemis på 3tim pga att jag är kräsen. Att då ta ett ställe med mindre snygga brudar är såklart en risk att det blir onödigt utraget på tiden innan man hittar nån. Men samtidigt vill jag ha bra service, vilket jag tidigare fått 7 av 10ggr på Artemis tycker jag nog. Bortsätt från senaste fiaskot där då 🙂

Hellre betala mer och få både utseende och service då...
Citera
2018-01-21, 23:29
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Shit. Knulla 100 gubbar om dagen utan skydd är ju som att be om aids, och samma gäller såklart gubbarna som knullar henne utan kondom 😧 Jo det är sant att service med är viktigt. Men för mig är utseendet minst lika viktigt. Det finns tillfällen jag inte gått fram till nån på Artemis på 3tim pga att jag är kräsen. Att då ta ett ställe med mindre snygga brudar är såklart en risk att det blir onödigt utraget på tiden innan man hittar nån. Men samtidigt vill jag ha bra service, vilket jag tidigare fått 7 av 10ggr på Artemis tycker jag nog. Bortsätt från senaste fiaskot där då 🙂

Hellre betala mer och få både utseende och service då...

Utseende är viktigt men jag knullar hellre en sjua med charm och personlighet än en tia som är kall och ointresserad. Har man otur så känner man att tjejen bara vill tjäna sina pengar och skiter i dig. Har man tur är det att som att vara med en flickvän. Iblan klickar personkemin väldigt bra. Det är inte bara teater utan många tjejer vill ha kul på jobbet och gillar att snacka.
Citera
2018-01-22, 00:00
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Tack för tipsen! Va inne och kolla Globe i Zurich och inträdet är ju samma som Artemis fast 30min Sessionerna var dyrare. Cirka 1170kr för 30min på Globe kontra 600kr på Artemis. Men då skrev ju Globe full Service för dom pengarna. Vet du om det ingår Kyssar, bbbj och CIM i full service? Isf är det ju inte dyrare än Artemis var.

Men herrejisses var läckra brudar dom hade på bilderna. Fast det hade ju Artemis med när dom väl hade bilder så man kanske inte ska lita helt på dem? Har du besökt Globe själv?
Tjejerna i Globe är lika sexiga i verkligheten men framför allt så är det en hög minsta nivå. jag har varit med några stycken där och alltid varit nöjd senast för ett par veckor sedan.
Full service är kyssar, bbbj och sex. CIM är extra.
Citera
2018-01-22, 15:57
Medlem
Citat:

Nej det finns två i Holland, Saunaclub Sixsens också.

Citat:
Läste på ISG om Dietzenbach söder om Frankfurt. Den brukar kallas the creampie club eftersom kunderna ligger med tjejerna utan skydd där. Det var lite stiltje i somras men nu verkar det vara business as usual där.

Det finns fler mindre klubbar där man inte behöver använda kondom alls. Men det är inte så farligt som det låter. Tjejerna testas regelbundet och gästerna är mest äldre tyska stamkunder.

Citat:
Det är inte bara teater utan många tjejer vill ha kul på jobbet och gillar att snacka.

Dom har nog ett ganska lugnt jobb. Sitter och röker och snackar med sina vänninor eller med gäster. Sen går dom iväg en stund och suger lite kuk. Det är nog lugnare och bättre betalt än att jobba på fabrik i Rumänien.
Citera
2018-01-22, 16:07
Medlem
Citat:
Förstår inte varför nån (varken kund eller tjej) skulle ha nåt emot underkläder? Är ju som att vi män skulle ha en dag i veckan vi fick ha badrock på oss och resten av veckan gå helt nakna. Inte fan skulle jag valt gå naken då utan varit tacksam för "badrocksdagen"

Jag var en gång på en swingersklubb där man var helt naken. Man hade bara en liten handduk att sitta på. Men det var inte så farligt. Man vande sig vid det. Det fanns också en liten FKK klubb tidigare i Berlin som hette La Folie där man också bara hade en handduk att sitta på. Den finns inte kvar längre. Jag var aldrig där. Det vore kul om det var helnaket för gäster på FKK kanske en dag i veckan eller så. Inte just på Artemis men på nån FKK.

