Citat:
Snyggast tjejer på FKK utan en massa regler: Schweiz.
Testa Globe i Zürich men det kommer att kosta!
Holland har bara en FKK: YinYang i Roermond.
Inga FKK i Spanien.
Prag har 1 FKK-klubb: Sexy Sauna Club. Jag har skrivit recension om den.
Grymt snygga tjejer men so so service-nivå... Allt kostar extra.
Tjejerna i Düsseldorf håller en betydligt högre service-nivå. Speciellt Living-Room. Åldern på tjejerna är 20-35 precis som på Artemis. Artemis är livrädda att de ska bryta mot regler. Politikerna vill stänga klubben.... (Razzian...)
I Düsseldorf har du dessutom många Sauna-clubs att välja på med olika inriktning. (Golden Time, Living-Room, Dolce Vita, Magnum, Oceans, Acapulco Gold, Acapulco Velbert) Om inte den ena klubben passar så kanske den andra gör det.
Testa Globe i Zürich men det kommer att kosta!
Holland har bara en FKK: YinYang i Roermond.
Inga FKK i Spanien.
Prag har 1 FKK-klubb: Sexy Sauna Club. Jag har skrivit recension om den.
Grymt snygga tjejer men so so service-nivå... Allt kostar extra.
Tjejerna i Düsseldorf håller en betydligt högre service-nivå. Speciellt Living-Room. Åldern på tjejerna är 20-35 precis som på Artemis. Artemis är livrädda att de ska bryta mot regler. Politikerna vill stänga klubben.... (Razzian...)
I Düsseldorf har du dessutom många Sauna-clubs att välja på med olika inriktning. (Golden Time, Living-Room, Dolce Vita, Magnum, Oceans, Acapulco Gold, Acapulco Velbert) Om inte den ena klubben passar så kanske den andra gör det.
Sant, Globe i Zürich och dess systerklubb Club History utanför Basel och en del andra ställen i Schweiz får nog anses vara bäst i Europa när det gäller utseende och servicenivå. Har varit på History här om året och ska snart dit igen.
Om du vill ha lite Artemiskänsla när det gäller lokaler och utseendenivå på tjejerna så kan Palace i Frankfurt vara ett alternativ men du får inte den service man får i Düsseldorf.
Så vitt jag vet så är Tyskland det enda landet i världen som har en lag om kondomanvändning. I alla andra länder är prostitution antingen olagligt och där det är tillåtet så finns ingen reglering av skydd.
Men det verkar som om allt rullar på som vanligt i Tyskland nu. Läste på ISG om Dietzenbach söder om Frankfurt. Den brukar kallas the creampie club eftersom kunderna ligger med tjejerna utan skydd där. Det var lite stiltje i somras men nu verkar det vara business as usual där.