Citat:
Ursprungligen postat av kohai
Jag har suttit och försökt läsa ikapp vad ni märkliga spekulanter skriver.
Jag tränar på Boden Bushido och har haft Vatchareeya i nybörjargruppen. Hon har hela tiden varit väldigt tillbakadragen och svår att få kontakt med. Kan i dagens läge knappt säga vad hon pluggar eller visste inte ens vart hon bodde förrän amatördetektiverna i tråden snokade reda på det.
Jag har pratat med henne under träningarna men så fort träningarna slutat har hon satt sig med skolböckerna.
Det är jävligt beklämmande att se hur en del spekulerar med människors liv och leverne när man kan gömma sig bakom ett anonymt användarnamn.
Vi har inte träningar på Lördagar efter 17.00 tiden till 21.00 är avsatt till när vi håller träningsläger.
Pontu* Johansso* är instruktör för en grupp funktionshindrade hos oss samt på Luleå Wadokai. Pontu* är CP skadad och inte dum i huvudet.
Mikae* Ber* är min tränare och helt ärligt kan jag säga att snällare man finns nog inte. Han driver en Sushirestaurang, jobbar som lärare och instruerar karate hos oss på BBC. Hur mycket tid tror ni att han har över? MB kommer från början från Lakaträsk men det var länge sen han hade tid att vara där. Har man bekymmer av något slag kan man alltid prata med honom över en kopp kaffe. Ordet sympatisk är synonymt med Micke.
Annik* har jag träffat ett flertal gånger, oftast då jag varit hem till dom och pratat om klubben, träningen och framtiden för föreningen. Hon tränar INTE karate och har mig så veterligen aldrig gjort.
Varken Micke eller hans fru är några inflytelserika personer på orten som får folk att böja sig för deras vilja.
Varken Micke eller hans fru är typen som skulle mörda någon, slänga in dom i bakluckan på bilen och gräva ner dom i skogen!
Så ta för fan och lugna ner personangreppen, uthängningarna och spekulationerna lite. En elev till oss är försvunnen och det är vidrigt att sitta och läsa hur ni försöker vinkla det!
Det finns två karateklubbar i Boden, vi håller till på Prinsgatan och det finns en på Kaptensgatan (där en våldtäkt skett tidigare) Det är på helt motsatta sidor av stan.
/
Stefan Skott
Boden Bushido Center
Nu hade detta spår om man kan kalla det så inte farit iväg så här utan förmodligen kallnat ganska snabbt, men hennes graverande klavertramp skapade givetvis misstankar och säkert en hel del vrede.
100-200 personer letar frivilligt hela dagar efter tjejen och denna kvinna rent av förnedrar flickan.
Man får faktiskt vibbar att det finns ett stort hat mot VB som bör redas ut innan man avför spåret.
Någon i flickans bekantskapskrets är det mest sannolika utifrån vad som nu är känt. En random GM är inte sannolikt men kan givetvis inte uteslutas, sm kan också finnas i bilden men det finns inga direkta tecken på det.
Tror din väns fru har fjärilar i magen då hon skall möta andra människor för det här sprids som en löpeld för sidan hon förnedrade på är öppen, offentlig och besöks av tusental. Hon har själv orsakat drevet så enklast vore att ta bladet från mun och förtälja varför och be om ursäkt.