2014-01-01, 10:43
Medlem
När man ska skriva i denna tråd får man rådet att skriva frågor och annat i denna tråd: https://www.flashback.org/t527605 Den existerar inte ens längre... Varför länka till den då???

Den fråga jag har egentligen är vilken tidpunkt/dag det är minst antal killar där så att inte konkurrensen från andra inte är lika stor och man kan välja mycket bättre vilken tjej man vill ha utan att riskera att hon är upptagen med någon annan.
Citera
2014-01-01, 13:09
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
När man ska skriva i denna tråd får man rådet att skriva frågor och annat i denna tråd: https://www.flashback.org/t527605 Den existerar inte ens längre... Varför länka till den då???

Den fråga jag har egentligen är vilken tidpunkt/dag det är minst antal killar där så att inte konkurrensen från andra inte är lika stor och man kan välja mycket bättre vilken tjej man vill ha utan att riskera att hon är upptagen med någon annan.

Ovanstående inlägg har brutits ut ur recensionstråden om Artemis där moderatormeddelandet nu uppdaterats med den korrekta länken till den här mer allmänna frågetråden.

/Moderatorn BlueStar

....................................

Tyvärr är det ju så att det även är minst antal tjejer där då antalet manliga gäster också är som lägst. Tisdag - torsdag är bra dagar då det inte är lika många turister som under fredag - lördag. Måndagar sägs vara ganska lugnt, med specialpriser för taxichaufförer och handikappade om jag inte missminner mig. Sedan är det också lugnare mitt på dagen och under eftermiddagarna jämfört med efter kl.18.

/Medlemmen BlueStar
Citera
2014-01-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Ovanstående inlägg har brutits ut ur recensionstråden om Artemis där moderatormeddelandet nu uppdaterats med den korrekta länken till den här mer allmänna frågetråden.

/Moderatorn BlueStar

....................................

Tyvärr är det ju så att det även är minst antal tjejer där då antalet manliga gäster också är som lägst. Tisdag - torsdag är bra dagar då det inte är lika många turister som under fredag - lördag. Måndagar sägs vara ganska lugnt, med specialpriser för taxichaufförer och handikappade om jag inte missminner mig. Sedan är det också lugnare mitt på dagen och under eftermiddagarna jämfört med efter kl.18.

/Medlemmen BlueStar

Okej tack för det svaret.
Citera
2014-01-05, 19:00
Medlem
BengtSvenssons avatar
Badrockar!

Finns det ett band i badrocken så att man kan stänga? Vill inte gå med snorren hängandes!
Vilken färg brukar badrockarna ha på FKK? Är det alltid vitt som gäller?
Vad är det för typ av tofflor?

BJ utan gummi!

Brukar ni välja avsugning utan kondom på FKK?

Har tjejerna högklackat på sig i sängen när man knullar?
Citera
2014-01-05, 19:08
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtSvensson
Badrockar!

Finns det ett band i badrocken så att man kan stänga? Vill inte gå med snorren hängandes!

Ja.

Citat:
Vilken färg brukar badrockarna ha på FKK? Är det alltid vitt som gäller?

Vita eller beiga (varierar från klubb till klubb).

Citat:
Vad är det för typ av tofflor?

Vanliga plast- eller gummitofflor, typ dessa:

http://www.hospitel.se/22d1e262-4c4f-4cd9-9350-31939de1cf6d

Citat:
BJ utan gummi!

Brukar ni välja avsugning utan kondom på FKK?

Tidigare gjorde jag det, men numera är det gummi på även vid avsugningar.

Citat:
Har tjejerna högklackat på sig i sängen när man knullar?

Om du så vill, annars tar de gärna av sig dessa om du föredrar det.
Citera
2014-01-05, 19:18
Medlem
BengtSvenssons avatar
[quote=BlueStar|Text!.[/QUOTE]

Tack för svaren!

Jag hörde nämligen om en FKK-klubb som hade mörkblåa badrockar. Det är inte dom blåa badrockarna jag vill åt utan för att servicen lät helt okej på det stället.

Någon som vet vilken klubb det kan tänkas vara?

Det jag har att gå på är:

Mörkblåa badrockar!
Citera
2014-01-05, 23:59
Medlem
BengtSvenssons avatar
1. Vilka ställningar ingår i priset?
2. Är tjejerna HELT nakna under sexet?
Citera
2014-01-06, 05:20
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtSvensson
1. Vilka ställningar ingår i priset?
2. Är tjejerna HELT nakna under sexet?

1. Alla skulle jag vilja säga, om tjejen i fråga är vig nog. Har inte hört talas om att någon betalat extra för någon specifik ställning.