Edit. jag tror inte brudarna bryr sig speciellt mycket av att vara nakna. Tjejer passar bra att vara helt nakna. Det är värre med en massa dinglande kukar på män. Hessendress är en bra kompromiss. Badrock är onödigt.
Senast redigerad av barnfitta 2018-01-22 kl. 16:29.
Citera
2018-01-22, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta

Dom har nog ett ganska lugnt jobb. Sitter och röker och snackar med sina vänninor eller med gäster. Sen går dom iväg en stund och suger lite kuk. Det är nog lugnare och bättre betalt än att jobba på fabrik i Rumänien.

de smarta hittar nån rik äldre tysk och gifter sig. resten kommer att komma på att de inte kan hålla på hur länge som helst när tuttarna börjar hänga och ansiktena falla.
Citera
2018-01-22, 18:16
Medlem
Nu börjar det närma sig för mitt första FKK besök i Berlin.
Jag har ju varit med en hel del horor, men aldrig på FKK. Jag vill inte komma in och att det lyser nybörjare i pannan.
Hur gör man när man kommer dit? Som jag föstår det så finns det många olika rum. Var brukar tjejerna hänga? Var är det bra att vara om man vill dra sig lite tillbaka?
Går man runt och spannar på tjejerna, eller går dom omkring och visar upp sig?

När jag väl har hittat min tjej, går jag bara fram och frågar om hon vill knulla?
Förhandlar man om priset eller är det €60/halvtimme som gäller?
Är det fasta priser på extratjänster som analt eller förhandlar man?
Vilka andra extratjänster säljer dom?
Är det samma pris för ett knull som ett BJ? Eller kan man ta ett BJ i bion till annat pris?

Är tjejerna helt nakna, eller har dom en liten string? Har dom leksaker så att man kan leka lite med dom?

Det känns lite spännande att äntligen få komma till godisbutiken och välja bland nakna skönheter.
Citera
2018-01-22, 18:47
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
Nu börjar det närma sig för mitt första FKK besök i Berlin.
Jag har ju varit med en hel del horor, men aldrig på FKK. Jag vill inte komma in och att det lyser nybörjare i pannan.
Hur gör man när man kommer dit? Som jag föstår det så finns det många olika rum. Var brukar tjejerna hänga? Var är det bra att vara om man vill dra sig lite tillbaka?
Går man runt och spannar på tjejerna, eller går dom omkring och visar upp sig?

När jag väl har hittat min tjej, går jag bara fram och frågar om hon vill knulla?
Förhandlar man om priset eller är det €60/halvtimme som gäller?
Är det fasta priser på extratjänster som analt eller förhandlar man?
Vilka andra extratjänster säljer dom?
Är det samma pris för ett knull som ett BJ? Eller kan man ta ett BJ i bion till annat pris?

Är tjejerna helt nakna, eller har dom en liten string? Har dom leksaker så att man kan leka lite med dom?

Det känns lite spännande att äntligen få komma till godisbutiken och välja bland nakna skönheter.

Är du medveten om att du är i recensionstråden?
Är du läskunnig?

Ja, dom kommer känna lukten av nybörjare utan att du kan göra något åt det !

När man hittat en tjej dansar man två var runt henne samtidigt som du kluckar ett guturalt ljud i jämnt tempo.
Citera
2018-01-22, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Är du medveten om att du är i recensionstråden?
Är du läskunnig?

Ja, dom kommer känna lukten av nybörjare utan att du kan göra något åt det !

När man hittat en tjej dansar man två var runt henne samtidigt som du kluckar ett guturalt ljud i jämnt tempo.

Ha ha ha
Citera
2018-01-22, 18:59
Medlem
BlueStars avatar
Några fler inlägg utbrutna ur Artemistråden och flyttade hit dit de mer hör hemma.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in