Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Jag läser bakåt i tråden, men också det aktuella och eftersom tråden växer med typ ett inlägg per sekund är det ett helvete att skaffa sig en överblick

Man ska alltid vara källkritisk, så mycket säger jag bara, men å andra sidan verkar ingen heller ha sett till KJ senaste dygnet så det är kanske han som är anhållen då.
Det är nog så att det är ganska klart med tanke på bilen på bilden och andra mer informativa ord om vem det kan vara. Så ja, klart det är den sista personen som såg henne som är anhållen.
Den tekniska biten kommer ge besked hur involverad han egentligen är antingen släpper dom honom snabbt eller så ökar graden på misstanke.
Det är numera mord det handlar om.
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelSnorkel
Sorry om detta redan nämnts:
Om nu KJ är skyldig, borde han då inte ha låtit bli att berätta för folk om den gula ICA-kassen?
Verkar övermåttan korkat att berätta om den om den nu fanns på ett för fallet intressant ställe och dessutom innehöll möjliga bevismaterial.
Däremot har halva världen känt till detta med ICA-kassen under rätt lång tid och vem som helst har kunnat fixa fram en sån och plantera ut.
(Därmed inte sagt att jag ser KJ som oskyldig)
Den uppgiften kan man tro på eller anse att den inte har underlag, så det är ju inget givet att det är på det viset.