2. Japp det är de, om du inte vill annat.
Senast redigerad av dannyW 2014-01-06 kl. 05:23.
Citera
2014-01-09, 08:28
Medlem
dont_blame_mes avatar
Okej, min tur att fråga då. Har läst på senaste 10-15 sidorna i tråden och sökt massvis på flashback. Ute efter några enkla svar nu.

Här är dem länkarna jag samlat på mig:
www.erotik-berlin.com%2Finfo%2Fkontakt.html
http://www.vankampenberlin.de/
http://www.kamilla-dee.com/
http://www.royalgirl.de/
artemis
Caligula
http://www.bordell-grunewaldstrasse23.de/

Fråga:
Jag är ute efter unga tjejer (18-23), tips på bra bordeller och modeller jag borde besöka om jag inte redan har länkat dit?

Något ställe där jag kan hitta tjejer som är petite?

Är det dumt att besöka bordellerna själv eller borde jag ha med en reskamrat? Mina reskamrater verkar inte vara lika sugna som jag

Vilken av dessa bör jag absolut besöka, bortsett från artemis?

När åker vi? Imorgon...
Citera
2014-01-12, 10:56
Medlem
Jobbar det många mörka tjejer på FKK-ställena i Tyskland? Jag tänker mig riktiga ebonys. Läser man lite här verkar det inte så.
Jag har en förkärlek för mörkhyade kvinnor.

Tänker kanske främst på Berlin och ställen som Artemis då det är närmast dit från där jag lever.
Citera
2014-01-12, 11:37
Medlem
ytterligare några funderingar.

1.
Hur skulle ni som besök FKK-ställen säga att sexet är. För mig är det viktigt att tjejen jag träffar visar inlevelse och att det inte blir ett tjatande om extrasaker, mekaniskt utförd sex och att hon är allmänt avstängd.

2.
Hur länge jobbar tjejerna per pass dvs kan man förvänta sig att nya tjejer dyker upp under tiden man är där?

3.
Är det någon här som har erfarenhet av att hyra en tjej under en längre period typ 4-5timmar och under den tiden bara umgås i pool, bastu, hänga i baren, bio etc och naturligt återkommande besök i privat rum? Känner att det skulle kunna locka mig om det kändes rätt med någon tjej. Vad tror ni i så fall det skulle kosta? Jag menar visst en halvtimmar kostar 50 euro men å andra sida har väl inte tjejerna uppbokningar hela tiden så att bara multiplicera med detta är inte rätt. Gissar att tjejerna ligger hinner med max 3-4 kunder under låt säga 5 timmar beroende på hur "på" de är och utseende?

Skulle var tacksam om någon som har erfarenhet kunde kommentera detta.
Citera
2014-01-12, 12:00
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
ytterligare några funderingar.

1.
Hur skulle ni som besök FKK-ställen säga att sexet är. För mig är det viktigt att tjejen jag träffar visar inlevelse och att det inte blir ett tjatande om extrasaker, mekaniskt utförd sex och att hon är allmänt avstängd.

2.
Hur länge jobbar tjejerna per pass dvs kan man förvänta sig att nya tjejer dyker upp under tiden man är där?

3.
Är det någon här som har erfarenhet av att hyra en tjej under en längre period typ 4-5timmar och under den tiden bara umgås i pool, bastu, hänga i baren, bio etc och naturligt återkommande besök i privat rum? Känner att det skulle kunna locka mig om det kändes rätt med någon tjej. Vad tror ni i så fall det skulle kosta? Jag menar visst en halvtimmar kostar 50 euro men å andra sida har väl inte tjejerna uppbokningar hela tiden så att bara multiplicera med detta är inte rätt. Gissar att tjejerna ligger hinner med max 3-4 kunder under låt säga 5 timmar beroende på hur "på" de är och utseende?

Skulle var tacksam om någon som har erfarenhet kunde kommentera detta.

Ja det finns mörka tjejer. Hur många vid varje tillfälle är svårt att säga, men fler än två och färre än tio kan du nog räkna med.
Vad gäller sexet så kan det vara toppen om du väljer rätt och mekaniskt om du väljer fel. Finns inga garantier tyvärr. Men övning ger färdighet
Det kommer nya tjejer i princip hela dagen fram till åttatiden. Och det kan finnas tjejer du inte sett då de varit upptagna från det att du anlände.
Att komma ny och deala om längre tid vet jag inte om det fungerar. Men lär du känna någon och hon trivs med dig så brukar det åtminstone kunna inledas med lite umgänge utan betalning. Men kom ihåg, tjejerna är där för att tjäna pengar. Om du kommer och snålar blir du inte särskilt omtyckt..

Lycka till
Antex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in