2013-05-13, 01:47
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Pics or it didn't happen! Kvitto?

Men snälla du vad ska du med ett kvitto till? Det här är ingen domstol eller förhör.
Läs i stället va postaren skriver om karatetränare med fru och att man hänger ej misstänkta i tråden utan minsta anledning.
Citera
2013-05-13, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kohai
Jag har både kvitto och vittnen.

Gött! Men jag kikade på dig igår och hittade inget skumt.
Men något är sjukt i denna soppa, fast fan vet var...
Citera
2013-05-13, 01:49
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Det med generös stämmer ju. VB fick ju 100 pennor, undrar vad karateklubben tycker om det? Att han ger bort 100 pennor sådär bara från klubben?
Det finns visst ett scenario angående pennorna här https://www.flashback.org/sp43396117. Om det är trovärdigt eller inte får andra bedöma.
Citera
2013-05-13, 01:50
Bannlyst
Citat:
Verkligen inte. Känner inte alls igen beteendet.

Annika måste ju känna till VG eftersom hon har vräkt ut sig grejer som att hon kanske inte hittas levande och att hon är en kackerlacka. Inte konstigt då att folk reagerar och har misstankar här på forumet. Den som inte gillar det behöver ju inte ens besöka flashback det är ju helt frivilligt.
Citera
2013-05-13, 01:52
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Verkligen inte. Känner inte alls igen beteendet.

Då kan du alltså inte veta för säkert att hon inte skulle göra något mot denna tjej. För du har ju bara träffat henne någon enstaka gång och känner inte igen beteendet, eller hur? Nog måste du ha full förståelse för att folk reagerar på hennes beteende. Ingen här har anklagat varken henne eller hennes man för något men det är ju klart att man spekulerar om varför man uttalar sig så om sin mans elev som försvunnit och i princip hoppas på att hon inte lever.
Citera
Medlem
Citat:
Ett tillägg: Någon tog upp att tränaren skrivit i facebookgruppen att han jobbar natt. Det var jag som skrev det inlägget, det är jag som jobbar natt ibland och det är jag som skapat facebookgruppen samt administrerar den.

Lördagen den 4/5 var jag på Restaurang CG's i Luleå och åt middag med min fru, mina bröder och deras respektive så börja inte spekulera om mig tack.

Stefan Skott
Inte din fru men hon som är "frun" här i tråden. Varför hyser hon sånt extremt hat mot VB?
Kallar VB kackerlacka. Skulle inte lägga en sekund på att leta efter VB och ännu mer tokigheter som hon vräkt ur sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Vad menar du med detta? Länka?

Bl.a denna video har hon kommenterat, viss varning om du inte gillar obehagliga scener, den är våldsam en kort stund. Resten får ni googla fram själv.
Citera
2013-05-13, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Men snälla du vad ska du med ett kvitto till? Det här är ingen domstol eller förhör.
Läs i stället va postaren skriver om karatetränare med fru och att man hänger ej misstänkta i tråden utan minsta anledning.

Nu är det ju som så att ingen någonsin har varit misstänkt. Det finns ju inte ens något brott i dagsläget.
Men att kartlägga offrets omedelbara närhet, folk som hör dit och speciellt folk som agerar minst sagt mysko, A, är givetvis helt i sin ordning för att stöta och blöta teorier och kolla upp det som går att kolla upp.

Man kan ju inte utesluta någon för att det lagar sushi eller har en vän som säger att den är snäll.

Karateklubben är ett bra spår, även om det kan visa sig vara en annan elev eller något.
Hon verkar ju ha få andra kontakter och statistiskt bör ju en gärningsman, om en sådan finns, hittas bland personerna hon regelbundet träffar.
Citera
2013-05-13, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Inte din fru men hon som är "frun" här i tråden. Varför hyser hon sånt extremt hat mot VB?
Kallar VB kackerlacka. Skulle inte lägga en sekund på att leta efter VB och ännu mer tokigheter som hon vräkt ur sig.

Var finns det dokumenterat?
Citera
2013-05-13, 01:58
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Var finns det dokumenterat?

Kolla någon sida bakåt. Finns en liten länksamling med hennes kommentarer på Facebook.
Citera
2013-05-13, 01:58
Medlem
Tycker inte att vi gör något fel i att vi försöker hitta möjliga kombinationer. Att du har uppfattningen att Mi*ke Ber* och hans fru inte är såna personer, hur förklarar du hennes kommentarer på FB?

"Jag kommer inte att fälla en tår" osv.

Internet är fortfarande en ganska fri värld där vi kan uttrycka oss på ett fritt sätt med vissa restriktioner. Så du menar att såna här forum ska stängas ner? Var är yttrandefriheten på väg?

Men du nämnde att det förmodade offret är en nybörjarelev och pluggade om hon inte var på karaten. Hon hade nog en del tid övers till FB också.
Citera
2013-05-13, 01:59
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Nu är det ju som så att ingen någonsin har varit misstänkt. Det finns ju inte ens något brott i dagsläget.
Men att kartlägga offrets omedelbara närhet, folk som hör dit och speciellt folk som agerar minst sagt mysko, A, är givetvis helt i sin ordning för att stöta och blöta teorier och kolla upp det som går att kolla upp.

Man kan ju inte utesluta någon för att det lagar sushi eller har en vän som säger att den är snäll.

Karateklubben är ett bra spår, även om det kan visa sig vara en annan elev eller något.
Hon verkar ju ha få andra kontakter och statistiskt bör ju en gärningsman, om en sådan finns, hittas bland personerna hon regelbundet träffar.

Man får ta det lite lugnare det är liksom inte bara att spinna på och hänga ut folk som om de vore skyldiga till kvinnans försvinnande.

Du tycker det är bra spår och vad säger polisen som leder utredningen om vilket spår som är aktuellt eller bra? Vad är det som säger att någon måste känna henne och vara skyldig? Vad är det för brott man talar om här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in