Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
BlueStars avatar

Moderatormeddelande

Postat av BlueStar 2012-05-07, 19:46
Medlem
I den här tråden skriver vi och kommenterar recensioner av FKK-klubben Artemis i Berlin, samt av de prostituerade kvinnor som jobbar där och de sexuella tjänster vi som besökare köpt där.

Observera att tråden omfattar ENBART upplevda sexköp på Artemis. Vistelser i Berlin som omfattar sexköp på fler håll än bara Artemis ska tas i separata trådar.

Allmänna frågor om vad man bör tänka på där inne, hur man tar sig dit med taxi/lokaltrafik, rekommendationer på bra hotell i närheten etc. bör i första hand tas i huvudforumet, exempelvis i den här tråden:

(FB) Den stora frågetråden om FKK (sammanfogad/mod)

//Moderatorerna i Eskortservice och prostitution
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2014-03-08 kl. 18:19. Anledning: Uppdaterade riktlinjerna för tråden
2012-05-10, 00:06
  #2
Medlem
glennmeisters avatar
Tänkte stå för trådens första recension!

Var i Berlin på jobb i förra veckan, hade planer på att kika in Artemis under tisdagen. Men blev sjuk och sängliggandes på hotellet fram till torsdagen. Så på torsdagskvällen hoppade jag in i en taxi och begav mig mot Artemis.

Väl där så får jag stå i kö vid receptionen, för att sedan visa legg, betala 80€ och få nyckel, armband och badrock! Tjejen i receptionen frågade om det var första gången jag var där, men jag ljög och sa nej för jag redan hade läst mig till vad som skulle utspela sig.

Det första som slår mig när jag kommer in i lokal är hur bra tjejerna ser ut och hur bra stämningen är. Detta är första gången jag gör något sånt här och hade inte förväntat mig detta. När jag kommer dit skulle jag uppskatta att det var 70% tjejer och 30% killar där. Jag kikar runt lite på de olika våningarna tills jag slår mig ner med en cola i den stora baren. Egentligen hade jag lovat mig själv att jag skulle vara kall och vänta tills jag hittade någon jag verkligen klickade med. Men eftersom jag inte hade haft en utlösning på 6 dagar så är jag ganska ivrig på att sätta igång.

En av de första tjejerna som kommer fram till mig kallar sig Miana, en blond rumänsk tjej på 25 år. Hon är kort, smal och har väldigt fina små bröst. Vi snackar ett tag och hon blir lite förvånad när jag säger att jag bara är 20 år gammal. När hon suttit i mitt knä och kört lite dirty talk så beslutar vi oss för att gå mot ett rum. På väg mot rummet säger hon, "You're not shy right? because I hate shy guys!". Vilket på något sätt gläder mig för hon verkar verkligen gilla sitt jobb.

Miana

Hon börjar direkt suga av mig en stund innan hon hoppar upp på mig och rider mig. Hon rider faktiskt riktigt bra och varierar sig rätt bra. Efter en stund så ber jag henne ställa sig på alla fyra så jag kan ta henne bakifrån. Det tar inte sådär jättelång tid innan jag kommer och hon verkar nästan bli lite besviken (20 minuter hade då gått sen hon började suga av mig). När vi går ifrån rummet så säger hon att hon hade velat hålla på längre. Hon får sina 60€ och jag får en puss på kinden.

Kropp 9/10
Ansikte 9/10
Sex 7/10
Attityd 8/10


Efter min första session tar jag det lugnt ett tag, käkar lite av den förvånansvärt goda buffén, sover lite i en solstol på nedervåningen osv. Efter kanske 90 minuter går jag upp igen till baren. De flesta tjejerna sitter i grupper med varandra och pratar. De tjejer som går runt tjötar mest hål i huvudet på mig med "I will make u cum so hard in my mouth baby", en del är riktigt påstridiga, speciellt två svarta tjejer som följde efter mig hela kvällen. Efter ett tag så kommer Miana fram till mig igen. Hon hoppar direkt upp i mitt knä och tjötar en bra stund, utan att hon ens nämner att vi ska gå upp på ett rum, vilket var väldigt skönt som omväxling! Efter en stund och några glas vatten senare så frågar jag om hon vill gå upp på ett rum vilket hon inte är sen på att tacka ja till.

