2016-05-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Vilka klubb som är bäst är väldigt individuellt, för några år sedan så tyckte jag att Mainhattan var min favoritklubb men efter ett par dåliga besök förra sommaren och hösten så föredrar jag numera Oase. Mainhattans lineup verkade ha försämrats enormt gentemot ett par år tidigare samtidigt så har Oases ombyggnad gjort den klubben betydligt bättre framför allt på sommarhalvåret.
Vädigt individuellt vad man gillar. Så är det. Man får pröva några ställen och bilda sig en egen uppfattning. Och helst vänta med att kalla en club för en favorit innan minst 3 besök. Samtidigt som man testat ett antal andra ställen!

Men det här förstår jag inte. Hur menar du att ombyggnaden gjort Oase betydligt bättre på sommaren? Visst är det bra utomhus på sommaren, men det var bra innan ombyggnaden också.
Citera
2016-05-18, 19:36
Medlem
Måste säga att jag känner mig grymt sugen att prova.

Hur tar man sig bäst från Göteborg? Går det direktflyg?

Hur skulle ni lägga upp det om man vill prova och hur skulle en budget för det kunna se ut?
Citera
2016-05-18, 19:50
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrikard21
Måste säga att jag känner mig grymt sugen att prova.

Hur tar man sig bäst från Göteborg? Går det direktflyg?

Hur skulle ni lägga upp det om man vill prova och hur skulle en budget för det kunna se ut?

Lufthansa flyger direkt till både Düsseldorf och Frankfurt från Landvetter. Du bör i alla fall räkna med minst 3000 kr för inträde och sex om du ska vara där en hel dag eller en hel natt.
Citera
2016-05-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Lufthansa flyger direkt till både Düsseldorf och Frankfurt från Landvetter. Du bör i alla fall räkna med minst 3000 kr för inträde och sex om du ska vara där en hel dag eller en hel natt.

Tänkte att det kanske var enklare (och billigare?) till Berlin. Men det är det kanske inte och du rekommenderar dom ställena du skrev?

Är ju lite kräsen, speciellt om jag skall göra något sådant här, så vill helst ha bra utbud och fina tjejer, givetvis med bra service också. Annars lär jag bli besviken...

Men räknar du sex med i 3000 SEK så är det ju inte så farligt med tanke på att man får inte mycket sex i Sverige för 3000....
Senast redigerad av lrikard21 2016-05-18 kl. 20:13.
Citera
2016-05-18, 20:45
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Tänkte att det kanske var enklare (och billigare?) till Berlin. Men det är det kanske inte och du rekommenderar dom ställena du skrev?

Är ju lite kräsen, speciellt om jag skall göra något sådant här, så vill helst ha bra utbud och fina tjejer, givetvis med bra service också. Annars lär jag bli besviken...

Men räknar du sex med i 3000 SEK så är det ju inte så farligt med tanke på att man får inte mycket sex i Sverige för 3000....
Air Berlin har flera turen / dag till Berlin (Tegel) från GOT.
Berlin är ju smidigast att ta sig till och omkring i. Utbudet är svårt att tycka om, då smaken är så olika.
Citera
2016-05-18, 23:08
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Air Berlin har flera turen / dag till Berlin (Tegel) från GOT.
Berlin är ju smidigast att ta sig till och omkring i. Utbudet är svårt att tycka om, då smaken är så olika.

När jag tittade nu senast så är Eurowings från Landvetter till Düsseldorf bra mycket billigare än Air Berlin till Berlin.
Citera
2016-05-19, 00:18
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17

Men det här förstår jag inte. Hur menar du att ombyggnaden gjort Oase betydligt bättre på sommaren? Visst är det bra utomhus på sommaren, men det var bra innan ombyggnaden också.

Vad jag menade var att faciliteterna har blivit bättre, utomhusdelen har alltid varit bra. Men att Oasis som klubb bör upplevas på sommaren.
Citera
2016-05-19, 05:53
Medlem
BlueStars avatar
Citat:

I Berlin har du ju bara Artemis, och den klubben har ju blivit lite si och så på senare tid enligt många recensioner därifrån, och det finns ju en viss risk att den tvingas stänga igen någon gång framöver efter det som hänt där de senaste månaderna, därför rekommenderade jag Düsseldorf eller Frankfurt.

