Citat:
Ursprungligen postat av
lrikard21
Hur fungerar det på en FKK, tänkte mellan man träffar tjejer. Behöver väldigt lång tid på att återhämta mig och det bästa sättet att komma igång igen för mig är nog helt enkelt att hitta på något annat. Vad kan man göra på en FKK i övrigt?
Sitta och surfa kan/får man göra det? Finns det möjlighet att träna, menar styrketräning. Antar att det finns mat? är den god och vad kostar det? Fanns det äggröra så vore det nog kalas eftersom jag älskar äggröra och ägg är ett säkert sätt att komma igång igen...

Finns en bra tråd!
(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!)
Finner det väldigt märkligt att du inte hittat den!?
Där står allt du vill veta och mer därtill.
Men du kan relaxa, bada, styrketräna, se på sport, dricka kaffe i baren, eller öl juice etc och all mat ingår. Maten på just Artemis varierar mellan uthärdlig och dynga, but enjoy!
Tipsar om mina recensioner därifrån! De avhandlar just ämnet äggröra i minutiös detalj! Nästan mer än sexet faktiskt!
EDIT:
Du kan surfa i receptionen. Finns en soffa där. Men inget wifi! Mobiler är ej tillåtna i övrigt, men småfuskas väl en del med...
PS
Äggröran serveras fram till 15,00, kom i tid, den är godast fram till 13,30... Sen...