Miana (igen)
I rummet så börjar hon suga mig igen, riktigt bra ska sägas. Sen kör vi alla möjliga positioner. Efter ett tag öppnar vi ett fönster och tjötar lite som omväxling. Härifrån går allt ner för mig. Miana masserar mig lite och kollar på mina tatueringar som jag har över hela ryggen och kring magen. Hon frågar lite vad jag gör i Berlin och kommer till slut in på droger av någon anledning. Hon pratar om vilka droger hon håller på med osv.. Egentligen säger hon bara hur hon gillar att dra någon lina när hon festar och lite sånt. Men för mig som har haft problem med ett drogmissbruk under mina tonår, så är detta ganska avtändande, mestadels för jag tycker synd om henne. Vi fortsätter efter en stund sexet och håller på ganska länga i alla möjliga positioner. Jag känner att jag inte är nära en orgasm så hon säger att hon kan suga av mig tills jag kommer. Hon suger säkert 15 minuter non-stop, riktigt bra. Men hennes snack om droger har fått mig börja tänka för mycket och jag kan inte komma. Detta inser jag inte då och vi fortsätter att försöka, både med sex och avsugningar i omgångar. Till slut ger vi upp och hon blir märkbart påverkad av att jag inte kom. Sexet i sig var faktiskt riktigt bra och jag skulle verkligen rekommendera henne! Men tyvärr förstördes våran andra session för mig när hon började prata om droger. Ska väll tillägga att hon sa att hon aldrig tar något när hon jobbar. Egentligen var det mest att hon verkade fascinerad av vad jag gjort tidigare i mitt liv(medans jag själv mest blir äcklad), med droger, som satte igång tankekarusellen.

Vi höll på i 90 minuter (lite mer kanske) men hon säger att hon aldrig kollade på klockan innan vi gick in. Hon säger att hon vill ha 120€, alltså för 60 minuter. Men jag ger henne såklart 180€.

Efter detta så funderar jag faktiskt på att dra mig till hotellet och sova, då jag verkligen känner av att jag varit sängliggandes de senaste dagarna. Men jag tar mig lite käk, dricka och lägger mig och sover lite på nedervåningen. Efter kanske en timma så beger jag mig upp igen och ser att ännu fler killar har strömmat in, men även tjejer såklart!

Efter ett tag så kommer det fram en tjej till mig som jag inte kommer på namnet på. Hon är 32 år från Tyskland, ser kanske ut mer som 27-28, pratar mycket bra engelska och är väldigt charmig. Vi sitter och snackar i säkert 20 minuter innan vi börjar glida över på sex. Hon frågar om jag någonsin har haft sex med någon i hennes ålder, vilket jag har, men svarade ändå nej. Hon lovade mig att hon skulle vara den bästa jag någonsin vart med och hon verkade betydligt mer trovärdigare än alla andra tjejer som kom fram och tjötade. Det kändes rätt och vi gick upp till ett rum.

Okänd tjej
Direkt i rummet så förklarar hon hennes priser, att hon inte har något emot att kyssas och att det inte kostar något extra(for me säger hon, men det gäller säkert alla som har framtänder). Hon säger också att hon har massa extras men dom får jag fråga om. Hon börjar med att suga av mig, och herregud så jävla bra hon gör det! Här försöker jag medvetet slappna av och andas lugnt så jag inte skulle komma. Efter en stund ställer hon sig med sina fötter vid mina axlar och böjer sig fram över min kropp och ner mot min kuk, samtidigt som hon suger av mig. Hon står alltså med raka ben över mig samtidigt som hon suger av mig. Detta var riktigt sexigt och hon sög helt fantastiskt. Efter ett tag säger hon att jag får inte stoppa in några fingrar i henne, men jag får gärna smeka hennes fitta när hon suger av mig. Hon säger typ att hon hade uppskattat det men att jag är kunden och jag bestämmer! Hon är hela tiden väldigt proffsig och säger att jag ska göra vad jag vill, jag bestämmer osv. Vilket gjorde att jag vågade ta för mig på att annat sett som jag tidigare inte känt mig bekväm i (visste inte hur mycket jag skulle våga ta för mig med en betaltjej). När hon har sugit av mig en stund så knullar vi i varenda position jag kan komma på och hon är helt fantastisk i alla. Jag knullar henne bakifrån riktigt hårt och länge och när jag känner att jag börjar närma mig känner jag av att jag inte har någon som helst energi kvar. Hon säger att hon kan suga av mig så jag kommer istället och att jag själv fick bestämma om jag skulle komma i hennes mun eller inte (50€ extra). Hon stressar mig inte men jag blir ändå lite stressad och klarar inte av att komma, antagligen är det för att jag tidigare varit sjuk och inte har någon som helst ork kvar i kroppen. Det har nu gått ganska exakt en timma och vi lägger oss och snackar lite ist. Efter ett tag kollar jag på klockan men då säger hon "Dont worry, I wont charge you for talking". Så vi ligger kvar och snackar ganska länge och jag får lära mig en del om henne osv. Hon är riktigt charmig och rolig hela tiden! Efter säkert en halvtimma frågar hon om vi ska försöka igen, men jag är helt slut och säger att vi ska nog ge upp.

