2016-06-01, 15:45
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HockeyFreak
Kanon det låter som det är rätt avslappnat, är ändå skraj att man ska göra bort sig nu första gången man går på FKK och första gången man betalar för sex överhuvudtaget Är det pang på efter avsugning eller krävs det något form av förspel innan man trycker in lilleman?
Det är nog svårt att göra bort sig tror jag, då får man nog aktivt jobba på saken.

Rent allmänt har väl tjejerna agendan att det inte är så mycket pauser mellan momenten, en bra uppbyggd upphetsning låter dom ju inte dig lugna ner för mycket om du inte lyckats göra upp annat.

En vädjan att "ta det lite lugnt" brukar ju hålla i 5-10 sekunder. :-)
Dom är ju duktiga på det som gör de små liven! :-)
Citera
2016-06-01, 22:16
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HockeyFreak
Kanon det låter som det är rätt avslappnat, är ändå skraj att man ska göra bort sig nu första gången man går på FKK och första gången man betalar för sex överhuvudtaget Är det pang på efter avsugning eller krävs det något form av förspel innan man trycker in lilleman?

Tjejerna smackar på en klick glidmedel i muffen när det är dags för Lilleman att penetrera.
Citera
2016-06-01, 23:49
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Tjejerna smackar på en klick glidmedel i muffen när det är dags för Lilleman att penetrera.

Många behöver inte ens glid. Speciellt inte om man kört 69:an innan. Träffade till och med en tjej en gång som inte ens körde glid vid analt.
Citera
2016-06-01, 23:56
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Många behöver inte ens glid. Speciellt inte om man kört 69:an innan. Träffade till och med en tjej en gång som inte ens körde glid vid analt.

Förmodligen blir de skraja när de ser min FB-dase och inser att de behöver all hjälp de kan få!
Citera
2016-06-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Det finns flat-rateklubbar eller pauschalclubs som de heter. Du kan googla på det. Ett exempel är Chateau i Göttingen.

http://www.chateau-goettingen.de/chateau-preise.php

Ligga gratis - knappast!

Uppdatering för att varna andra att besöka...

Jag har nyligen gjort ett besök, och kände direkt att det blev fel, men tyvärr vände jag inte i dörren.
Ett mer förfallet ställe, med trötta tjejer får man leta efter. Helt enkelt uselt. Huset, duschar , tjejer, bar, allt, allt..
Betalade för 4timmar och 3 tjejer, och stannade 1,5 timme och efter att provat 2 av tjejerna. Den tredje 'brickan' som man skall betala tjejerna betalade jag den första tjejen för en massage. Det var bra, och det första riktiga jag gjorde där.
Det andra riktiga var nog att inte äta av buffen som var framdukad...

Så en varning är på plats...
Citera
2016-06-02, 23:17
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003
Uppdatering för att varna andra att besöka...

Jag har nyligen gjort ett besök, och kände direkt att det blev fel, men tyvärr vände jag inte i dörren.
Ett mer förfallet ställe, med trötta tjejer får man leta efter. Helt enkelt uselt. Huset, duschar , tjejer, bar, allt, allt..
Betalade för 4timmar och 3 tjejer, och stannade 1,5 timme och efter att provat 2 av tjejerna. Den tredje 'brickan' som man skall betala tjejerna betalade jag den första tjejen för en massage. Det var bra, och det första riktiga jag gjorde där.
Det andra riktiga var nog att inte äta av buffen som var framdukad...

Så en varning är på plats...
Man får vad man betalar för...... Nu är ju inte detta någon FKK-klubb utan en flat-rate klubb och hör egentligen inte hemma i denna tråd. Men rådet är att betala för kvalitet när man är nere i Tyskland. Det är så billigt ändå jämfört med i Sverige.
Citera
2016-06-04, 16:28
Medlem
Halloj,

Kan någon upplysa en om vad det kostar att gå på FKK. Inträde på 20-30€ har jag förstått men vad kostar tjejerna per halvtimmme eller timme?
Något av FFK som har rum man kan hyra för natten?

Jag skulle även vilja ha rekommendationer på vilken man ska välja. Tänkte åka till Frankfurt eller Düsseldorf.
Citera
2016-06-04, 16:42
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaalar
Halloj,

Kan någon upplysa en om vad det kostar att gå på FKK. Inträde på 20-30€ har jag förstått men vad kostar tjejerna per halvtimmme eller timme?
Något av FFK som har rum man kan hyra för natten?

Jag skulle även vilja ha rekommendationer på vilken man ska välja. Tänkte åka till Frankfurt eller Düsseldorf.

Inträde 60-80€ och då ingår handduk, badrock, tofflor, oftast mat och fri alkoholfri dryck. Ibland även fri öl.

Tjejerna kostar 50-60€ per 30 minuter. Extras som analt eller munsprut tillkommer. Jag har hört att man kan sova kvar på en del FKK:s om man stannar tills de stänger.
Citera
2016-06-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Inträde 60-80€ och då ingår handduk, badrock, tofflor, oftast mat och fri alkoholfri dryck. Ibland även fri öl.

Tjejerna kostar 50-60€ per 30 minuter. Extras som analt eller munsprut tillkommer. Jag har hört att man kan sova kvar på en del FKK:s om man stannar tills de stänger.
Okej, tack för svar. Dyrare inträde än vad jag fått för mig men å andra sidan var ju flickorna inte så dyra som jag trodde.
Tar gärna input från fler håll, vilka klubbar som är bra tex.
Citera
2016-06-04, 23:43
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaalar
Okej, tack för svar. Dyrare inträde än vad jag fått för mig men å andra sidan var ju flickorna inte så dyra som jag trodde.
Tar gärna input från fler håll, vilka klubbar som är bra tex.

Det beror ju på vad du är ute efter!
Tyvärr kan man inte få allt.

Snygga brudar eller bra service viktigast?

Relaxa (lugnt) eller festa (disco)?

Stor, mellan eller liten klubb?

Utomhusavdelning?

Störande med påträngande brudar?

I inträdet ingår obegränsat med alkoholfria drycker, mat, relaxavdelning med handdukar, etc.
Du kan stanna där från 11-05 i princip.
På en del klubbar ingår öl i inträdet.

Här är om Frankfurt:
(FB) 4 FKK-klubbar i Frankfurtsområdet på 4 dagar: Sharks, Palace, Oase och Mainhattan

och här om Düsseldorf:
(FB) Düsseldorf med omnejd

Det är i allmänhet billigare att hyra ett hotellrum, kostar ju bara 40-50 Euro i Tyskland.
Senast redigerad av Arnold15 2016-06-04 kl. 23:48.
Citera
2016-06-06, 11:41
Medlem
Funderar på Wien i början av Augusti. Vilken "FKK" recomenderas under sommaren. Min favorit FKK i Tyskland är Golden Time. Någon av klubbarna som påminner om den.
Citera
2016-06-06, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Funderar på Wien i början av Augusti. Vilken "FKK" recomenderas under sommaren. Min favorit FKK i Tyskland är Golden Time. Någon av klubbarna som påminner om den.
Bara varit på Golden Time i Wien och det var på vintern. Lineupen var den bästa jag sett på någon FKK och jag tror jag skulle älska att se den ute på sommaren. Kändes dock lite litet ute men jag kanske inte såg allt inifrån. För kallt för att gå ut och titta. Har en svag aning om att någon tjej sa att hela lokalen har AC som gör det behagligt även inomhus på sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in