2026-08-31, 19:38
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Några funderingar:

Hur hanterar ni nervositet i samband med
besök? speciellt när många tjejer känner igen en om man varit där flera gånger.

en annan grej jag alltid tyckt är jobbig, iaf i Artemis, är att tjejerna knappt pratar med en även om de sätter sig bredvid på samma soffa. Men sen ser man de snyggaste brudarna där snacka med andra män jättelänge, utan att de ens går upp på rum.
De de snackar med verkar vara den typen av män som inte skulle ha svårt att kunna träffa brudar på det naturliga sättet utan att betala för det..

Detta har lett till stor frustration hos mig, då den enda anledningen jag besökt ställen som Artemis är för att jag inte lyckas träffa tjejer på det naturliga sättet och kunna skaffa en flickvän...

så liksom när man till och med är på en fkk bordell och brudarna verkar spendera mycket tid med andra mer "populära" män eller vad man ska kalla det, och inte ens kommer och konverserar med mig annat än för att fråga om att gå upp på rum, så blir jag väldigt avundsjuk. om de inte går upp på rum undrar jag varför ens de spenderar tid på det sättet.
har ibland undrat om de kanske betalar tjejerna för umgänge i loungen men tror inte att varenda en gör det.

Blir påmind om hur jag även i verkliga livet blir avvisad av de tjejer jag är intresserad av..

det allra jobbigaste när man är på såna ställen är dock på rummet, när jag är med en skitsnygg 10/10 och jag blir för blyg i rummet. känns väldigt jobbigt att man äntligen är med en kvinna som ser ut som en drömmens kvinna men man är för nervös och beter sig väldigt blygt.
övertänker typ allt. de gånger jag tagit 1timma så man kan komma 2 gånger, mellan rundorna när man vilar så hade jag egentligen velat krama om o ligga och mysa med den tjej man är med, men det känns väldigt pinsamt att fråga om sånt då man är där för att knulla.
blir istället att man bara vilar och tjejen ligger en bit bort från en..

till sist, dessa ställen är så beroendeframkallande..
Varje dag tänker jag tillbaka till mina tidigare besök och spenderar flera timmar med att tänka på det och längta tillbaka dit.
blir svårt att fokusera på vardagen. hur gör ni för att inte låta dessa ställen uppta för mkt av ens tankar?
På en del ställen är det väl en hel del lokala stammisar? En svensk som kanske dyker upp 2-4 gånger om året känns nog igen efter ett tag, men säg att det finns ett gäng lokala gubbar som träffas varje onsdag. De kommer att lära känna tjejerna på ett helt annat sätt även om de knullar mindre än en svensk gör vid varje besök.
Jämför med din lokala kvarterskrog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in