Kropp 7/10
Ansikte 8/10
Sex 10/10
Attityd 10/10


Så vi går till skåpet och jag ger henne 180€, hon ville bara ha 120€. Detta är en tjej jag verkligen skulle rekommendera! Sexet bland det bästa jag haft, avsugningen var den bästa jag fått och hon kunde mycket bra engelska och var väldigt trevlig på alla sätt! Tyvärr har jag ingen aning om vad hon hette. Jag har svårt att uppskatta hennes längd men hon hade axellångt brunt hår, var smal med ganska stor mjuk rumpa, ganska små lite hängiga bröst och en ganska framstående leverfläck på slutet av revbenet.

Efter de första två omgångarna kände jag att detta inte var något för mig, men tjej nr 2 fick mig på andra banor. Dock tror jag kanske att jag hade lite flax när jag träffade henne och har beslutat mig för att inte göra om något liknande igen. Jag kände mig inte helt bekväm i att betala för sånt här, då det var helt nytt för mig. Men vem vet vad som händer i framtiden! Dock är jag glad att jag testade det, jag är absolut en erfarenhet rikare och jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det! Så är det någon som sitter hemma och funderar på att sticka dit, så tveka inte! Man lever bara en gång, och det vore synd att gå miste om en sån här upplevelse!

Ska väll tillägga att jag redan nu känner att det kanske hade varit kul att åka dit någon gång, när jag är helt 100 rent fysiskt
Citera
2012-05-10, 08:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glennmeister
Efter ett tag så kommer det fram en tjej till mig som jag inte kommer på namnet på. Hon är 32 år från Tyskland, ser kanske ut mer som 27-28, pratar mycket bra engelska och är väldigt charmig. Vi sitter och snackar i säkert 20 minuter innan vi börjar glida över på sex. Hon frågar om jag någonsin har haft sex med någon i hennes ålder, vilket jag har, men svarade ändå nej. Hon lovade mig att hon skulle vara den bästa jag någonsin vart med och hon verkade betydligt mer trovärdigare än alla andra tjejer som kom fram och tjötade. Det kändes rätt och vi gick upp till ett rum.

Jag tycker det låter som Leni (som hon uttalar som Lenny), låter det bekant?
Citera
2012-05-10, 10:27
  #4
Medlem
glennmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nukrimo
Jag tycker det låter som Leni (som hon uttalar som Lenny), låter det bekant?