Fast du kanske hade tänkt på andra ställen än Artemis i Berlin? Det är i så fall föremål för en annan tråd, då Artemis är den enda FKK-klubben i Berlin.
Citera
2016-05-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
I Berlin har du ju bara Artemis, och den klubben har ju blivit lite si och så på senare tid enligt många recensioner därifrån, och det finns ju en viss risk att den tvingas stänga igen någon gång framöver efter det som hänt där de senaste månaderna, därför rekommenderade jag Düsseldorf eller Frankfurt.

Fast du kanske hade tänkt på andra ställen än Artemis i Berlin? Det är i så fall föremål för en annan tråd, då Artemis är den enda FKK-klubben i Berlin.

Vilket ställe rekommenderar du för en nybörjare som varken har erfarenhet av FKK eller är så resvan. Menar alltså med avseende på lätthet att ta sig ditt och själva stället.

När det gäller tjejer så gillar jag nog bäst små näta söta tjejer som är så naturliga som möjligt. Dvs inget extremt eller överdrivet, och så gärna unga tjejer. Tänkte det är bäst att börja så om det är något ställe som har mer av den varan.
Citera
2016-05-19, 21:14
Medlem
Hur fungerar det på en FKK, tänkte mellan man träffar tjejer. Behöver väldigt lång tid på att återhämta mig och det bästa sättet att komma igång igen för mig är nog helt enkelt att hitta på något annat. Vad kan man göra på en FKK i övrigt?

Sitta och surfa kan/får man göra det? Finns det möjlighet att träna, menar styrketräning. Antar att det finns mat? är den god och vad kostar det? Fanns det äggröra så vore det nog kalas eftersom jag älskar äggröra och ägg är ett säkert sätt att komma igång igen...
Citera
2016-05-19, 21:25
Medlem
Citat:
Vilket ställe rekommenderar du för en nybörjare som varken har erfarenhet av FKK eller är så resvan. Menar alltså med avseende på lätthet att ta sig ditt och själva stället.

När det gäller tjejer så gillar jag nog bäst små näta söta tjejer som är så naturliga som möjligt. Dvs inget extremt eller överdrivet, och så gärna unga tjejer. Tänkte det är bäst att börja så om det är något ställe som har mer av den varan.
I Frankfurt stämmer nog Mainhattan in bäst på det du frågar efter här. Om du väljer ett hotell nära Frankfurt Hbf så har du inte långt till en spårvagnstation som tar dig till Mainhattan. Din beskrivning av vilka tjejer du gillar passar oerhört bra med Mainhattan också, du lär hitta mycket att välja på där. På Mainhattan får inte tjejerna ragga på dig i spautrymmet så där kan du slappna av i lång tid mellan rumsbesöken i lugn och ro.
Citera
2016-05-19, 23:29
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Hur fungerar det på en FKK, tänkte mellan man träffar tjejer. Behöver väldigt lång tid på att återhämta mig och det bästa sättet att komma igång igen för mig är nog helt enkelt att hitta på något annat. Vad kan man göra på en FKK i övrigt?

Sitta och surfa kan/får man göra det? Finns det möjlighet att träna, menar styrketräning. Antar att det finns mat? är den god och vad kostar det? Fanns det äggröra så vore det nog kalas eftersom jag älskar äggröra och ägg är ett säkert sätt att komma igång igen...

Finns en bra tråd!

(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!)

Finner det väldigt märkligt att du inte hittat den!?

Där står allt du vill veta och mer därtill.

Men du kan relaxa, bada, styrketräna, se på sport, dricka kaffe i baren, eller öl juice etc och all mat ingår. Maten på just Artemis varierar mellan uthärdlig och dynga, but enjoy!
Tipsar om mina recensioner därifrån! De avhandlar just ämnet äggröra i minutiös detalj! Nästan mer än sexet faktiskt!

EDIT:

Du kan surfa i receptionen. Finns en soffa där. Men inget wifi! Mobiler är ej tillåtna i övrigt, men småfuskas väl en del med...

PS
Äggröran serveras fram till 15,00, kom i tid, den är godast fram till 13,30... Sen...
Senast redigerad av IaveAfstrCARthenU 2016-05-19 kl. 23:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in