Faktiskt! Det var säkert hon!
Citera
2012-05-12, 20:47
  #5
Medlem
Nestor Xs avatar
Jag postar i denna tråden då det här är uppföljning på tidigare inlägg jag skrivit här. Det står moderatorer fritt att flytta mitt inlägg till samlingstråden.
Då var det avklarat för min del. Mitt besök på Artemis både infriade och överträffade mina förväntningar. Anlände till Berlin med min bil på onsdagen och tillbringade torsdagen förmiddag och tidig eftermiddag i centrum cyklandes på min lilla hopfällbara cykel innan jag anlände Artemis vid fyratiden med två öl och ett litet grönt piller innanför västen. Redan vid receptionen häpnade man. Här sprang snygga tjejer omkring helnakna eller nödtortigt klädda med små höftstycken som ändå visade allt som kunde visas. Efter någon timme blir man avtrubbad av nakenheten och kan slappna av något. Vidare i historien så placerade jag mina värdesaker i ett låsbart fack, klädde av mig duschade samt tog på en badrock och badtofflor av plast. Begav mig sedan till loungen eller the smoking room som är centralen i verksamheten. Planen var att få en överblick och kolla in tjejerna som fanns där. Fick förslag direkt men sade att jag aldrig varit där förr och ville smälta intrycken först. Det höll dock inte så många minuter förrän en ung spansk tjej Paula kom med förslag och efter viss förhandling kom vi överens. Mina krav är inte så stora jag vill ha en GFE med kyss och smek. Det blev inte riktig så. Paula som har både fin kropp och ser bra ut på alla sätt hade bara ett intresse nämligen att få mig att komma så snabbt som möjligt och behandlade mig som ett objekt mer än som en älskare. Hon tyckte att jag var jobbig och gjorde henne nervös för att jag pratade för mycket och inte koncentrerade mig på sexet. Hon vägrade att kyssas och att se mig i ögonen under akten. Sjävklart så kom jag inte men jag var artig och talade om att jag var nöjd även utan uttömning och att jag skulle knulla fler efter henne. Betalade henne 60 € och efter dusch och bastu gick jag in i loungen igen.
Tog en kaffe och fick syn på en riktig skönhet som log hastigt i spegeln mot mig. Vi började prata lite löst och efter lite förhandling gick vi upp till rummet och en av de härligaste upplevelser jag haft i mitt ganska så långa liv. Sandy heter hon från Rumänien enligt egen uppgift 22 år men troligen ett par tre år äldre men det syns inte. Hon är helt enkelt skitsnygg med ett par fantastiska ögon i ett riktigt sött ansikte och en slank fräsch kropp till det. Brösten är inte så stora men mycket välformade. Hon verkade lätt att prata med så jag bestämde med en gång att här räckte inte en halvtimme så nu skulle det bli en hel timme och det var hon helt med på. Hon fjäskade duktigt och överdrev en del om hur stort mitt organ var men jag har alltid ansett mig vara en very ordinary man. Men man slickar i sig allt när man är hungrig. Först gav hon mig massage i tio minuter och sedan startade den häftigaste sexupplevelse jag haft på många år. Hon gjorde allt i alla ställningar glatt och med ett leende hon sög min kuk utan gummi och lekte med den. Det blev kyssar och smek med full ögonkontakt både direkt och i spegel. När en kvart var kvar så ville jag få till min orgasm men det verkade som det gröna pillret förvandlat mig till en mycket ståndaktig man men oförmögen att skjuta en salva. I alla fall så med gemensamma ansträngningar lyckades jag få till det med bara ett par minuter kvar och då kände jag mig som en urvriden disktrasa. Alla glada och nöjda och ner till värdefacket där jag betalade henne 120 € enligt taxan samt gav henne 20 € i bonus för väl utfört arbete. Tack Sandy du skall alltid finnas i mitt minne och mitt hjärta. Kuken spritter bara jag tänker på dig.
Nåväl nu var klockan närmare halv åtta på kvällen och jag hade för avsikt få till ännu ett avslut men insåg att jag behövde ett par timmars vila innan jag samlat mig fysiskt och kunde genomföra ett samlag till. Det blev dusch och bastu och lite simma i den lilla poolen. Förslag kom hela tiden men jag förklarade att det skulle ta tid innan jag kunde få till det. Klockan nio tog jag ett piller till och fick förslag från ännu en vrålsnygg jättesöt tjej som hette Susie. Talade om att jag var intresserad men behövde mer tid och hon skulle återkomma efter en halvtimme men hon syntes inte till mer och jag fick syn på en annan tjej som också försvann innan jag hann att ta kontakt. Mitt när jag sitter och misströstar kommer en blondin med ett jätteleende och sätter sig hos mig. Hon berättar att hon är ryska men varit i Tyskland många år. Hon är väl inte purung direkt någonstans runt trettio gissar jag och det påstår hon själv så småningom då hon också berättar att hennes namn är Ella. Ellas kropp är helt ok. Inte så lång med en nätt välsvarvad kropp. Brösten är normalstora men snygga. Möjligtvis att de är något påbättrade men hon ser verkligen trevlig ut. Hon har en tatuering i svanken men det stör inte mig. Den här tjejen är ett superproffs och skall man få en bättre avsugning tror jag att man måste gå till en bög som vet hur det känns. Dessutom är hon positiv och glad. Skulle gärna ha henne som flickvän. Även Ella gjorde allt för min trivsel och jag funderade på att förlänga med en halvtimme till för att få en stilig avslutning men nu började jag känna mig sliten. Jag är ju senior dvs över 60 så jag berättade att jag var nöjd och att det var tid att ta mig tillbaka till mitt hotell. Så blev jag av med ytterligare 60 € plus 10 € och även fast jag inte kom denna gången anser jag att jag fick full valuta för pengen.
Sammanfattning av mitt Artemis besök. Med en positiv attityd och oräddhet att visa upp sin kropp samt små piller kan man få en nystart här på sitt erotiska liv här. Tjejer som här i Sverige närmast anklagar en för sexuella trakasserier om man bara tittar på dem lägger upp sig för dig här för en rimlig penning. Frågan är bara. Var skall jag åka nästa gång?
Citera
2012-05-13, 07:17
  #6
Medlem
fkkgoers avatar
Hej!

Grattis till ett lyckat besök och tack för en bra recension. Du lyckades träffa en legend, Ella. Om du läser tyska och engelska forum så kommer du att märka att hon är mycket omskriven och att hon konstant får mycket goda omdömen.

F
Citera
2012-05-13, 11:46
  #7
Medlem
micke_gbgs avatar
Grattis för det lyckade besöket och recensionen!

Det är bara att välja ut en ny klubb och dra vidare i FKK världen.
Citera
2012-05-17, 23:22
  #8
Medlem
pxqs avatar
Jag var på klubben rätt tidigt, och började med att duscha, äta frukost och ta det lugnt. Det kom fram ett antal tjejer som jag tackade nej till, men sen kom det fram en blond tjej som verkade ganska intressan, men jag tackade nej för stunden och sa åt henne möjligtvis senare. För jag ville hinna kolla in tjejerna lite mera, innan jag bestämde mig. Det gick en stund men sen kom hon den blonda fram igen och frågade om jag ville följa med till ett rum, och jag kände det var dags så jag tackade ja och vi gick upp mot ett av rummen.

Började med att smeka varann, jag slickade och sög även på hennes bröst, och frågade om hon kysstes, vilket hon tyvärr inte gjorde. Det var synd tänkte jag, men vi fortsatte att smekas en stund, samtidigt som hon runkar mig, och sedan trädde hon på en kondom och började suga mig. Hon började lugnt, för att sedan gå över till mer intensivt, väldigt skönt. Jag kände strax därpå att det var dags för att knulla, så vi började i missionären men bytte ganska snart till doggy. Jag körde på rätt skapligt i doggy, och sedan greppar hon tag om mig med hennes ben och bestämmer tempot, detta gillade jag starkt, skönt var det också! Vi kör på så en stund, men sedan känner jag att jag vill bli avsugen, så hon börjar suga och runka mig igen. Känner att dagens första orgasm närmar sig, och hon slutar sedan att suga men fortsätter att runka mig och det tar inte lång tid innan jag kommer med ett skapligt sprut.

Ner för att betala och duscha av mig. Dricker lite cola och återhämtar mig. Efter jag bastat, duschat, återhämtat mig och tagit det lugnt ett bra tag så sätter jag mig i stora baren i hopp om att hitta någon snygg tjej, men det är inte någon av dem som kommer fram som känns rätt, så jag bestämde mig för att gå ner och basta lite mera, men på vägen dit så ser jag en riktigt snygg blondin i mitten av stora baren, så jag stannar till vid henne, hälsar och presenterar mig. Växlar några snabba ord innan vi bestämmer oss för att gå upp till ett rum.

Den här tjejen var riktigt snygg, hon finns även på hemsidan, Heather. Vi börjar med att ta på varann och hon jobbar upp ståndet på mig för att sedan trä på kondom och suga mig. Hon suger en stund, väldigt bra, kollar mig djupt i ögonen samtidigt som hon gör det. Grymt! Jag låter henne fortsätta ett bra tag tills jag känner att det är dags att knulla henne. Vi kör ett antal olika ställningar, missionären, doggy, hon red mig, mm. Väldigt tajt och härlig, men bestämmer mig för att jag vill ha lite mer oralt, så hon börjar suga mig igen. Sedan sliter hon av kondomen och börjar runka mig och slicka på pungen. Oj, nu blev det riktigt skönt när hon började slicka på pungen också, blev riktigt förvånad över hur skönt det blev och jag kom ganska fort därefter. Jag talade om för henne att det var väldigt nice, och hon ifrågasatt om jag inte upplevt det förr, och förvånad som jag var så svarade jag nej trots att jag upplevt det förr, fast inte så bra som hon utförde det, haha.

Efter att jag betalat henne så duschade jag av mig och gick ifrån klubben ett tag. Men återvände senare på kvällen. När jag väl kom dit igen hade det kommit betydligt fler gäster och flera snygga tjejer. Jag satt mig i stora baren och tog en ciggarett och kollade läget, strax därpå kom det en tjej som satt sig vid mig och så rökte vi tillsammans och pratade lite. Jag tyckte ändå den här tjejen verkade lovande så jag gav henne en chans efter vi pratat en stund, så vi begav oss upp emot rummen. Tyvärr blev det att vi fick vänta på ett rum, eftersom alla var fulla, men det gjorde inget, i väntan på ett rum satt vi o tog på varann och pratade. Det blev inte så jättelång väntetid ändå.

Inne på rummet så lägger jag mig på sängen och hon börjar kyssa mig på kroppen och arbeta upp mitt stånd, hon trär sedan på kondom och suger. Därefter kör vi lite olika ställningar, men sen känner jag hur kuken börjar slakna, men hon frågar om jag skulle vilja ha en speciell massage, och jag tackar ja. Hon häller på olja på min kuk, och runkar, och använder fingrarna på ollonet, svårt att beskriva vad och hur hon gjorde, men jävlar vad skönt det var. Och hade jag inte valt henne som sista tjej hade jag troligen inte kommit eftersom kuken började bli trött efter dagens äventyr. Hur som helst, massagen var riktigt skön, och det höll på ett tag innan jag kom. Därefter hade vi tid kvar, och trots att folk vänta på rum därute hade hon ingen brådska, vi stannade kvar och pratade med varann. Väldigt intressan tjej, och väldigt kul att hon faktiskt tog sig tid att stanna kvar för att prata trots att folk utanför behövde rum. Riktigt nöjd att få uppleva den där massagen också, klockrent.

Jag kände mig nöjd för dagen och började röra mig mot hotellet efter jag varit med henne, kände att jag ändå inte skulle orkat med mera. Det var ett antal månader sen jag var där så det är lite luddigt, och totalt den dagen var jag med fem stycken, men tyckte dem här tre var mest intressanta att dela med mig utav.
Citera
2012-05-18, 00:40
  #9
Medlem
Kul att se dig i forumet igen pxq! 7 tjejer på 7 timmar hade ju många läsare...

Väl skrivet, och även fast FKK Artemis börjar kännaS som rutin, så tillförde din recension ännu fler guldkorn av nyanser! Tack!

Några andra planer under resten av 2012?
Citera
2012-05-18, 08:23
  #10
Medlem
Antexs avatar
Ja tack för ytterligare en trevlig recension pxq!

Jag träffade senast förra veckan på några svenskar som hamnat på Artemis tack vare ditt inlägg "7timmar 7tjejer".

Så du ska ha all cred!
Citera
2012-05-19, 00:55
  #11
Medlem
pxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kul att se dig i forumet igen pxq! 7 tjejer på 7 timmar hade ju många läsare...

Väl skrivet, och även fast FKK Artemis börjar kännaS som rutin, så tillförde din recension ännu fler guldkorn av nyanser! Tack!

Några andra planer under resten av 2012?

Tack!

Haha, ja den fick ju betydligt fler läsare än vad jag räknade med iaf. Och tack själv för du tog dig tid att läsa!

Jag var en snabbis på Palace i början av året när jag mellanlandade i Frankfurt och hade lite tid över. Fast nu har jag inga direkta planer faktiskt, men det är mycket möjligt att jag åker tillbaks till Tyskland nångång i vinter och besöker någon FKK som jag inte tidigare varit på.

Själv då, några planer? Du får gärna skicka PM så vi inte går allt för ot.

Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Ja tack för ytterligare en trevlig recension pxq!

Jag träffade senast förra veckan på några svenskar som hamnat på Artemis tack vare ditt inlägg "7timmar 7tjejer".

Så du ska ha all cred!

Tack själv!

Haha, jaså? Det var som fan, kul! Hoppas dem tyckte om det då
__________________
Senast redigerad av pxq 2012-05-19 kl. 01:26.
Citera
2012-05-19, 12:39
  #12
Medlem
micke_gbgs avatar
Roligt att du hade det trevligt, Artemis är en klubb som finns på "att göra listan" framåt hösten så det är alltid trevligt med lite läsning och tack för recensionen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback